Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van rvp-

Hallo,

Mijn echte naam is Patrick en ik bet nu ongeveer 2 jaar, heb een aantal mooie bets gewonnen maar zoals gewoonlijk ook wel verloren. Part of the game!

Voor de geiintreseerden onder ons, drop ik af en toe een paar tips die ik zelf ook speel. Voornamelijk combo's van 2. Omdat ik hier veel succes mee heb geboekt.

Ik begon gisteren met:

Kickers Offenbach - KSV Hessen Kassel u3.5 @ 1.40
Sport Huancayo - Sporting Cristal x2 @ 1.34

odd gemiddeld : 1.88 ingezet 10.69 winst 20.05
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag rvp- in 12-11-2014 11:10 Leden topics
in 12-11-2014 11:10 Leden topics
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tot nu toe na een week van €10 naar €60 gegaan. Heb niet alle bets gepost die ik gespeeld heb, aantal bets gewonnen aantal verloren. Maar gewoon een prima week gehad. Ik deed vaak grote combis plaatsen omdat ik snel veel geld wou winnen, heeeeel af en toe pak je es een keer één. Zonde eigenlijk want als je even wat tijd neemt en alles netjes uitzoekt kan je prima winst boeken op langere termijn. Vandaar deze nieuwe tactiek.

Voor vandaag zijn er niet veel boeiende wedstrijden. Toch twee die ik in een combi ga proberen lowstake.

Irak - Oman u2.5 @ 1.40
U.A.E. - Kuwait u2.5 @ 1.45

odd gemiddelde: 2.03 ingezet 9.36 mogelijke winst 19 2-2 bij rust U.A.E. dus dit was helaas een grote faal. :-(

Deze 4 teams zijn niet echt bijzonder, scoren weinig en zeker in zulke wedstrijden waar de tegenstander vol op de verdediging staat.
Ook heeft U.A.E. de laatste 7 wedstrijden onder de 3 doelpunten gespeeld. Ook single te spelen of voor de betters een u1.5 @ 2.40

Tegen clubs als Uruguay en Ierland is het logisch dat je wel eens wat doelpunten incasseert als je Irak zijnde bent. Maar tegen een club als Oman zou dit gewoon slecht zijn. Daarom denk ik een magere overwinning aan de kant van de thuiszijde en onder de 3 doelpunten.

Succes.
0 Vind ik leuk's
Vanavond pak ik deze.

[Rood]Manta - LDU Loja BTS = ja @ 1.80[/rood]
[Groen]Tunisia - Egypt 1X @ 1.30[/groen]

Tunisia kan hier koploper worden bij winst en Egypt is al uitgeschakeld, 1x daarom een save optie.

Manta - LDU Loja is vrijwel altijd doelpuntjes, Loja weet ook altijd wel een goal te maken in een uitwedstrijd en dat zou vandaag niet veel anders zijn (hoop ik), Gaat een interessant duel worden die beide kanten op kan gaan.

[Rood]odd gemiddelde: 2.34 ingezet 18 mogelijke winst 42[/rood]

Succes.
0 Vind ik leuk's
Leuke wedstrijden en goeie tips. (y)
0 Vind ik leuk's
Toch nog een leuke pot gepakt met mijn laatste 10eu
Heb deze niet gepost.

[Groen]Atalanta - AS Roma 2 @ 1.85
Eibar - Real Madrid 1-0 hc winst Real @ 1.57
Feyenoord - FC Dordrecht BTS = No @ 1.85

odd gemiddelde: 5.37 inzet 10 mogelijke winst 53.73[/groen]
0 Vind ik leuk's
Livetip. [Groen]Ajax wint heb hem zelf op 1.85 gepakt, wel lowstake 5eu mogelijke winst 9.25.[/groen]Heerenveen rood.

Succes
0 Vind ik leuk's
Vandaag:

Aston Villa - Southampton 2 @ 1.72
Bursasspor - Fenerbache DNB 2 @ 1.70

odd gemiddelde 2.92 inzet 12.74 mogelijke winst 37.25

aston villa mist hun enigste 'goalgetter' Benteke vanwege een schorsing en moet het ook stellen zonder Delph, Vlaar, Baker, Senderos. Southampton gaat dit nipt winnen ook omdat de 3 punten nodig zijn vanwege een lastige programma tegen topteams.

Fenerbache is puur om het feit dat ze lekker in vorm zijn, afgezien van de verloren wedstrijd tegen Galatasaray. Bursasspor is ook bezig aan een hele redelijke reeks de laatste tijd, dit te combineren denk ik dat een gelijkspel zal vallen maar omdat ik geen risico wil lopen zet ik toch in op een DNB voor fener (ligt favoriet).

Succes

Edit: Helaas aston villa bleek een stugge tegenstander, better luck tonight!

Bank roll staat nu nog op €53.60. Vanaaf maar is even een dikke pot pakken :-)
0 Vind ik leuk's
combi time

Basel - Real Madrid 2 @ 1.40
Huracan - Rosario Central 2 @ 1.95 (volgens mij speelt Rosario thuis maar zo staat het op bwin)
The Strongest - Bolivar 1X @ 1.53
Sao Paulo (BRA) - Atletico Nacional (COL) 1 @ 1.53

Totale odd: 6.34 inzet 15.80 = 100.19

geen onderbouwing, gwn spelen!

succes

Deze single:
Real madrid -2 @ 3 x 20 - 60
0 Vind ik leuk's
http://i57.tinypic.com/wryjbq.png">
0 Vind ik leuk's
Schalke verpest het! Jammer soms kan een team wat heerlijk presteert je de das om doen.
0 Vind ik leuk's
Saints after impressive start of the campaign now lost five straight in all competitions. Injuries and suspensions are starting to take their toll and, having fallen out of the top four, Koeman faces his first test as a Premier League manager to stem the bleeding with important members of his side out. Morgan Schneiderlin (13/3), Victor Wanyama (15/3), Florin Gardos (3/0) are suspended, Jay Rodriguez (0/0), Sam Gallagher (0/0), Dusan Tadic (16/1+6 assists) and Jake Hesketh (2/0) are injured, Steven Davis (15/0) and Graziano Pelle (16/7, top-scorer) are doubts.

Koeman will be relying on Southampton's much-vaunted youth system. Harrison Reed and Lloyd Isgrove are among those academy graduates with a chance of making a first Premier League start.Jason McCarthy, Dominic Gape, Jake Flannigan, Sam McQueen and Ryan Seager are others vying for a place in the squad to face Everton

Having chalked up their fifth win of the League season and stepped back into the top half of the table, Everton head south to Southampton looking to build some momentum heading into the Festive programme. Between now and New Year's Day the Blues have 12 points to play for which, in the unlikely event they claim them all, would put them on 33 points with 20 matches played. Kevin Mirallas (11/4) injury is blow for Toffees but but Martinez has a ready-made option in moving Ross Barkley into a more attacking role with Steven Naismith and Romelu Lukaku.

With such absentees I don’t think that Saints are capable to take all 3 points here.

Bron van better Zaur.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.