Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Ross

Conference Premier
Braintree Town - Macclesfield Town
Pick: Macclesfield Town +0 @2,23

De huidige nummer vijf van de Conference Premier gaat op bezoek bij de nummer zestien, Braintree Town. De bezoekers zullen zich willen revancheren voor de 4-0 nederlaag bij Eastleigh afgelopen zaterdag en tevens zal er gewonnen moeten worden om hun play-off plaats te verstevigen. Bij winst zullen de Silkmen (Macclesfield) Forest Green en Grimbsby voorbij gaan, waardoor het de derde plaats kan veroveren vanavond. Trainer John Askey heeft na de fikse nederlaag van zaterdag aangegeven dat zijn elftal vanaf nu elke pot als een cup final zal moeten zien, willen zij de play-offs veilig stellen. Voor de nederlaag won Macclesfield echter vijf van de zes wedstrijden, waarbij het gelijk speelde tegen Southport. Tegenstander Braintree won slechts één van haar laatste zeven wedstrijden, en wel tegen laagvlieger Alfreton Town. In mijn ogen bezit Macclesfield meer kwaliteit dan Braintree en daarnaast won Macclesfield vier van de vijf onderlinge partijen. Twee eerdere ontmoetingen bij Braintree gingen 0-1 en 0-3 gewonnen door de elf van John Askey. Kortom, de quoteringen van Macclesfield staan in mijn ogen iets te hoog waardoor +0/ DNB een uitstekende optie is. De durfal zal ook voor een overwinning van de Silkman kunnen gaan.

Heerlijke 0-1!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rosscountry
Country flag rosscountry in 3-03-2015 15:34 Leden topics
in 3-03-2015 15:34 Leden topics
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 5 apr. 2015 om 14:52
rosscountry:
Conference Premier
Woking - Welling United
Pick: Over 2,5 goals @1,90

We begeven ons in morgen in de laagste profdivisie van Engelse bodem, de Conference. Woking zit in een zogeheten flow aangezien het zes van haar laatste zeven wedstrijden in winst wist om te zetten en mede door deze goede reeks bevindt Woking zich nu op de zesde plaats met één puntje achter op de nummer vijf, de plaats die recht geeft op de playoffs (en Forest Green, nr.5 heeft nota bene vrijdag al gespeeld). In de laatste vier wedstrijden werden twaalf punten vergaard, en opvallend is dat het tweemaal 3-2 (3-2 en 2-3) en een keer 1-3 werd voor Woking. Kortom, nogal wat spektakel als de Cards op het veld staan. Gezien het feit dat er morgen een overwinning behaald moet worden, zie ik Woking een aanvallend strijdplan opstellen en dat is vaak een voorbode voor een doelpuntrijke wedstrijd. Welling United staat aan de andere kant van te ranglijst, in de gevarenzone. Ook Welling United heeft de punten hard nodig hoewel ik de kansen dat zij volgend jaar nog in de Conference te bewonderen zijn klein inschat. Al met al verwacht ik twee teams die er vol voor zullen gaan en het lijkt me dan ook voor de hand liggend dat er minimaal drie doelpunten gaan vallen hier!

Succes heren die meespelen!!


Heerlijk weer: 2-2!! Morgen trouwens weer programma in Engeland, dus zal eens kijken of er nog wat interessants tussen zit. Keep in touch(Y)
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 6 apr. 2015 om 09:00
Het paasweekend brengt ons bij een tweede speelronde binnen vier dagen in de Engelse lagere divisies.

