Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Oh ik was blijkbaar een minuut te laat met plaatsen. 1e wedstrijd was al 1 minuut bezig en blijkbaar lag ie er na 30 seconden in voor Gladbach. Ik zal de tip verwijderen, anders ziet het er ook niet betrouwbaar uit
0 Vind ik leuk's
Tennistips...

Combinatie
Cuevas - Sela: Sela winst
Giraldo - Querrey: Querrey winst
Thiem - Jaziri: Thiem winst
Totaal: x2.95

Garcia - Petkovic: Garcia winst @1.94
Pironkova - Stosur: Pironkova winst @1.83
Gavrilova - Giorgi: over 20.5 games @1.84

Combinatie
Stephens - Suarez Navarro: Stephens +1.5 sets
Dellacqua - Ka. Pliskova: Ka Pliskova winst
Zahlavova Strycova - Errani: Zahlavova Strycova winst
Safarova - Cibulkova: Safarova winst
Totaal: x3.65
0 Vind ik leuk's
Laat ik dit topic weer eens oppakken. Het idee is om alleen op doelpuntenmakers in te zetten. Ik speel zelf bij Unibet, Tipico en Betsson, dus de odds komen van deze bookmakers. Ongetwijfeld zijn er betere odds beschikbaar, maar om het overzichtelijk te houden, houd ik het bij deze twee.


Zaterdag

Everton – Aston Villa: Romelu Lukaku to score @ 2.18 (4/10, Unibet)

Everton wist in elk van de vijf laatste thuiswedstrijden tegen Aston Villa minimaal 2 keer te scoren. Ook vandaag zijn goals in de maak. Ik verwacht dat Lukaku minimaal een keer doel zal treffen. Vorig seizoen scoorde hij zowel in de thuis- als uitwedstrijd tegen Aston Villa. Twee seizoenen geleden ook al in de uitwedstrijd (in de thuiswedstrijd deed Lukaku niet mee).

AZ – SC Heerenveen: Luciano Slagveer to score @ 4.75 (1/10, Unibet)

Duels tussen AZ en Heerenveen zijn vaak doelpuntrijk. AZ zal voor eigen publiek voor winst gaan, dus komt er ruimte voor de tegenaanval. Heerenveen profiteert vaak van de snelheid van Larsson en Slagveer. Beiden hebben hoge quoteringen, maar ik ga voor Slagveer, die net iets effectiever is dan Larsson.

Schalke 04 – Bayern München: Arjen Robben to score @ 2.20 (2/10, Betsson)

Robben is helemaal terug na zijn blessure. In zijn laatste vijf wedstrijden dat hij in de basis startte, scoorde hij in 4 wedstrijden (tegen Wales zelfs 2x). Schalke is uit vorm, dus zal proberen tegen te houden. Als Bayern snel de eerste weet te maken, moeten ze er wel uitkomen. De laatste twee seizoenen, deed Robben in 3 wedstrijden tegen Schalke mee en scoorde 4 keer.


Zondag

Feyenoord – FC Twente: Dirk Kuyt to score @ 1.85 (3/10, Unibet)

De verdediging van Twente is een kaartenhuis. Ik verwacht dat Feyenoord wel 2 of meer keer gaat scoren. Kuyt scoorde 6 van de 12 thuisgoals van Feyenoord. Bovendien neemt Kuyt de strafschoppen.
0 Vind ik leuk's
robs234:

Zaterdag

Everton – Aston Villa: Romelu Lukaku to score @ 2.18 (4/10, Unibet)

AZ – SC Heerenveen: Luciano Slagveer to score @ 4.75 (1/10, Unibet)

Schalke 04 – Bayern München: Arjen Robben to score @ 2.20 (2/10, Betsson)


Zondag

Feyenoord – FC Twente: Dirk Kuyt to score @ 1.85 (3/10, Unibet)


Geen droomstart. Lukaku was makkelijk binnen, maar de andere drie wisten het net niet te vinden. Slagveer, Robben en Kuyt gaven wel allemaal assists, maar daar heb ik niks aan. Vooral Kuyt baal ik van, want Feyenoord wist wel ff 5x te scoren...


Dinsdag

Bate Borisov - Bayer Leverkusen: Javier Hernandez to score @ 2.6 (3/10, Unibet)

Bayer Leverkusen moet winnen om kans te maken op de volgende ronde. In de laatste ronde speelt concurrent Roma thuis tegen Bate dus zal geen puntverlies oplopen. Leverkusen schoot in de heenwedstrijd al vier keer in het doel. Hernandez scoorde alleen uit bij Barcelona niet, dus ik zie wel value in deze weddenschap.

Arsenal - Dynamo Zagreb: Olivier Giroud to score @ 1.71 (3/10, Unibet)

Giroud is in vorm de laatste tijd. Arsenal moet winnen en Dynamo Zagreb zal alleen proberen tegen te houden. Tegen de sterke verdediging van Bayern wist hij zowel in de thuis- als uitwedstrijd te scoren. Verder zal de Fransman enorm gedreven zijn om Arsenal naar de zege te schieten, want hij heeft (door zijn rode kaart in de uitwedstrijd bij Zagreb) een groot aandeel gehad in de benarde positie, waarin Arsenal zich nu bevindt.
0 Vind ik leuk's
robs234:

Bate Borisov - Bayer Leverkusen: Javier Hernandez to score @ 2.6 (3/10, Unibet)
Arsenal - Dynamo Zagreb: Olivier Giroud to score @ 1.71 (3/10, Unibet)


CSKA Moskou - VfL Wolfsburg: Seydou Doumbia to score @ 2.75 (2/10, Unibet)

Malmö FF - Paris Saint-Germain: Zlatan Ibrahimovic to score @ 1.75 (4/10, Tipico)
0 Vind ik leuk's
robs234:

