Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: scott

Bij deze open ik ook een forum,
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar scottyboy1703
Country flagscottyboy1703 in 30-01-2014 16:21 Leden topics
in 30-01-2014 16:21 Leden topics
266 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Club Brugge - KV Oostende

Donderdag 20:30

KV Oostende +3,5 corners @1,71 :thumbsup:


Club Brugge krijgt gemiddeld 4,22 corners per wedstrijd terwijl KV Oostende er 5,22 krijgt per wedstrijd. Ook krijgt Club Brugge meer corners per wedstrijd tegen dan voor. Ze krijgen namelijk in een gemiddelde wedstrijd 5,67 corners tegen. Ook is dit een van de laatste kansen van KV Oostende om de top 6 te halen dus er moet gewonnen worden. KV Oostende zal dus vol gaan aanvallen terwijl Club Brugge op een comfortabele eerste plek staat en deze niet gaat verliezen. Ik verwacht dus niet dat Club Brugge 4 meer corners gaat krijgen dan KV Oostende.

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op do 25 jan. 2018, 22:38
1 Vind ik leuk's

Helaas geen tijd om een analyse te schrijven maar ik ga voor deze tips morgen:

SC Heerenveen - Sparta -> Sparta over 3,5 corners @1,79 :thumbsup:

KV Mechelen - Mouscron -> Under 9,5 corners @1,91:thumbsdown:

Dijon - Rennes -> Rennes +0,5 corners @1,97 :thumbsup:


Leek erop dat ze alle 3 goed gingen. Er waren 4 corners gevallen in de eerste 80 minuten bij Mechelen - Mouscron. Toen vielen er in de laatste 10 min maar liefst 7 corners.

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op za 27 jan. 2018, 09:18
0 Vind ik leuk's

9 tips dit weekend:


PEC Zwolle - Vitesse -> Vitesse +0,5 corners @1,81 :thumbsdown:

Willem II - AZ Alkmaar -> AZ Alkmaar -0,5 corners @1,75 :thumbsup:

Saint Etienne - Caen -> Over 9,5 corners @1,86 :thumbsup:

Lille - Strassbourg -> Over 9,5 corners @1,91 :thumbsdown:

Marseille - Monaco -> Over 9,5 corners @1,81 :thumbsup:

Atletico Madrid - Las Palmas -> Under 9,5 corners @1,92 :thumbsup:

FC Barcelona - Alaves -> Under 9,5 corners @2,05 :thumbsup:

Hannover 96 - VFL Wolfsburg -> Under 9,5 corners @1,81 :thumbsup:

AC Milan - Lazio -> AC Milan -0,5 corners @1,81 :thumbsup:


7 W - 2L

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op ma 29 jan. 2018, 15:57
0 Vind ik leuk's

Celta de Vigo - Real Betis

Maandag 21:00

Under 9,5 corners @1,66 :thumbsup:


In een gemiddelde wedstrijd van Celta vallen 8,35 corners en in een gemiddelde wedstrijd van Real Betis vallen 9,45 corners. Een thuiswedstrijd van Celta levert niet veel meer corners op, namelijk 8,44. In een uitwedstrijd krijgt Betis gemiddeld 2,67 corners. Ook als je kijkt naar de laatste 5 duels van beide ploegen zie je dat Celta 3,2,1,3 en 2 corners kreeg. Betis kreeg in de vorige 5 wedstrijden 4,1,0,6 en 4 corners. Ik denk dus niet dat de line van 10 of meer corners gehaald gaat worden.

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op ma 29 jan. 2018, 22:06
0 Vind ik leuk's

Dinsdag:

Huddesfield - Liverpool -> Over 9,5 corners @1,86

Burton - Reading -> Reading -0,5 corners @1,91

Hull City - Leeds -> Hull City -0,5 corners @1,75


Woensdag:

Newcastle - Burnely -> Under 10,5 corners @1,91

Stoke City - Watford -> Under 10,5 corners @1,86

Feyenoord - PSV -> Over 9,5 corners @1,73

AC Milan - Lazio -> AC Milan -0,5 corners @1,73


Donderdag:

Willem II - Roda JC -> Under 10,5 corners @1,81

0 Vind ik leuk's

Dinsdag:

Huddesfield - Liverpool -> Over 9,5 corners @1,86

Burton - Reading -> Reading -0,5 corners @1,91

Hull City - Leeds -> Hull City -0,5 corners @1,75


Woensdag:

Newcastle - Burnely -> Under 10,5 corners @1,91

Stoke City - Watford -> Under 10,5 corners @1,86

Feyenoord - PSV -> Over 9,5 corners @1,73

AC Milan - Lazio -> AC Milan -0,5 corners @1,73


Donderdag:

Willem II - Roda JC -> Under 10,5 corners @1,81

0 Vind ik leuk's

Dinsdag:

