Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van rvp-

Hallo,

Mijn echte naam is Patrick en ik bet nu ongeveer 2 jaar, heb een aantal mooie bets gewonnen maar zoals gewoonlijk ook wel verloren. Part of the game!

Voor de geiintreseerden onder ons, drop ik af en toe een paar tips die ik zelf ook speel. Voornamelijk combo's van 2. Omdat ik hier veel succes mee heb geboekt.

Ik begon gisteren met:

Kickers Offenbach - KSV Hessen Kassel u3.5 @ 1.40
Sport Huancayo - Sporting Cristal x2 @ 1.34

odd gemiddeld : 1.88 ingezet 10.69 winst 20.05
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rvp-
Country flag rvp- in 12-11-2014 12:10 Leden topics
in 12-11-2014 12:10 Leden topics
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat-een-faal. Altijd de laagste odds. *zucht* :-(
0 Vind ik leuk's
Succes!

0 Vind ik leuk's
funbetje.

ASM Oran - USM Bel Abbes u2.5
CR Belouizdad - CS Constantine u2.5
MO Bejaia - NA Hussein-Dey BTS = No
MC Alger - MC El Eulma X2
ES Setif - USM Alger BTS = Yes

quotering 13.46 inzet 10 = 134.65
0 Vind ik leuk's
Tips voor deze week:

FC Dordrecht - Excelsior DNB 2 @ 1.91
Ajax - Feyenoord DNB 1 @ 1.53(eventueel 1 win and o2.5 @ 3.10)
Cordoba - Real Madrid 2 HC -1 @ 1.42
Elche - Barcelona BTS = NO @ 1.65 (ook te spelen in -1 HC of -2 HC @ 1.50 & 2.10)
Cagliari - Sassuolo X2 @ 1.62
Tottenham - Sheffield United o2.5 goals @ 1.65
Celtic - Motherwell BTS = NO @ 1.62

Excelsior is heerlijk uit de winterstop gekomen door met 0-3 bij Heracles te winnen. IK zie Dordrecht hier echt niet winnen en daarom pak ik DNB Excelsior een mooie quotering! Ook voor X2 te pakken op 1.50.

Ajax staat erom bekend dat ze thuis ijzersterk zijn, ook tegen topclubs is dat niet anders (refereer ik ook naar de CL) Feyenoord is een stugge ploeg die zal gaan vechten voor elke centimeter. Toch gaat Ajax denk ik aan het langste eind trekken en winnen ze dit miniem. Daarom een DNB voor de zekerheid.

Real Madrid heeft wat goed te maken en wil graag de vorm terug die ze voorheen hadden, tegen clubs als Cordoba zijn dit natuurlijk uitgelezen kansen. Als Real wil gaat het hier dik winnen maar ik speel gewoon 'save' en pak Real op -1 HC.

In sowieso de laatste 6 wedstrijden wist Elche niet tegen Barcelona te scoren. Door de huidige vorm die Barca heeft op dit moment ben ik er vrij zeker van dat Elche wederom vernederd gaat worden, een -1 HC of -2 HC is hier te spelen maar ook de BTS = NO zijn prima quoteringen.

Sassuolo is zoals bekend een goeie ploeg die het elk team lastig kan maken (Zie AC Milan, Roma etc.) Daarom denk ik dat ze hier minimaal wel met een gelijkspel kunnen wegkomen, op deze odds kan je de pick bijna niet laten liggen. Cagliari is zoekende naar vorm en kwam tegen Udinese goed weg door een strafschop in de 90e minuut.

Tottenham thuis is altijd wel een trademark voor doelpunten, omdat dit een bekerwedstrijd is en ik uit ervaring spreek zal het wel weer een open duel worden. Ik zie hier minimaal 3 goals vallen, al helemaal als Tottenham een stevige line-up heenzet.

Celtic tegen Motherwell in de geschiedenis tussen deze twee clubs (celtic thuis gezien) wist Motherwell in de laatste 29 duels maar 7x een doelpunt te maken tegen Celtic. Omdat Celtic nogal een naaiploeg is met HC bets speel ik deze pick. Een prima quotering.

Wat een faalronde. Genakt door rode kaarten, en door ploegen die er met de pet naar gooien. Jammer.
0 Vind ik leuk's


Goodluck.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.