Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van roadrunner

Als amateur better wil ik graag op deze site ook mijn eigen topic hebben. Mijn Roadrunner strategie zal bestaan uit single bets waarbij de inzet oplopend is wanneer de bet verkeerd gaat.
Het is bedoelt om voor mijzelf inzicht te krijgen en om te kunnen kijken hoe het gaat en waarom het eventueel goed of fout gaat.
En de meeste topics hier lopen toch uit op niks of word begonnen met een bepaalde hoogmoed en op den duur zie je men niet weer etc :p
Dus voor de duidelijkheid: Het is puur om te testen, zelf zal ik wel meespelen. De inleg bedragen zullen laag zijn en geen bedragen zijn van 100 euro enzo..........
Het gaat puur om strategie en zelfdiscipline en een bepaalde kijk op het betten.
Het zullen wel veelal live betten zijn zonder motivering of voorbereiding en al die andere lulkoek ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar roadrunner
Country flagroadrunner in 7-05-2015 22:07 Leden topics
in 7-05-2015 22:07 Leden topics
227 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Omdat we natuurlijk niet geloven dat Road daadwerkelijke deze combi's speelt met deze stake. Als hij dat wel doet, kan hij heel makkelijk een screentje sturen om ons de mond te snoeren.
0 Vind ik leuk's
ospro:
Omdat we natuurlijk niet geloven dat Road daadwerkelijke deze combi's speelt met deze stake. Als hij dat wel doet, kan hij heel makkelijk een screentje sturen om ons de mond te snoeren.


Ik hoef niemand de mond te snoeren. De bets zijn duidelijk en controleerbaar. En of iemand nou met 1 euro 1000 euro of 10.000 euro speelt maakt niks uit. Het stelt alle drie weinig voor namelijk. Het gaat om de combi goed hebben met daarbij een strategie. Wat maakt mij het nou uit of iemand een bankroll heeft van 20 euro of een bankroll heeft van 10.000 euro of 100.000 euro, het gaat puur om de info, strategie en fun.
0 Vind ik leuk's
roadrunner:
ospro:
Omdat we natuurlijk niet geloven dat Road daadwerkelijke deze combi's speelt met deze stake. Als hij dat wel doet, kan hij heel makkelijk een screentje sturen om ons de mond te snoeren.


Ik hoef niemand de mond te sturen. De bets zijn duidelijk en controleerbaar. En of iemand nou met 1 euro 1000 euro of 10.000 euro speelt maakt niks uit. Het stelt alle drie weinig voor namelijk. Het gaat om de combi goed hebben met daarbij een strategie. Wat maakt mij het nou uit of iemand een bankroll heeft van 20 euro of een bankroll heeft van 10.000 euro of 100.000 euro, het gaat puur om de info, strategie en fun.


roadrunner is jezus, jezus is koning!
0 Vind ik leuk's
Het gaat erom dat je strategie is dat je steeds - onredelijk veel - meer inzet, om maar je andere verliezen te compenseren. Natuurlijk gaat het dan wel om je stake, en niet of je de bet goed hebt of niet. Alleen als je flat staket is het niet van belang wat je staket. Als we al jouw tips met dezelfde stake zouden spelen, verliezen we grandioos. Je 'strategie' is alleen winstgevend door je onredelijk toenemende stake naarmate je meer en meer fout hebt. Dus ja, het is absoluut wel relevant hoeveel je staket. Aan je defensieve houding zien we dat je zomaar wat neer kwakt zonder daadwerkelijk zelf wat in te zetten.
0 Vind ik leuk's
ospro:
Het gaat erom dat je strategie is dat je steeds - onredelijk veel - meer inzet, om maar je andere verliezen te compenseren. Natuurlijk gaat het dan wel om je stake, en niet of je de bet goed hebt of niet. Alleen als je flat staket is het niet van belang wat je staket. Als we al jouw tips met dezelfde stake zouden spelen, verliezen we grandioos. Je 'strategie' is alleen winstgevend door je onredelijk toenemende stake naarmate je meer en meer fout hebt. Dus ja, het is absoluut wel relevant hoeveel je staket. Aan je defensieve houding zien we dat je zomaar wat neer kwakt zonder daadwerkelijk zelf wat in te zetten.