League One
Fleetwood Town - Yeovil
Pick: Fleetwood -0,25 @1,75

Fleetwood zal een overwinning nodig hebben om zich daadwerkelijk te kunnen mengen in de strijd om de laatste playoff plek. Met slechts vier punten achter op de nummer zes en nog zes speelrondes te gaan lijkt er nog van alles mogelijk, zeker met het resterende programma van de Cod Army (MK Dons is de enige tegenstander die Fleetwood nog treft uit het linkerrijtje, tevens thuis). Op Goede Vrijdag werd er knap gewonnen bij Gillingham (0-1), een club waar doorgaans weinig clubs punten weten te behalen, en het is dan ook zaak om die knappe prestatie kracht bij te zetten in de thuiswedstrijd tegen hekkensluiter Yeovil. Met 33 punten lijkt het er namelijk ernstig op dat Yeovil zal degraderen. Op Goede Vrijdag werd tegen Chesterfield een 2-0 voorsprong kinderlijk eenvoudig verspeeld waardoor de Glovers ook toen met lege handen achter bleven. De uitreputatie van Yeovil is heel matig: de zegevierde slechts 4x buitenshuis. Fleetwood kan weer beschikken over rechtsback McLaughlin, hij komt terug van een schorsing en middenvelders Evans en Schumacher zullen ook weer aan de aftrap verschijnen. Yeovil zal het moeten stellen zonder hun aanvoerder Edwards en de eerste doelman Loach is door Rotherham weer teruggehaald na een huurperiode. Alles wijst in de richting van een overwinning van Fleetwood, dat jaagt op een plekje in de playoffs om promotie. Het bijna-gedegradeerde Yeovil zal een goede dag moeten hebben om deze doelstelling te doen mislukken. Een overwinning voor Fleetwood @2,00 is in mijn ogen ook prima speelbaar.

League Two
Portsmouth - Plymouth Argyle
Pick: Plymouth Argyle +0 AH @2,10

Een naam van weleer neemt het op paasmaandag op tegen Plymouth Argyle, een team dat volop in de race is voor de playoffs voor promotie naar de League One. Portsmouth won slechts één van de laatste acht wedstrijden en zodoende kunnen we stellen dat Pompey niet in denderende vorm verkeert. De thuisclub zal met moeten stellen zonder vier verdedigers. Paul Robinson (33 wedstrijden gespeeld) en Jack Whatmough (26 wedstrijden gespeeld) zullen heel het seizoen niet meer in actie komen, terwijl Ben Chorley and Nyron Nosworthy op Goede Vrijdag blessures op liepen tegen Carlisle. Defensieve problemen dus voor Portsmouth. In drie van de vorige vier wedstrijden incasseerden Pompey minimaal twee tegendoelpunten. Plymouth doet het uitstekend dit seizoen en zal zich via de playoffs een plek in de Leage One moeten afdwingen. Het enige dat daarvoor nog moet gebeuren is het behouden van de zevende plaats of klimmen op de ranglijst. Plymouth heeft de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. De odds voor Plymouth vind ik dan ook erg aantrekkelijk en een overwinning van Plymouth vind ik dan ook zeker niet ondenkelijk.

Bij deze twee picks voor Paasmaandag!

Good luck y'all! (y)
0 Vind ik leuk's
Wat betekent -0,25 als ik vragen mag? Wanneer win je en wanneer verlies je je bet?
0 Vind ik leuk's
Ja ik ga je volgen tnx
0 Vind ik leuk's
jordi010:
Wat betekent -0,25 als ik vragen mag? Wanneer win je en wanneer verlies je je bet?


Dat is een asian handicap, bij -0,25 krijg je de helft van je inzet terug als het een gelijkspel is, bij winst van Fleetwood win je gewoon met de gegeven odd.
Als Fleetwood verliest dan verlies je dus sowieso.

Mocht het een +0,25 asian handicap zijn dan win je bij gelijkspel de helft van de normale winst bij winst van Fleetwood.
0 Vind ik leuk's
knight876:
jordi010:
Wat betekent -0,25 als ik vragen mag? Wanneer win je en wanneer verlies je je bet?


Dat is een asian handicap, bij -0,25 krijg je de helft van je inzet terug als het een gelijkspel is, bij winst van Fleetwood win je gewoon met de gegeven odd.
Als Fleetwood verliest dan verlies je dus sowieso.

Mocht het een +0,25 asian handicap zijn dan win je bij gelijkspel de helft van de normale winst bij winst van Fleetwood.


Ah oke, duidelijk! En dat kan je ook gewoon spelen in een combi?
0 Vind ik leuk's
Uiteraard, maar zou je dit soort vragen willen stellen in de daarvoor bestemde topic? Dan houden we deze schoon voor Ross zijn tips.
Ik schoon het later wel even op.
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 6 apr. 2015 om 15:55
rosscountry:
Het paasweekend brengt ons bij een tweede speelronde binnen vier dagen in de Engelse lagere divisies.

