Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Ross

Conference Premier
Braintree Town - Macclesfield Town
Pick: Macclesfield Town +0 @2,23

De huidige nummer vijf van de Conference Premier gaat op bezoek bij de nummer zestien, Braintree Town. De bezoekers zullen zich willen revancheren voor de 4-0 nederlaag bij Eastleigh afgelopen zaterdag en tevens zal er gewonnen moeten worden om hun play-off plaats te verstevigen. Bij winst zullen de Silkmen (Macclesfield) Forest Green en Grimbsby voorbij gaan, waardoor het de derde plaats kan veroveren vanavond. Trainer John Askey heeft na de fikse nederlaag van zaterdag aangegeven dat zijn elftal vanaf nu elke pot als een cup final zal moeten zien, willen zij de play-offs veilig stellen. Voor de nederlaag won Macclesfield echter vijf van de zes wedstrijden, waarbij het gelijk speelde tegen Southport. Tegenstander Braintree won slechts één van haar laatste zeven wedstrijden, en wel tegen laagvlieger Alfreton Town. In mijn ogen bezit Macclesfield meer kwaliteit dan Braintree en daarnaast won Macclesfield vier van de vijf onderlinge partijen. Twee eerdere ontmoetingen bij Braintree gingen 0-1 en 0-3 gewonnen door de elf van John Askey. Kortom, de quoteringen van Macclesfield staan in mijn ogen iets te hoog waardoor +0/ DNB een uitstekende optie is. De durfal zal ook voor een overwinning van de Silkman kunnen gaan.

Heerlijke 0-1!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rosscountry
Country flag rosscountry in 3-03-2015 15:34 Leden topics
in 3-03-2015 15:34 Leden topics
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 16 mei 2015 om 08:51
Premier League
Burnley - Stoke City
Pick: Burnley +0/DNB @1,82

VOID FT 0-0
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 9 aug. 2015 om 17:49
Back on track! De Engelse competities zijn weer begonnen, wat een feest!!

Afgelopen zaterdag in de chat op het nippertje nog een aantal prematch tips gegeven en tijdens de wedstrijden nog een aantal livetips. De resultaten waren super: 4/4 tips waren goed. Enfin, dat is allemaal mosterd na de maaltijd voor de meesten hier.

Woensdag staat de Capital One Cup weer op het menu en ik heb nu alvast een lekkere pick in gedachten:

Capital One Cup
Rotherham - Cambridge United
Pick: Over 2,5 goals @1,90 bij sbobet

Voor de voorbeschouwing/ mijn visie op de wedstrijd kan je op mijn blogabet kijken: http://sportacus.blogabet.com.

Ik zal morgen nog kijken of er nog meer interessante wedstrijden tussen zitten!

Cheerss (y)
0 Vind ik leuk's
Ok, ross. Ik hou m in de gaten. Succes.
0 Vind ik leuk's
rosscountry:
Back on track! De Engelse competities zijn weer begonnen, wat een feest!!

Afgelopen zaterdag in de chat op het nippertje nog een aantal prematch tips gegeven en tijdens de wedstrijden nog een aantal livetips. De resultaten waren super: 4/4 tips waren goed. Enfin, dat is allemaal mosterd na de maaltijd voor de meesten hier.

Woensdag staat de Capital One Cup weer op het menu en ik heb nu alvast een lekkere pick in gedachten:

Capital One Cup
Rotherham - Cambridge United
Pick: Over 2,5 goals @1,90 bij sbobet

Voor de voorbeschouwing/ mijn visie op de wedstrijd kan je op mijn blogabet kijken: http://sportacus.blogabet.com.

Ik zal morgen nog kijken of er nog meer interessante wedstrijden tussen zitten!

Cheerss (y)


Hoi Ross,

Kijk jij ook dan naar MOTD op BBC?En vroeger hadden ze op een later uur ook altijd een uitzending over de lagere reeksen.Doen ze dat nu nog?
En haal je daar iets uit?Interessant om te volgen mss?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
bet jij op alle engelse competities of alleen die waarin ross county speelt?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.