Wedtips van: scott
ik gok al een aantal jaren en dit is voor mij erg winstgevend geweest. Ik speelde eerste via toto.nl maar ben toen overgestapt op unibet.nl. Ik post vooral tips over voetbal maar ook zal ik tips plaatsen over de NHL, NBA en tennis. Ik heb geen bepaalt systeem, ik speel singles maar ook combi's en noem zo maar op. Ik hoop dat ik jullie kan helpen in het zoeken van goede bets. Vragen of opmerkingen? Je kan het altijd achterlaten, graag zelfs.
Twee corner tips vandaag:
Lokomotiv Moskou - Nice > Nice over 4,5 corners @2,08
Nice stond 2-0 voor tegen Moskou en keek lang uit naar een resultaat. Na de 2-1 van Moskou kreeg Nice ook nog eens een rode kaart en verloren ze de wedstrijd 2-3. Nice moet minimaal twee doelpunten maken en zal dus vol de aanval zoeken. Ook al staan ze 0-1 voor moeten ze alsnog een tweede goal zoeken. Ik verwacht dus een aanvallend Nice die minimaal 5 corners kreeg. Nice kreeg in de heen wedstrijd al 5 corners terwijl ze al vroeg in de wedstrijd de 2-0 verdedigde en niet gingen aanvallen. Helemaal na de rode kaart natuurlijk. In een gemiddelde wedstrijd van Nice in de Ligue 1 krijgen ze 5,42 corners.
Red Bull Salzburg - Real Sociedad > Real Sociedad over 4,5 corners @1,81
Real Sociedad verdiende de winst in het heen duel. Ze waren de bovenliggende partij de hele wedstrijd. In de laatste seconde van de wedstrijd kregen ze de 2-2 om de oren en gingen de Oostenrijkers met een punt er van door. In deze wedstrijd kreeg Real Sociedad maar liefst 12 corners. Real Sociedad moet deze wedstrijd winnen om door te gaan en ik verwacht dus dat ze gaan aanvallen en Red Bull Salzburg inzakt. In een gemiddelde wedstrijd van Sociedad krijgen ze de een na meeste corners gemiddeld per wedstrijd. 6,71 maar liefst. Ik verwacht dus dat Sociedad hier weer domineert en veel corners krijgt.