Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb vandaag geen tijd om uitleg bij mijn picks te plaatsen...


[Premier League, 20:45 uur] Arsenal - Southampton: Total goals Away Team: under 0.5 @2.60

[Premier League, 20:45 uur] Arsenal - Southampton: Alexis Sánchez to score @2.30

[Premier League, 20:45 uur] Chelsea - Tottenham Hotspur: Home Team to win without conceding a goal @2.35


[Premier League, 20:45 uur] Everton - Hull City: Away Team over 20.5 booking points @2.10

[Premier League, 20:45 uur] Everton - Hull City: Romelu Lukaku to score @2.10

[Premier League, 20:45 uur] Sunderland - Manchester City: Total booking points: over 40.5 @2.10

[Ligue 1, 21:00 uur] Lille - Paris Saint-Germain: Goal in both halves @2.00
0 Vind ik leuk's
wat zijn booking points? hoeveel per gele kaart etc en rode
0 Vind ik leuk's
Gele kaart = 10 punten
Rode kaart = 20 punten
0 Vind ik leuk's
4 goed, 3 fout, kon beter (baal er vooral van dat Lille of PSG er in de tweede helft geen een in legden), maar ook slechter (Sanchez scoorde pas in de 89e minuut0


Aantal tips: 22
Gewonnen: 10
Verloren: 11
Void: 2
Inzet: € 22,00
Return: € 23,75
ROI: 107.95%
0 Vind ik leuk's
[Champions Trophy Woman, 22:00 uur] Nieuw Zeeland - Engeland: X @4.00
0 Vind ik leuk's
[Ligue 1, 21:00 uur] Olympique Lyon - Reims: Home Team to win without conceding a goal @2.35 2-1

Lyon ging hard onderuit bij Saint-Etienne en zal voor eigen publiek gebrand zijn om dit smetje weg te poetsen. Reims is een beetje de grijze muis van de Ligue 1. De ploeg staat veilig in het midden van de stand, toch is Reims al vier wedstrijden ongeslagen. Reims pakt de punten vooral in eigen huis en gaat in uitwedstrijden voor een punt. Reims weet dat als ze meegaan in het aanvallende voetbal van Lyon, de kans op tegentreffers groot is met snelle aanvallers Fékir en Lacazette. De uitploeg zal dus proberen de nul te houden en met counters gevaarlijk te worden. Ondanks de goede serie van Reims verwacht ik een 1-0/2-0 zege voor Lyon.


[Coppa Italia, 20:45 uur] Sampdoria - Brescia: Home Team to score in both halves @2.30 33e en 58e minuut

De nummer 5 van de Serie A krijgt de nummer 14 van de Serie B op bezoek. Brescia draait stroef op het tweede niveau van Italië en staat niet eens zo ver van de degradatiezone af. Sampdoria daarentegen is een positieve verrassing in de Serie A met aanvallend voetbal. Maandag gaf de ploeg echter een 1-0 voorsprong uit handen tegen een 10-tal van Napoli. Brescia krijgt gemakkelijk doelpunten tegen en zal niet al teveel vertrouwen hebben in eigen kunnen vanavond. Ik waag me niet aan de handicap en deze bet heeft ook een leuke odd.


[Copa del Rey, 20:00 uur] Real Oviedo - Real Sociedad: Both Teams to score: Yes @2.04 0-0

Ik verwacht een vol gemotiveerd Real Oviedo aan de aftrap. De ploeg leidt de Segunda B (het derde niveau in Spanje) en vindt gemakkelijk het doel. Natuurlijk is Real Sociedad andere koek, maar ik denk wel dat Oviedo voor de winst gaat spelen en proberen vroeg op voorsprong te komen. Voor een grote club als Sociedad zijn dit soort wedstrijden vervelend: slecht veld, weinig prestige. Simpelweg moeilijk om de motivatie ervoor op te brengen, zeker omdat er altijd nog een return is.


[Copa del Rey, 22:00 uur] Rayo Vallecano - Valencia: Home Team to score First Half: Yes @2.32 37e minuut

Rayo Vallecano zal deze wedstrijd serieuzer nemen dan Valencia. Vallecano is een goed voetballende ploeg, die zo goed als elke wedstrijd wel doel treft. Ik denk dat Vallecano Valencia vanaf de aftrap zal proberen te overrompelen. Valencia start zo goed als zeker met een B-opstelling, hoewel ze een vrij brede selectie hebben. Vallecano zal in de heenwedstrijd een goed resultaat moeten boeken, want als het op de uitwedstrijd aankomt, wordt het een moeilijk verhaal.