CSKA Moskou - VfL Wolfsburg: Seydou Doumbia to score @ 2.75 (2/10, Unibet)
Malmö FF - Paris Saint-Germain: Zlatan Ibrahimovic to score @ 1.75 (4/10, Tipico)


AZ - Partizan Belgrado: Markus Henriksen to score @ 3.00 (1/10, Betsson)

Schalke - Apoel Nicosia: Leroy Sané to score @ 2.45 (1/10, Betsson)

Celtic - Ajax: Arkadiusz Milik to score and team wins @ 5.50 (1/10, Tipico)

Olympique Marseille - FC Groningen: Michy Batshuayi to score and team wins @ 1.95 (2/10, Unibet)

Liverpool - Bordeaux: Roberto Firmino to score and team wins @ 3.7 (2/10, Tipico)
0 Vind ik leuk's
Zaterdag

Werder Bremen - Hamburger SV: Anthony Ujah to score @ 3.00 (1/10, Unibet)

Paris Saint-Germain - Troyes: Blaise Matuidi to score @ 4.60 (1/10, Unibet)
(void)

Zondag

FC Groningen - ADO Den Haag: Michael de Leeuw to score @ 2.55 (3/10, Unibet)

Liverpool - Swansea City: Christian Benteke to score @ 2.05 (3/10, Unibet)

Borussia Dortmund - VfB Stuttgart: Marko Reus to score and team wins @ 2.05 (2/10, Unibet)
0 Vind ik leuk's
Nog weinig succes, maar ik geef nog niet op. :p
Deze goalscorers voor dit weekend:

Vrijdag

Nice - Paris Saint-Germain: Zlatan Ibrahimovic not to score @ 1.85 (2/10, Tipico)
Nice is verdedigend sterk. Ik verwacht niet dat PSG veel keer zal scoren. Ibrahimovic zal goed verdedigd worden en is de laatste weken niet de doelpuntenmachine die hij kan zijn. Gevaarlijk is wel dat Zlatan ook de strafschoppen neemt en zelden mist.

Zaterdag

Southampton - Aston Villa: Sadio Mané to score & Southampton wins @ 3.40 (2/10, Unibet)
Southampton heeft een aantal slechte resultaten op rij geboekt. Dan is een thuiswedstrijd tegen Aston Villa een uitgelezen kans om weer eens te winnen. Vorig jaar werd het 6-1 met drie goals van Mané. Dat zal dit jaar vast niet weer gebeuren, maar ik geef de snelle Mané toch een goede kans om te scoren. Om de odd te boosten doe ik er thuiswinst bij.

Chelsea - Bournemouth: Willian to score & Chelsea wins @ 3.6 (2/10, Tipico)
Bournemouth mist een hele rits spelers en krijgt de laatste weken veel goals tegen. Zelfs Chelsea moet deze wedstrijd met gemak winnen. Waar Willian eerst nauwelijks scoorde, lukt dit dit seizoen steeds vaker. Ik geef hem een goede kans om te scoren tegen Bournemouth en de odds zijn veel beter dan voor, bijvoorbeeld, Diego Costa.

Borussia Mönchengladbach - Bayern München: Robert Lewandowski not to score @ 2.10 (1.5/10, Unibet)
Gladbach weet de laatste jaren goed tegenstand te bieden tegen Bayern. Nu is Bayern dit jaar wel weergaloos, maar in de Bundesliga zelf zijn de monsterscores de laatste weken verdwenen. Lewandowski heeft niet meer dé vorm van pakweg de eerste 10 wedstrijden. Ik durf deze bet wel aan, omdat ik Bayern niet meer dan twee keer zie scoren.

Excelsior - FC Twente: Tom van Weert to score @ 2.48 (3/10, Unibet)
Tegen deze verdediging van Twente zie ik Excelsior wel 2 à 3 keer scoren. Ik heb wel vertrouwen in een goal van Tom van Weert.

Ajax - SC Heerenveen: Luciano Slagveer to score & Ajax wins @ 11.50 (0.5/10, Unibet)
Een gokje. Ajax is de favoriet, maar wint lang niet altijd met gemak van Heerenveen. Vorig jaar werd het 4-1 met een goal van *tromgeroffel* Slagveer. Ajax mist Riedewald vanwege een schorsing en met Dijks ernaast (die vaak meer aanvallend denkt dan verdedigend), is Slagveer een gevaarlijke speler.

Real Madrid - Getafe: Cristiano Ronaldo to score 2x @ 2.50 (3/10, Tipico)
In de laatste vijf keer thuis tegen Getafe scoorde Real Madrid alle keren 4x of meer. Ronaldo wist 12 keer te scoren! Slechts in een van die vijf wedstrijden wist hij niet twee keer te scoren.

Valencia - Barcelona: Neymar to score & Barcelona wins @ 2.00 (4/10, Unibet)

Valencia - Barcelona: Luis Suarez to score & Barcelona wins @ 2.00 (4/10, Tipico)
Onder het motto: Barça gaat gewoon winnen en als alleen Neymar of alleen Suarez scoort, heb ik mijn inzet terug. Scoren ze beiden: dikke winst.

Zondag

Feyenoord - Heracles Almelo: Simon Gustafson to score @ 3.65 (1/10, Unibet)
Voor een verdedigende middenvelder komt Gustafson vaak in kansrijke positie. Leuke odd om mee te pakken.
0 Vind ik leuk's
hoezo tippen als je 9 van de 10 voorspellingen fout hebt? Ik noem het geen tip dan.....

Speel eerst eens 3 maand voor spek en bonen en kijk dan of je rond de 70% goed hebt voordat je een topic opent om te tippen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.