Huddesfield - Liverpool -> Over 9,5 corners @1,86

Burton - Reading -> Reading -0,5 corners @1,91

Hull City - Leeds -> Hull City -0,5 corners @1,75


Woensdag:

Newcastle - Burnely -> Under 10,5 corners @1,91

Stoke City - Watford -> Under 10,5 corners @1,86

Feyenoord - PSV -> Over 9,5 corners @1,73

AC Milan - Lazio -> AC Milan -0,5 corners @1,73


Donderdag:

Willem II - Roda JC -> Under 10,5 corners @1,81


8 gespeeld - 5 goed 3 fout

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op do 1 feb. 2018, 21:34
0 Vind ik leuk's

Twee combi's en drie corner picks:


Combi 1:

CSKA Moskou - Red Star Belgrado > CSKA Moskou to go through @1,55

Atletico Madrid - FC Kopenhagen > Under 3.0 @1,74

Lazio - FCSB > Lazio to go through @1,70


@4,58

Onderbouwing:

De wedstrijd van CSKA wordt gespeeld onder de temperatuur van -10 graden. CSKA is hier meer aan gewend dan Belgrado. In de eerste wedstrijd was CSKA ook al beter en daarom verwacht ik dat ze vandaag de volgende ronde behalen ten koste van Belgrado.


Atletico en Kopenhagen zijn uitgespeeld. Kopenhagen gaat nooit van zijn lang zal z'n leven 4 goals tegen Atletico scoren. Ik verwacht dat Atletico zo min mogelijk energie aan deze wedstrijd wilt verspelen en een zo laag mogelijke scoren willen houden. Daarnaast zit Kopenhagen ook niet te wachten op een pakslaag.


FCSB wist zeer knap te winnen van Lazio. Lazio kreeg gigantisch veel kansen tegen Boekarest maar wisten deze niet af te maken. Lazio is een van de best aanvallende ploegen van Italië en daarom verwacht ik dat FCSB wel eventjes op zij wordt gezet.


Combi 2:

Sevilla - Manchester United > Under 2,5 goals @1,72

CSKA Moskou - Red Star Belgrado > 1 @1,70

Shaktar Donesk - AS Roma > 1 DNB @1,78

Arsenal - Ostersunds FK > Ostersunds under 0,5 goals @1,97


@10,14

Onderbouwing:

Mourinho kennende zal hij hier gewoon de bus parkeren en resultaat voetbal spelen. Ik verwacht een kleine uitslag als in 0-0/0-1/1-1.


AS Roma is in de Champions League niet goed buitenshuis. In de laatste 11 uitwedstrijden werd er slechts 1 keer gewonnen en dat was dit jaar tegen Qarabag. Shaktar wist al Napoli te verslaan dit seizoen in eigen huis. In de Italiaanse competitie staat Napoli 16 punten boven AS Roma. Daarnaast is Shaktar ook de enige ploeg die het sterrenteam van City dit seizoen wist te verslaan. Shaktar heeft een ijzersterk team en zit met smart te wachten tot de aftrap. De temperaturen werken ook in het voordeel van Shaktar want het is erg koud in Oekraïne op dit moment.


Arsenal wilt zich niet laten verrassen in mijn ogen in dit duel en zal scherp beginnen. Deze wedstrijd wordt pas op donderdag gespeeld dus wanneer de opstellingen bekend worden ga ik bepalen of ik hem ga verzekeren of uitlachen.


Drie single corner tips:

CSKA Moskou - Red Star Belgrado > CSKA Moskou -1,5 corners @1,84

CSKA kreeg in de eerste wedstrijd al 9 corners terwijl Belgrado er 6 kreeg. Belgrado is een verdedigende ploeg en de verwachtingen zijn dat ze gaan counteren en CSKA het spel laten maken. Hierdoor verwacht ik dat CSKA veel meer corners gaat krijgen.

Shaktar Donesk - AS Roma > Over 9,5 corners @1,73

Beide aanvallende ploegen die ervan houden om over de vleugels aan te vallen. Beide ploegen kennen ook aanvallende backs die er graag mee trekken in de aanval. In een gemiddelde wedstrijd van Shaktar vallen 10,20 corners. In een gemiddelde wedstrijd van Roma vallen er 11,12 corners.

Leganes - Real Madrid > Real Madrid -2,5 corners @1,68

Leganes de ploeg die gemiddeld de minste corners per wedstrijd krijgt tegen Real Madrid die gemiddeld de meeste corners per wedstrijd krijgt in de Liga A. 3,39 tegen 7,78 corners. Daarnaast is Real Madrid goed in vorm en willen ze hun goede reeks vast houden en zich niet weer laten verrassen door Leganes.


2 Vind ik leuk's

Mooie tips met goede onderbouwing! Ik ga je zeker volgen!

0 Vind ik leuk's

Knap werk! :clap_tone1:

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.