Zomaar wat neerkwakken en al sinds topic + 3000 ? Geef toch gewoon toe dat sinds begin dit topic de strategie werkt en dat de roadrunner strategie tot heden geslaagd is wat controleerbaar is. Amen.
Tevens hoop ik echt Ospro dat jouw topic ook winstgevend zal zijn en dat je zelf financieel binnen zult raken. Want ik gun je het beste namelijk en zo gun ik een ieder hier het beste. Hopelijk winnen de mensen veel geld met jouw tips :) :p Amen
0 Vind ik leuk's
roadrunner:
ospro:
Het gaat erom dat je strategie is dat je steeds - onredelijk veel - meer inzet, om maar je andere verliezen te compenseren. Natuurlijk gaat het dan wel om je stake, en niet of je de bet goed hebt of niet. Alleen als je flat staket is het niet van belang wat je staket. Als we al jouw tips met dezelfde stake zouden spelen, verliezen we grandioos. Je 'strategie' is alleen winstgevend door je onredelijk toenemende stake naarmate je meer en meer fout hebt. Dus ja, het is absoluut wel relevant hoeveel je staket. Aan je defensieve houding zien we dat je zomaar wat neer kwakt zonder daadwerkelijk zelf wat in te zetten.


Zomaar wat neerkwakken en al sinds topic + 3000 ? Geef toch gewoon toe dat sinds begin dit topic de strategie werkt en dat de roadrunner strategie tot heden geslaagd is wat controleerbaar is. Amen.
Tevens hoop ik echt Ospro dat jouw topic ook winstgevend zal zijn en dat je zelf financieel binnen zult raken. Want ik gun je het beste namelijk en zo gun ik een ieder hier het beste. Hopelijk winnen de mensen veel geld met jouw tips :) :p Amen


te pussy om screen te tonen dus je bet helemaal niks

zegt genoeg, clown
0 Vind ik leuk's
Ach vlieg toch op met je winstgevend. Laat toch eens screenshot zien vogel. Iedereen kan 1k blijven gooien op verschillende combi's en dat verhogen tot 500k totdat je een keer toevallig iets juist aan hebt geklikt.
0 Vind ik leuk's
strategie werkt! heerlijk..gewoon vol meepakken!
0 Vind ik leuk's
roadrunner:
voor straks

Plovtiv-Sofia BTS 1,8
Cska-Kazan over 2,5 goals odd 2,1
Poilesti-Volontari goal in both halves odd 1,91

combi odd 7,22 inleg 2 mogelijke uitbetaling 14,44

totale inleg 2

rond de 3000 euro sinds begin topic in de plus, uw koninkrijk kome!



(n) deze ging mis, maar ach, juist met deze strategie kan je daar gewoon om lachen en maakt het nog niks uit :)

voor zometeen

Plzen -Liberec BTS odd 1,88
Mouskroen-Willem 2 home team score in both halves odd 3,25
combi odd 13,63 inleg 3 mogelijk winbedrag 40,88
Olimpo-Aldosivi goal in both halves odd 2,23

totale inleg 5 euro
0 Vind ik leuk's
Atletico Rafaela- River Plate home team score in Both halves odd 5,6
Lovech-Ludogorets goal in both halves odd 1,84
Whitlock-Klaasen 9-11 odd 15
inleg 5 euro mogelijke uitbetaling 772,8

Atletico Rafaela- River Plate home team score in Both halves odd 5,6
Lovech-Ludogorets goal in both halves odd 1,84
Whitlock-Klaasen 8-10 odd 8,5
inleg 5 euro mogelijke uitbetaling 437.92

totale inleg 10+5=15

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.