Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake


Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mojos
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kevinkruijer:
Ze wonnen van Atletico omdat Atletico een rode kaart kreeg en konden pas in de 85e minuut of nog later de 1-0 maken...Zie inderdaad nog wel value op Levante winst of dubbele kans..
Jep klopt.

Helaas heeft Malaga net 0-1 gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Espanyol - Barcelona

Today, 02 Jan 2016, 16:00

Pick: Over 9.5 Corners @1.96 Pinnacle Sports 1 Unit. Low stake.

Wedstrijd waar ik corners verwacht. De nieuwe coach van Espanyol is een aanvallende coach en heeft voor deze wedstrijd al aangegeven ook weer de aanval te zoeken en proberen kansen te creëren. De vorige paar wedstrijden van Espanyol onder de nieuwe coach aardig wat corners opgeleverd en met het type spel van beide ploegen verwacht ik dat nu weer.

GL

0 Vind ik leuk's
mojos:
Espanyol - Barcelona

Today, 02 Jan 2016, 16:00

Pick: Over 9.5 Corners @1.96 Pinnacle Sports 1 Unit. Low stake.

Wedstrijd waar ik corners verwacht. De nieuwe coach van Espanyol is een aanvallende coach en heeft voor deze wedstrijd al aangegeven ook weer de aanval te zoeken en proberen kansen te creëren. De vorige paar wedstrijden van Espanyol onder de nieuwe coach aardig wat corners opgeleverd en met het type spel van beide ploegen verwacht ik dat nu weer.

GL



Held!

Bij rust al binnen! (4-6)
0 Vind ik leuk's
Te laat gezien om nog mee te spelen :-(
0 Vind ik leuk's
Betis - Sevilla

Today, 06 Jan 2016, 18:15

Pick: Real Betis +0.75 AH @1.79 Dafabet. 1 Unit. low stake.



Ik zie geen reden waarom Sevilla zo favoriet is. Sevilla presteert uit totaal niet. Ok Betis mist wat spelers in de defensie, maar imo is Sevilla dan nog steeds niet zo favoriet.


In de competitie wist Betis, Sevilla al op een 0-0 te houden en zie geen reden waarom dat nu niet weer zou kunnen gebeuren. Value op Betis.

Straks plaats ik nog een pick.

GL
0 Vind ik leuk's
Mojos, is under 2.5 hier niets?

Heb ik vorige keer ook gespeeld, lijkt me meer een vecht dan voetbalwedstrijd
0 Vind ik leuk's
zaka1992:
Mojos, is under 2.5 hier niets?

Heb ik vorige keer ook gespeeld, lijkt me meer een vecht dan voetbalwedstrijd
Ja, ook een mogelijkheid. Tegen hudige odds zit er value op.
0 Vind ik leuk's
Merida - CD Badajoz
Wednesday, Jan 06 2016 20:00

Pick: Merida @2.08 Dafabet 1 Unit low stake.

Ook dit is een derby match met veel rivaliteit tussen de twee clubs en fans. Maar hier zit denk ik een groter verschil. Merida speelt in Segunda B, Badajoz in Tercera Division, wat 1 niveau lager is.

Merida heeft sinds kort een nieuwe coach en het eerst wat tegen hem werd gezegd, is deze wedstrijd serieus te nemen omdat het voor de fans heel belangrijk is.

De wedstrijd selectie is van Merida is nu nog steeds niet bekend, maar het kan bijna niet anders dan dat Merida met een sterk team aan deze wedstrijd gaat beginnen, er worden ook veel fans verwacht, dit is niet de wedstrijd om massaal te gaan rouleren.

Het is en blijft een derby natuurlijk, en dat odds voor Merida dan ook wat hoger dan normaal zijn lijkt mij logisch, maar niet zo hoog dat ze boven de 2 uitkomen.

Value op Merida.

GL
0 Vind ik leuk's
Llagostera - Leganes

Sunday, 10 Jan 2016, 17:00

Pick: Llagostera +0.5 AH @1.80 2 Units. medium stake.

Leganes word hier veel te favoriet gemaakt door de bookmakers. Leganes heeft een prima team met leuke spelers. Maar het is vooral sterk in het eigen 'Butarque'. Uit presteert het veel zwakker, en heeft het pas 1 wedstrijd weten te winnen, het klopt dat ze ook niet vaak verliezen, maar aangezien een gelijkspel ook gedekt word door deze handicap vind ik dat prima.

Uit presteert Llagostera slecht. Maar thuis doet het zo slecht niet eens met een 5-3-1 run. Juist door dat Llagostera uit amper punten pakt, word elke thuis wedstrijd keihard gevochten en als een 'finale' beschouwt. Daarnaast mist Leganes in de aanval 2 belangrijke spitsen. Bij Llagostera zijn er geen belangrijke afwezigen.

Lastige wedstrijd voor beide teams, maar met huidige lines en odds value op Llagostera

GL!
0 Vind ik leuk's
Real Sociedad - Valencia

Tomorrow, 10 Jan 2016, 16:00

Pick: Valencia CF +0.25 AH @1.97 Dafabet. 1 Unit. Low stake.


Real Sociedad mist voor deze wedstrijd belangrijke spelers onder andere Imanol Agirretxe (club Top scorer), asier illarramendi en nog enkele die er niet bij zullen zijn.

Daarnaast is Real Sociedad ook bezig aan een zeer teleurstellende seizoen.

Van Valencia werd natuurlijk ook veel meer verwacht, en nog steeds, en daarnaast missen ze zelf ook wat spelers. Toch denk ik dat deze wedstrijd op een beter moment komt voor Valencia dan Real Sociedad.

Het lijkt er op dat niuewe coach bij Valencia goed is bevallen, de team maakt een betere indruk en sommige spelers waar van veel werd verwacht en totaal niet werd waargemaakt onder de ontslagen coach Nuno, lijken 'gereactiveerd'.

Ik zie kansen in deze wedstrijd voor Valencia en ook dus value op deze odds/lines.

GL.

Sevilla - Ath Bilbao

Today, 09 Jan 2016, 18:15

Pick: Over 10.0 Corners @1.91 SBOBET. 1 Unit, low stake.


Na Real Madrid en Barcelona, zijn Sevilla en Athletic Bilbao de ploegen die gemiddeld de meeste corners krijgen/tegen in La Liga. Bij Sevilla hebben ze al aangegeven dat deze wedstrijd een soort van Finale is. ze willen de CL in en met 10 punten achterstand gaat dat nog lastig worden. Maar goed, dit zijn 2 offensieve ploegen en net zoals de meeste corners picks, puur gebaseerd op de manier van spelen van beide teams, met de consequentie dat het vaak corners oplevert.

GL

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.