Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van roadrunner

Als amateur better wil ik graag op deze site ook mijn eigen topic hebben. Mijn Roadrunner strategie zal bestaan uit single bets waarbij de inzet oplopend is wanneer de bet verkeerd gaat.
Het is bedoelt om voor mijzelf inzicht te krijgen en om te kunnen kijken hoe het gaat en waarom het eventueel goed of fout gaat.
En de meeste topics hier lopen toch uit op niks of word begonnen met een bepaalde hoogmoed en op den duur zie je men niet weer etc :p
Dus voor de duidelijkheid: Het is puur om te testen, zelf zal ik wel meespelen. De inleg bedragen zullen laag zijn en geen bedragen zijn van 100 euro enzo..........
Het gaat puur om strategie en zelfdiscipline en een bepaalde kijk op het betten.
Het zullen wel veelal live betten zijn zonder motivering of voorbereiding en al die andere lulkoek ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar roadrunner
Country flagroadrunner in 7-05-2015 22:07 Leden topics
in 7-05-2015 22:07 Leden topics
227 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Fenerbahce-Sjachtar home team score in both halves odd 3,75
Panathinaikos-club BTS 1,91
Videoton-Bate Borisov BTS 2,16
Kevlafik-Hafnafarnoar home team score in both halves odd 6,1
combi odd 94,37 inzet 100 mogelijke uitbetaling 9437,31

totale inleg 5800
0 Vind ik leuk's
Zit niet mee he de laatste tijd road! Nja gelukkig winnen we vanzelf alles terug. Keep it up
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
we gaan weer vrolijk verder
0 Vind ik leuk's
odd van 94 al hahaha
0 Vind ik leuk's
Wat zijn je tips voor vanavond?
0 Vind ik leuk's
Mooi, roadrunner is weg.

Ik zeg slotje (y)
0 Vind ik leuk's
Plot twist: Roadrunner = Stiletto
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.