Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van roadrunner

Als amateur better wil ik graag op deze site ook mijn eigen topic hebben. Mijn Roadrunner strategie zal bestaan uit single bets waarbij de inzet oplopend is wanneer de bet verkeerd gaat.
Het is bedoelt om voor mijzelf inzicht te krijgen en om te kunnen kijken hoe het gaat en waarom het eventueel goed of fout gaat.
En de meeste topics hier lopen toch uit op niks of word begonnen met een bepaalde hoogmoed en op den duur zie je men niet weer etc :p
Dus voor de duidelijkheid: Het is puur om te testen, zelf zal ik wel meespelen. De inleg bedragen zullen laag zijn en geen bedragen zijn van 100 euro enzo..........
Het gaat puur om strategie en zelfdiscipline en een bepaalde kijk op het betten.
Het zullen wel veelal live betten zijn zonder motivering of voorbereiding en al die andere lulkoek ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar roadrunner
Country flagroadrunner in 7-05-2015 22:07 Leden topics
in 7-05-2015 22:07 Leden topics
227 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
haftime Montevideo odd 6,5 inzet 0,5
0 Vind ik leuk's
halftime Moto club MA 4,2 inzet 1
0 Vind ik leuk's
halftime Bologna 4,2 inzet 2
0 Vind ik leuk's
Je bent nu bezig met een verdubbelingsstrategie. Dit klinkt mooi, maar in werkelijkheid is het niet zo mooi als je denkt! Ik raad je aan om dit artikel eens te lezen: https://www.voetbalwedden.net/artikelen/wedden-verdubbelings-strategieen-zijn-levensgevaarlijk/

Succes!
0 Vind ik leuk's
Recreativo Huelva HT odd 5,1 inzet 2
0 Vind ik leuk's
Hoe gaat het met je tips? Je laat niet zien of ze goed of fout zijn. ;-)
0 Vind ik leuk's
alles fout tot nu toe denk ik (hij verhoogde zijn inzet telkens en Bologna was fout)
0 Vind ik leuk's
thepicker:
Hoe gaat het met je tips? Je laat niet zien of ze goed of fout zijn. ;-)


4 "tips" en 4 keer fout -5,5 euro (n)
0 Vind ik leuk's
Waarom de laatste niet inzet 4?
0 Vind ik leuk's
Deportivo Espanyol HT odd 4 inzet 4

5,5 +4 =9,5
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.