Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake


Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mojos
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mirandes - Almeria

Today, 09 Jan 2016, 18:00

Pick: UD Almeria +0.5 AH @1.92 SBOBET 1 Unit. Low Stake.

Na 15 wedstrijden op rij zonder winst, wist Almeria vorge week eindelijk weer eens te winnen, 2-1 van UE Llagostera.

Al moeten ze uiteraard nu nog steeds winnen, staan immers nog op degradatie positie naar 2a B. Ik hoop toch dat die overwinning de druk er een beetje af heeft gehaald en de team nu weer wat 'losser' kan gaan spelen, want kwaliteit is er genoeg.

Mirandes verrasend genoeg bezig aan een knap seizoen maar heeft een drukke maand voor de boeg. Afgelopen woensdag speelde het nog in de beker tegen Deportivo, daar speelde ze toen met een sterk team dus dat zou zijn consequenties kunnen hebben voor de wedstrijd tegen Almeria in de vorm van vermoeidheid of dat de coach verplicht moet roteren

Ik zie hier wel kansen voor Almeria. Value op de uitploeg.

GL
0 Vind ik leuk's
Eldense - Baleares

Tomorrow, 17 Jan 2016, 12:00

Pick: Atletico Baleares @1.91 PinnacleSports 2 Units. Medium Stake.

Eldense met wat financiële problemen. 3 spelers hebben de club al moeten verlaten en nog een paar andere hebben al aanbiedingen op zak van andere clubs en de verwachting is dus dat er nog meer spelers gaan vertrekken.

Atletico Baleares laatste 3 wedstrijden verloren, meer het heeft een goed team die in principe voor de playoffs moet kunnen mee spelen.

Thuis ploeg met interne problemen tegen een gevaarlijke Atletico Baleares, value op Atletico. Baleares.

Voor degene zonder Pinnacle account kan je ook de DNB line proberen.

GL
0 Vind ik leuk's
Martos - Guadix CF
Saturday, Jan 16 2016 16:30

Pick: Martos @2.10 WilliamHill 1 Unit low stake.
Min Odd: 1.75

Martos is hier toch wel wat favorieter dan de odds laten zien. Tot nu toe is Martos met een erg matig seizoen bezig, wat deels te verklaren is door de vele blessures, schorsingen en/of spelers die de club om een of andere reden hebben verlaten. Dat zal nu geen probleem meer vormen aangezien er enkele nieuwe spelers zijn aangetrokken en de coach meer dan genoeg spelers tot zijn beschikking heeft om met een sterk team te starten.

Daarnaast waren de thuis resultaten zo slecht nog niet, tegen de ploegen waar Martos thuis punten heeft verspeelt was dat meestal tegen ploegen die om de playoffs strijden.

Guadix kwalitatief gezien minder dan Martos. En daarnaast ook vele punten verloren in uitwedstrijden tegen soortgelijke ploegen als Martos.

Value op Martos. Helaas geen Asian Bookmakers die dit aanbieden.

GL
0 Vind ik leuk's
Wat speel je precies op Atletico Baleares? Want winst staat op @3.7, X2 op @1.69 en DNB op @2.6 op unibet
0 Vind ik leuk's
vanstriean:
Wat speel je precies op Atletico Baleares? Want winst staat op @3.7, X2 op @1.69 en DNB op @2.6 op unibet


Hij speelt +0.25
0 Vind ik leuk's
Ok Tinus83 bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
Ja sorry. Vergeten de line erbij te zetten. Het is inderdaad de +0.25 AH Line.
0 Vind ik leuk's
Rayo Vallecano - Celta Vigo

Tomorrow, 23 Jan 2016, 22:05

Pick: Rayo Vallecano +0 AH @2.01 Pinnacle Sport 1 Unit. Low stake.



Coach Berizzo van Celta de Vigo is van plan om deze wedstrijd met en gemixt team te gaan spelen. Celta is nog springlevend in de Copa Del Rey en met de return tegen Atletico binnen enkele dagen is dat nu prioriteit voor de club.

Sowiezo zullen spelers als Nolito (Geblesseerd), Aspas en Wass er niet bij zijn aangezien de laatste 2 rust krijgen en niet eens bij de wedstrijd selectie zitten. Daarnaast is er nog een key speler als Augusto er niet bij, aangezien die weg gekocht is door Atletico.

Als er een goed moment is om tegen Celta te spelen, dan is dat nu wel. Value op Rayo.

GL
0 Vind ik leuk's
Barcelona B - Espanyol B

Today, 23 Jan 2016, 19:00

Pick: Barcelona B @1.90 Dafabet 1 Unit low stake.

Barcelona B kent een zeer teleurstellend verloop van de competitie. De verwachting was dat ze zouden meedoen voor promotie maar de realiteit is dat degradatie ontwijken nu de 1e proriteit is.

Dat zal denk ik geen probleem zijn. De club heeft maar liefst 8 niuewe spelers gehlaad, stuk voor stuk kwaliteit spelers met de nodige ervaring.

Espanyol B doet het prima en staat rustig in de middenmoot, al kent het als ze uit spelen de nodige problemen aangezien ze op verplaatsing nog geen enkele wedstrijd hebben weten te winnen.

Het is en blijft een Derby, maar met de investering die Barcelona B heeft gedaan behoren ze nu absoluut weer tot de top van Segunda B. Value op Barcelona B.

GL
0 Vind ik leuk's
Compostela - Izarra

Today, 23 Jan 2016, 18:00

Pick: Compostela @2.08 1 Unit. low stake.

Zoals ik in eerdere picks van Compostela heb uitgelegd, ondanks dat ze aan een hele slechte seizoen bezig zijn, staan zelfs laatste, is het eigenlijk geen slechte team en heeft het gewoon prima spelers voor Segunda Division B. Waarom ze dan zo laag staan, deels ook zeer ongelukkig geweest in verschillende wedstrijden en na zo een slechte reeks, gaat het vertrouwen weg en dan is het moeilijk om er uit te komen.

Compostela nu met een nieuwe coach, die thuis tegen Izarra zijn debuut gaat maken.

Het is niet eens zo zeer dat ik veel vertrouwen heb in Compostela, maar dat ik weet dat Izarra op verplaatsing een zeer zwakke ploeg is, het heeft uit maar 2 wedstrijden gewonnen, en allebei met zeer veel geluk aangezien de tegenstanders vele malen beter waren en hadden moeten winnen.

Value op Compostela.

GL!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.