Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Een positieve dag!
Inzet: € 15,00
Winst: € 5,41
Percentage: 36,1%
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag (heb flink wat risico's genomen):
Manchester City - West Bromwich Albion: Samir Nasri @3.10 2/10 - € 2,00
Manchester City - West Bromwich Albion: Alvaro Negredo @1.63 2/10 -> VOID!
Manchester City - West Bromwich Albion: Sergio Agüero @1.73 3/10 + € 2,19
Malaga - Villarreal: Roque Santa Cruz @4.00 1/10 + € 3,00
Malaga - Villarreal: Jeremy Perbet @3.30 1/10 - € 1,00
Club Brugge - Standard Luik: Maxime Lestienne @3.45 1/10 - € 1,00
Club Brugge - Standard Luik: Tom De Sutter @2.65 1/10 - € 1,00
Club Brugge - Standard Luik: Michy Batshuayi @3.10 1/10 - € 1,00
Racing Genk - Anderlecht: Jelle Vossen @3.00 2/10 - € 2,00
Racing Genk - Anderlecht: Gohi Bi Cyriac @2.90 1/10 - € 1,00
Racing Genk - Anderlecht: Aleksandar Mitrovic @2.30 1/10 - € 1,00
0 Vind ik leuk's
Ik denk niet dat je bij wedstrijden zoveel verschillende doelpuntenmakers moet kiezen. Dan verwacht dus je eigenlijk ook altijd meer dan 2 of 3 doelpunten en als de wedstrijd dan in 0-0 eindigt verlies je direct alle bets. Scoren ze maar 1 keer win je ook maar 1. Ik zou het bij een doelpuntenmaker per wedstrijd houden..
0 Vind ik leuk's
Je hebt een goed punt denk ik, want zonder die Belgische wedstrijdjes zou het niet zo slecht zijn geweest...
Atletico Madrid - Chelsea: Diego Costa @2.33 2/10
0 Vind ik leuk's
Laat ik dit topic weer eens oppakken en helemaal opnieuw beginnen...

Stakes:
1-2: low stake
3-4: medium
5: high

Schalke - FC Augsburg: Huntelaar to score @2.20 (3/10, Unibet) + € 3,60
0 Vind ik leuk's
Arsenal - Burnley: Alexis Sánchez to score @2.02 (3/10, Unibet) + € 3,06

Chelsea - QPR: Eden Hazard to score @2.18 (1/10, Unibet) + € 1,18

Empoli - Juventus: Carlos Tévez to score @2.02 (2/10, Unibet) - € 2,00

Granada - Real Madrid: Cristiano Ronaldo to score 2x @3.10 (1/10, Unibet) - € 1,00
Jammer, eerste zat er al na 2 minuten in, wel 2 assists gegeven, maar die tellen niet ;)

Ajax - FC Dordrecht: Anwar El-Ghazi to score @2.00 (2/10, Unibet) - € 2,00
Uitblinker, maar een doelpunt ontbrak helaas

PSV - ADO Den Haag: Memphis Depay to score 2x @4.50 (4/10, Unibet) - € 4,00
Rode kaart gooide roet in het eten, want met tien man was PSV alsnog een stuk sterker, scoorde wel een keer
0 Vind ik leuk's
Inzet: € 16,00
Return: € 14,84

Wedstrijden zondag:

AC Milan - Palermo: Keisuke Honda to score @3.10 (1/10, Unibet) - € 1,00

FC Groningen - NAC Breda: Tjaronn Chery to score @3.25 (1/10, Unibet) + € 2,25

AZ - Excelsior: Robert Mühren to score @2.40 (1/10, Unibet) - € 1,00
0 Vind ik leuk's
Tot vandaag:
Inzet: € 19,00
Return: € 18,09

Wedstrijden vrijdag:

Duitsland - Gibraltar: Mario Götze to score 3x @4.00 (1/10, Unibet)

Duitsland - Gibraltar: Thomas Müller to score from a header @3.35 (3/10, Unibet)

Frankrijk - Albanië: Karim Benzema to score @1.85 (5/10, Unibet)

Frankrijk - Albanië: Mathieu Valbuena to score @3.45 (2/10, Unibet)

VS - Colombia: Jozy Altidore to score @4.30 (1/10, Unibet) + € 3,30

VS - Colombia: James Rodriguez to score @2.60 (3/10, Unibet) (Non-starter, VOID)
0 Vind ik leuk's
Slechte dag gisteren... :-(

Inzet: € 31,00
Return: € 21,39

Wedstrijden zaterdag:

Zwitserland - Litouwen: Seferovic to score @2.33 (4/10, Unibet)

Zwitserland - Litouwen: Drmic to score @2.10 (2/10, Unibet)

Engeland - Slovenië: Sterling to score @3.10 (3/10, Unibet)

Engeland - Slovenië: Welbeck to score @2.28 (2/10, Unibet)
0 Vind ik leuk's
Ben wel klaar met die doelpuntenmakers

Let's start from scratch!

Regels:
- Minimale odd: 2.00 (Unibet)
- Gelijke stakes
- Competities: Eredivisie, Jupiler League, Premier League, Bundesliga, Serie A, Primera Division, Ligue 1, Jupiler Pro League, Champions League, Europa League en Internationale competities (geen friendlies)
- Streef naar een ROI van minstens 110%

Ik zal proberen om bij elke pick uitleg te geven.

Tottenham Hotspur - Everton: Everton first goals DnB @2.07

Tottenham Hotspur verloor van de laatste vijf thuiswedstrijden er vier en kwam in de laatste drie wedstrijden telkens op achterstand. Beide ploegen hebben een Europese wedstrijd achter de rug, maar Everton zal daar meer vertrouwen hebben uitgehaald. De ploeg uit Liverpool versloeg immers Wolfsburg in een uitwedstrijd, terwijl Tottenham de nodige moeite had met Partizan Belgrado. Daarbij moet aangetekend worden dat Tottenham een aantal basisspelers rust had gegeven (Eriksen, Mason). Het is echter al een aantal jaar geleden dat Everton wist te winnen op White Hart Lane (0-1, 2008).


Eintracht Frankfurt - Borussia Dortmund: Dortmund to win and both teams to score @2.80

Door overwinningen van Bremen en Stuttgart is Dortmund op de laatste plaats beland. Ik verwacht dat de Duitsers extra gebrand zullen zijn om te winnen en hebben simpelweg meer kwaliteit, hoewel het missen van Reus een flinke streep door de rekening is. Frankfurt won vorige week verrassend bij Mönchengladbach (1-3), maar pakt weinig punten in thuiswedstrijden. Een BTTS is bijna vanzelfsprekend bij deze wedstrijd, want beide ploegen incasseren erg gemakkelijk doelpunten.

Saint-Etienne - Olympique Lyon: Lyon DnB @2.33

Lyon moet, als nummer 3, winnen om de aansluiting te houden met Marseille en PSG. Lyon kwam vorige week niet verder dan 0-0 bij Bastia, waarna de reeks van vijf wedstrijden op rij stokte. Waar Saint-Etienne vorig seizoen bijna alles won in eigen huis, is het dit seizoen nogal wisselvallig. Etienne heeft een moeizame europa league wedstrijd in de benen, terwijl Lyon zich dit seizoen volledig op de competitie kan focussen. Een gelijkspel is het meest reëel, maar het zou mij niets verbazen als Lyon hier de drie punten mee naar huis neemt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.