Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van roadrunner

Als amateur better wil ik graag op deze site ook mijn eigen topic hebben. Mijn Roadrunner strategie zal bestaan uit single bets waarbij de inzet oplopend is wanneer de bet verkeerd gaat.
Het is bedoelt om voor mijzelf inzicht te krijgen en om te kunnen kijken hoe het gaat en waarom het eventueel goed of fout gaat.
En de meeste topics hier lopen toch uit op niks of word begonnen met een bepaalde hoogmoed en op den duur zie je men niet weer etc :p
Dus voor de duidelijkheid: Het is puur om te testen, zelf zal ik wel meespelen. De inleg bedragen zullen laag zijn en geen bedragen zijn van 100 euro enzo..........
Het gaat puur om strategie en zelfdiscipline en een bepaalde kijk op het betten.
Het zullen wel veelal live betten zijn zonder motivering of voorbereiding en al die andere lulkoek ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar roadrunner
Country flagroadrunner in 7-05-2015 22:07 Leden topics
in 7-05-2015 22:07 Leden topics
227 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vrouwenvoetbal

Canada- China Canada is favoriet maar ik vind de BTS wel een leuke odd hebben van 2,6. China met haar vrouwen hebben maanden lang in trainingskamp gezeten hoe het ook hoort waarbij contact met de familie beperkt is gebleven wat een goede uitwerking behoort te hebben. Dus een goaltje moet voor beide landen wel mogelijk zijn.

New Zeeland-Nederland: Nederland zal niet ver komen dit toernooi maar in deze poule hebben ze wel een kansje om door te komen. En tegen Nieuw Zeeland moet men toch in staat zijn om in beide helften te kunnen scoren. Met een odd van 2,95 is het de moeite waard.

Deze combi levert een odd van 7, 67 op

inzet 10 maakt 76,70 als mogelijk winbedrag

28+10 is 38 totale inzet.
0 Vind ik leuk's
Boa-Oesta goal 1 e helft odd 1,48
Paraquay-Honduras- away over 2,5 goal odd 2,95
combi odd 4,37

inzet 38

38+38=76

mogelijk winbedrag 163
0 Vind ik leuk's
Smith-Payne 1,28 Payne
Apinall-Pipe 1,28 Pipe
Whitlock -King 1,95 Whitlock
Huybrechts-White Huybrechts 1,85

combi odd 5,85

inleg 25 mogelijk winbedrag 146
76+25=101 totale inleg
0 Vind ik leuk's
-Kazachstan-Turkije goal in both halves, Turkije wil nog wel eens moeite hebben met dit soort uitwedstrijden maar normaliter moeten ze dit kunnen winnen, toch ga ik voor een goal in beide helften voor een odd van 1,75.

Letland-Nederland. Nederland beide helften scoren moet haalbaar zijn op voorhand, een odd van 1,85 is dan ook redelijk te noemen.

Ijsland-tjechie, over 1,5 goal odd 1,44

Wales-Belgie over 1,5 goal Belgie odd 2,12

combi odd 9,72
mogelijk winbedrag 233,36

totale inleg 125 101+24=125

0 Vind ik leuk's
roadrunner:
-Kazachstan-Turkije goal in both halves, Turkije wil nog wel eens moeite hebben met dit soort uitwedstrijden maar normaliter moeten ze dit kunnen winnen, toch ga ik voor een goal in beide helften voor een odd van 1,75.

Letland-Nederland. Nederland beide helften scoren moet haalbaar zijn op voorhand, een odd van 1,85 is dan ook redelijk te noemen.

Ijsland-tjechie, over 1,5 goal odd 1,44

Wales-Belgie over 1,5 goal Belgie odd 2,12

combi odd 9,72
mogelijk winbedrag 233,36

totale inleg 125 101+24=125


(n) (n) (n) (n) (n)

Ned away to score both halves en voor Belgie zelfde
combi odd 6,36 inzet 40 mogelijk winbedrag 254
totale inleg 165
0 Vind ik leuk's
pfff

Faroer-Griekenland: Griekenland beide helften scoren odd 2,9
Denemarken-Servie beide helften scoren 1,9
Noord Ierland-Roemenie over 1,5 goal odd 1,5

combi odd 8,27
inleg 35 mogelijk winbedrag 289

totale inleg 165 +35+200
0 Vind ik leuk's
Heb je toevallig nog een super tip? ;)
0 Vind ik leuk's
veel voetbal vandaag vandaar :D
0 Vind ik leuk's
stefantjo:
Heb je toevallig nog een super tip? ;)


Als ik mijn resultaten zie dan zal er wel geen supertip komen :p

Thespaskasatsu Gunma- Okayama home team to score in both halves 5,25
Nagasaki-Iwata 1,44 over 1,5 goals
combi 7,56
inzet 50 mogelijk winbedrag 378

totale inzet 250
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/14/2015
Sweden - Montenegro  /soccer, Qualifications to EURO 2016/

Palmeiras - Fluminense /soccer, Brazil, Serie A/

*Fix: Club Nacional - Penarol /soccer, Uruguay
* odd is more than 10!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.