[Primera División (Peru), 21:00 uur] Los Caimanes - Sport Huancayo: Total goals: over 2.5 @2.20 0-0

Ik durf niet te zeggen welke kant deze wedstrijd op zal gaan, maar ik verwacht vooral goals. Beide ploegen hebben geen geweldige vorm, thuisploeg wel wat beter. Tricky is wel dat ze vier wedstrijden onderling hebben afgewerkt: 5-1 en 2-2, maar ook twee keer 0-0.
0 Vind ik leuk's
Aantal tips: 26
Gewonnen: 12
Verloren: 15
Void: 2
Inzet: € 28,00
Return: € 28,37
ROI: 101.32%

[A-League, 9:40 uur] Central Coast Mariners - Melbourne Victory: Home Team to score in first half: yes @2.23 0

[Primera División (Costa Rica), 3:10 uur] Deportivo Saprissa - Alajuelense: 1 @2.40 1-0

[Liga MX, 2:00 uur] Toluca - Tigres: 2 DnB @2.12 0-0 (VOID)

[Liga MX, 4:00 uur] Monterrey - América: Total goals: over 2.5 @2.18 0-3

[Primera División (Peru), 1:30 uur] Alianza Lima - Sporting Cristal: Home Team over 1.5 goals @2.33 0
0 Vind ik leuk's
Na alles in Excel te hebben ingevoerd, ben ik erachter gekomen dat er een paar foutjes staan in de statistieken. Na vanavond zal ik de goede plaatsen.

[Bundesliga, 20:30 uur] Borussia Dortmund - Hoffenheim: Total goals: over 3.5 @2.20 1-0

Borussia Dortmund vindt zichzelf terug op de laatste plaats in de Bundesliga en daar hoort de ploeg natuurlijk niet thuis, zeker omdat het voetbal niet slecht is. Hoewel er volgende week Champions League-voetbal op het programma staat, zullen de spelers de opdracht krijgen om negentig minuten gas te geven. Immers, Dortmund heeft genoeg aan een gelijkspel tegen Anderlecht om zeker te zijn van de eerste plaats. Tegenstander Hoffenheim is een goed voetballende ploeg dat gebaat is bij een meevoetballende opponent. Het spel zal op en neer golven en ik verwacht veel kansen/doelpunten, zeker als een team snel de score opent.


[Jupiler Pro League, 20:30 uur] Westerlo - Waasland-Beveren: Gounongbe to score @2.80 Non-starter (VOID)

Frederic Gounongbe speelde pas 9 wedstrijden dit seizoen voor Westerlo, maar trof al 9 keer doel. De topscorer van de thuisploeg keert na twee maanden afwezigheid terug in de ploeg. De wedstrijd tegen Waasland-Beveren is van groot belang voor de thuisploeg, want het is een directe concurrent om de onderste plaatsen in de Jupiler Pro League. Wat ook nog meehelpt is dat Waasland-Beveren in uitwedstrijd gemakkelijk doelpunten tegen krijgt (15 in de laatste 5 wedstrijden) en al zes uitwedstrijden op rij verloor.


[Championship, 20:45 uur] Fulham - Watford: Home Team to win and both teams to score @3.95 0-5

Fulham loopt lekker onder de nieuwe trainer en won 4 van de vijf laatste gespeelde thuiswedstrijden in de Championship. Fulham weet elke wedstrijd wel 2 à 3 keer doel te treffen, maar krijgt ook vrijwel altijd een doelpunt tegen. Watford is aan het sukkelen na een vliegende start en verloor haar laatste vier wedstrijden. Als je wat minder risico wilt nemen kun je ook winst Fulham pakken @2.20.


[Serie A, 20:45 uur] Fiorentina - Juventus: Most corners: Fiorentina @2.10 4-5

Ik verwacht dat Fiorentina veel meer gemotiveerd is om hier te winnen. Juventus zal gokken op individuele kwaliteiten van spelers als Tévez, Pogba en Pirlo. Beide ploegen krijgen gemiddeld 7 corners per wedstrijd, maar ik ga er vanuit dat Fiorentina deze cornerbet zal winnen als gevolg van het aanvallende voetbal. Juve zal proberen het rustig aan te doen met de belangrijke Champions League-wedstrijd in het vooruitzicht en zal nog wel kunnen leven met een gelijkspel.
0 Vind ik leuk's
Valt me op dat als je een voorbeschouwing erbij plaatst de meeste picks ervan fout zijn haha.
0 Vind ik leuk's
Ja viel mij ook op. Maar bij die andere picks maak ik natuurlijk ook een 'voorbeschouwing', alleen dan in m'n hoofd, kost wat minder tijd
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.