Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: scott

Bij deze open ik ook een forum,
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar scottyboy1703
Country flagscottyboy1703 in 30-01-2014 16:21 Leden topics
in 30-01-2014 16:21 Leden topics
266 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Combi time!


Vanavond Europa League en ik zie wel wat kansen liggen. Ik heb twee combi's; een met risico en een wat zekere.


Zenit - RB Leipzig > 1X @1,46

Viktoria Plzen - Sporting Lissabon > X2 @1,53

Dynamo Kyiv - Lazio > Under 3,5 goals @1,43

Bilbao - Marseille > X2 @1,63


Totale quotering: @5,21


Iets meer risico


Zenit - RB Leipzig > 1 @2,60

Viktoria Plzen - Sporting Lissabon > 2 @2,85

Dynamo Kyiv - Lazio > Under 2,5 goals @2,14

Bilbao - Marseille > X2 @1,63


Totale quotering:

@25,85


Zenit thuis is een erg sterke ploeg. Ze bewezen al tegen Celtic dat ze een wedstrijd thuis helemaal kunnen omdraaien. Celtic uit verloren ze waarna ze met 3-0 thuis van Celtic wonnen. RB Leipzig is dit seizoen minder in vorm dan vorig jaar en zal een taaie klus hebben aan Zenit. Verwacht dat Zenit hier met de winst van door gaat en zich plaatst voor de volgende zonde. Daarnaast is de quotering voor Zenit to go through @3,15 ook aan te raden.


Lissabon is een sterke ploeg terwijl Plzen een eigenlijk niets zeggende ploeg is. Lissabon wilt zich niet laten verrassen en zal hier gewoon voluit spelen. 2-0 Was de eerste wedstrijd dus ik verwacht dat ze gewoon met een A-ploeg spelen. In de competitie lijkt het kampioenschap ook ver weg dus ik verwacht dat ze vol voor de europa league gaan en daarin misschien wat kunnen presteren.


In eerste instantie zou je bij een wedstrijd van Lazio geen under verwachten. De ploeg is een echte aanvalsmachine en zal ook hier in Kyiv aanvallen. Echter is Kyiv een erg taaie ploeg die in mijn ogen hier vol gaan counteren. Denk dat ze de bus gaan parkeren en wel zien wat er gebeurd. Kyiv bewees al eerder tegen AEK de wedstrijd dood te kunnen voetballen. Daarnaast wordt deze wedstrijd natuurlijk onder koudere temperaturen gespeeld en denk ik niet dat er 3 of meer doelpunten gaan vallen.


Eigenlijk het zelfde verhaal als Plzen - Lissabon. Bilbao draait dit seizoen erg slecht en weet geen hoge ogen te vangen zoals alle andere jaren. Daarom verloren ze ook in het eerste duel met Marseille. Marseille is een leuk team om te kijken met enkele goede spelers. In de competitie is dit jaar ook weer weinig te halen en daarom willen ze het wellicht via een andere weg proberen. Ik zie Marseille in deze vorm niet verliezen van Bilbao.

1 Vind ik leuk's

Combi Killer

Excelsior - ADO > BTTS yes @1,75

Spal - Juventus > Juventus @1,37

Deportivo La Corona - Las Palmas > Under 2,5 goals @2,10

Sparta - Ajax > Sparta under 0,5 goals @2,10


Maakt samen @10,57

1 Vind ik leuk's

Klein tipje voor morgen:


Slavia Sofia - Pirin Blagoevgrad > most corners Pirin Blagoevgrad @3,00


Kijkend naar de statistieken zijn deze in het voordeel van de uit ploeg. Pirin krijgt gemiddeld meer corners per wedstrijd en krijgt er gemiddeld ook minder tegen. Slavia Sofia krijgt gemiddeld 3,86 corner per wedstrijd en 6,00 tegen. Pirin krijgt gemiddeld 4,56 corner per wedstrijd en maar 5,22 corners tegen. In de laatste wedstrijden van Pirin kregen ze respectievelijk 4, 11, 6 en 12 corners. Ik vind een quotering van 3 dus aan de hoge kant. Had deze rond de 2,00 verwacht. Daarnaast tip ik de over 8,5 corners ook voor @1,91. De ploegen krijgen namelijk gemiddeld 9,86 en 9,78 corners per wedstrijd. De over 9,5 a @1,91 was dus logischer geweest.

0 Vind ik leuk's

Champions League begint weer. Vanavond speel ik 3 tips.


Alashkert - Celtic > 1-0 handicap Celtic wint @1,86 (y)

F91 Dudelange - Videoton > Videoton wint @1,85 (n)

Cork City - Legia Warschau > Legia Warschau wint @1,65 (y)


Simpelweg omdat alle drie de uit teams veel meer kwaliteit hebben dan de tegenstander.

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op wo 11 jul. 2018, 14:02
1 Vind ik leuk's

Corner tips weer oppakken dit jaar:


Tottenham - Manchester United > Under 10,5 corners @1,82

Atletic Bilbao - Sevilla > Sevilla most corners @2,55

FC Barcelona - Eibar > Over 9,5 corners @1,74

Real Betis - Real Madrid > Real Madrid most corners @1,87

1 Vind ik leuk's

16:00 Sheffield United - Aston Villa

Sheffield United under 7,5 corners @1,83


Sheffield laatste 12 wedstrijden haalde ze slechts 1x deze line toen ze twee wedstrijden geleden precies 8 corners kregen. Ik vind deze line daarom veelte hoog.


2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.