League One
Fleetwood Town - Yeovil
Pick: Fleetwood -0,25 @1,75

Fleetwood zal een overwinning nodig hebben om zich daadwerkelijk te kunnen mengen in de strijd om de laatste playoff plek. Met slechts vier punten achter op de nummer zes en nog zes speelrondes te gaan lijkt er nog van alles mogelijk, zeker met het resterende programma van de Cod Army (MK Dons is de enige tegenstander die Fleetwood nog treft uit het linkerrijtje, tevens thuis). Op Goede Vrijdag werd er knap gewonnen bij Gillingham (0-1), een club waar doorgaans weinig clubs punten weten te behalen, en het is dan ook zaak om die knappe prestatie kracht bij te zetten in de thuiswedstrijd tegen hekkensluiter Yeovil. Met 33 punten lijkt het er namelijk ernstig op dat Yeovil zal degraderen. Op Goede Vrijdag werd tegen Chesterfield een 2-0 voorsprong kinderlijk eenvoudig verspeeld waardoor de Glovers ook toen met lege handen achter bleven. De uitreputatie van Yeovil is heel matig: de zegevierde slechts 4x buitenshuis. Fleetwood kan weer beschikken over rechtsback McLaughlin, hij komt terug van een schorsing en middenvelders Evans en Schumacher zullen ook weer aan de aftrap verschijnen. Yeovil zal het moeten stellen zonder hun aanvoerder Edwards en de eerste doelman Loach is door Rotherham weer teruggehaald na een huurperiode. Alles wijst in de richting van een overwinning van Fleetwood, dat jaagt op een plekje in de playoffs om promotie. Het bijna-gedegradeerde Yeovil zal een goede dag moeten hebben om deze doelstelling te doen mislukken. Een overwinning voor Fleetwood @2,00 is in mijn ogen ook prima speelbaar.

League Two
Portsmouth - Plymouth Argyle
Pick: Plymouth Argyle +0 AH @2,10

Een naam van weleer neemt het op paasmaandag op tegen Plymouth Argyle, een team dat volop in de race is voor de playoffs voor promotie naar de League One. Portsmouth won slechts één van de laatste acht wedstrijden en zodoende kunnen we stellen dat Pompey niet in denderende vorm verkeert. De thuisclub zal met moeten stellen zonder vier verdedigers. Paul Robinson (33 wedstrijden gespeeld) en Jack Whatmough (26 wedstrijden gespeeld) zullen heel het seizoen niet meer in actie komen, terwijl Ben Chorley and Nyron Nosworthy op Goede Vrijdag blessures op liepen tegen Carlisle. Defensieve problemen dus voor Portsmouth. In drie van de vorige vier wedstrijden incasseerden Pompey minimaal twee tegendoelpunten. Plymouth doet het uitstekend dit seizoen en zal zich via de playoffs een plek in de Leage One moeten afdwingen. Het enige dat daarvoor nog moet gebeuren is het behouden van de zevende plaats of klimmen op de ranglijst. Plymouth heeft de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. De odds voor Plymouth vind ik dan ook erg aantrekkelijk en een overwinning van Plymouth vind ik dan ook zeker niet ondenkelijk.


Fleetwood bleek geen kind te hebben aan Yeovil: 4-0. Helaas kwam Plymouth slecht uit de kleedkamers na de rust. Na een 2-0 achterstand kwam er direct een antwoord van Plymouth, de 2-1, maar helaas was dit ook de einduitslag.
0 Vind ik leuk's
Ik had ze meegespeeld. Zonde inderdaad van de 2-0, anders had ik het nog wel zien gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 7 apr. 2015 om 15:05
Allen,

Sinds vandaag heb ik besloten een blogabet aan te maken voor mijn Engelse tips! Ik zal de voorbeschouwing dan ook daarop geven, in het Engels, maar ik zal wel de picks in dit topic blijven posten (zonder preview). Een Engelse én een Nederlandse voorbeschouwing wordt mij iets te gortig.

League One
Sheffield United - Doncaster Rovers
Pick: Sheffield United to win @1,96

Voor de (Engelse) voorbeschouwing kun je hier terecht: www.sportacus.blogabet.com

Ross (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.