Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: scott

Bij deze open ik ook een forum,
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar scottyboy1703
Country flagscottyboy1703 in 30-01-2014 16:21 Leden topics
in 30-01-2014 16:21 Leden topics
266 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Euro 2016 Qualification:
9-10-2014 20:45 Belarus - Ukraine Ukraine @2.25
9-10-2014 20:45 Moldova - Austria Austria @1.60
9-10-2014 20:45 Slovakia - Spain HC 1-0 Spain @2.25
9-10-2014 20:45 Slovenia - Switzerland Switzerland @2.25
9-10-2014 20:45 Sweden - Russia Over 2,5 goals @2.48
0 Vind ik leuk's
21:00 West Brom Albion - Manchester United
Pick: Half time Manchester United
Odd: 2.32
Stake: 5/10
Toelichting: Op deze maandag avond staat er een belangrijke pot voor Louis en zijn mannen op het programma. Als United deze wedstrijd over de streep weet te trekken kunnen ze definitief aansluiten bij de top en staan ze een paar punten boven de middenmoot. United heeft een zeer aanvallende ploeg met veel aanvallende kwaliteiten. Ik denk dat ze gelijk vol druk naar voren geven en 0-1 / 0-2 bij rust voor komen te staan en zich de tweede helft lekker laten inzakken. United wist dit seizoen al 6x van de 7 wedstrijden in de eerste helft te scoren, United wist in 4 van deze wedstrijden er zelfs 2 of meer te scoren en in drie dus niet. Ik verwacht dus een aanvallende eerste helft aan de kant van United en ben zeer benieuwd.
0 Vind ik leuk's
20:45 Bate Borisov - Shaktar Donetsk
Pick: Half Time Bate Borisov
Odd: 4.40
Stake: 2/10
Toelichting: Dit is eerder een funbet. Vind de quatering veelste hoog voor een team dat thuisspeelt en als Bate nog enige rol wilt betekenen dit CL seizoen moeten ze deze wedstrijd weten te winnen. Misschien een verrassende 1-0 ruststand in hoeverre je het verrassend wilt noemen.

FC Barcelona - AFC Ajax [Handicap] FC Barcelona
Chelsea - NK Maribor [Handicap] Chelsea
AS Roma - Bayern Munchen Under 4.5 goals

Odd: 2.13
Stake: 10/10
0 Vind ik leuk's
Vannacht kleine combi:

Football>>Brasil>>Serie A
23:30 Corinthians - Victoria DNB Corinthians

NHL
04:35 Anaheims Ducks - Buffalo Sabres Anaheims Ducks

Odd: 1.98
Stake: 10/10 (y)
0 Vind ik leuk's
18:00 Zenit St Petersburg - Bayer Leverkussen
Pick: Under 2,5 goals
Odd: 2.06
Stake: 5/10
Toelichting: Zenit St Petersburg wist dit Champions League seizoen pas 2x te scoren. Deze wedstrijd moet gewonnen worden willen ze overwinteren in de Champions League. Zenit St Petersburg wist in de laatste 7 wedstrijden pas 2x over 2,5 goals te behalen en bij deze wedstrijd bleef het ook bij 3 goals. Zenit krijg dus ook weinig tegendoelpunten tegen en in het koude Rusland denk ik dat het een saaie wedstrijd wordt met een 0-0/1-0/2-0 uitslag.
0 Vind ik leuk's
scottyboy1703:
18:00 Zenit St Petersburg - Bayer Leverkussen
Pick: Under 2,5 goals
Odd: 2.06
Stake: 5/10
Toelichting: Zenit St Petersburg wist dit Champions League seizoen pas 2x te scoren. Deze wedstrijd moet gewonnen worden willen ze overwinteren in de Champions League. Zenit St Petersburg wist in de laatste 7 wedstrijden pas 2x over 2,5 goals te behalen en bij deze wedstrijd bleef het ook bij 3 goals. Zenit krijg dus ook weinig tegendoelpunten tegen en in het koude Rusland denk ik dat het een saaie wedstrijd wordt met een 0-0/1-0/2-0 uitslag.

Zucht,

20:45 Real Madrid - Liverpool
Pick: Most offsides Real Madrid
Odd: 2.30
Stake: 7/10
Toelichting: Real Madrid is erg goed in vorm en de kwaliteiten liggen vooral voorin. Ik denk dat Liverpool geen kans krijgt vanavond en dat Real Madrid veel voudig in de aanval is. De kans is groot dat als je in de aanval bent je meer buitenspel staat dan dat je alleen maar loopt te verdedigen. Als ik kijk naar de aanval van liverpool zijn Balotelli en Coutinho spelers die de bal in de voeten willen hebben. Sterling variert hierin en kan nog wel eens diep gaan wat kan leiden tot buitenspel maar toch denk ik dat Real Madrid het meeste buitenspel gaat staan.
0 Vind ik leuk's
Real Madrid -1,5 offsides @3.35!
0 Vind ik leuk's
International Friendlies:

11:15 Japan - Australia
Pick: Australia over 0,5 goals
20:45 Italy - Albania
Pick : Italy to win

Combi odd: 2.46
0 Vind ik leuk's
Good old Cahill in de 90e minuut, de combi leeft nog haha! ;)
0 Vind ik leuk's
NBA>>
Atlanta Hawks - LA Lakers >> Atlanta Hawks -3,5
Milwaukee Bucks - NY Knicks >> Over 181,5 points
Sacramento Kings - New Orleans Pelicans >> Sacramento Kings +6,5

Combi odd: 2.25
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.