Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: stefantjo

Goedemorgen allemaal!

Vanaf vandaag zal ik ook tips gaan plaatsen voor jullie!
Ik hoop dat jullie er wat aan gaan hebben.
(Ik ben geïnteresseerd in voetbal, tennis, tafeltennis en darten)

Als begintip zou ik een op papier vrij zekere poule maken:
* Darten: Nederland - Noord Ierland = Nederland Odds: 1,09
* Darten: Schotland - Hong Kong = Schotland Odds: 1,07
* Darten: Engeland - Duitsland = Engeland Odds: 1,13
* Voetbal: Belarus - Spanje = Spanje Odds:: 1,28
* Voetbal: Litouwen - Zwitserland = Zwitserland Odds: 1,39

Geeft je in totaal een odd van: 2,3!!
Ik zet 50 euro in en zal hiervoor 117,24 euro maken ;)
In mijn ogen een vrij eenvoudige weddenschap, ik hoop dat jullie mee spelen!! (y) (y)

Reden waarom ik voor Nederland kies: Van Gerwin en Barney spelen allebei een enkel tegen de 2 van Noord Iederland. Nederland is op papier veel beter en staat veel hoger op de ranking. Ik zie hier een dikke overwinning aankomen!

Reden waarom ik voor Schotland kies: Bij Schotland heb je te maken met Anderson en Peter Wright. Zei spelen tegen het verrassende Hong Kong. Schotland is veel beter en staat veel hoger op de ranking, zei laten een goede indruk achter en zullen deze wedstrijd gemakkelijk gaan winnen :)

Reden waarom ik kies voor Engeland: Bij Engeland heb je Phil Taylor en Andrian Lewis, dit zijn 2 wereldtoppers!
Zei mogen het opnemen tegen het thuisland, het publiek zal achter Duitsland gaan staan maar het kwaliteitsverschil is te groot waardoor ik ook hier een gemakkelijke overwinning ga zien voor Engeland!

Reden waarom ik voor Spanje en Zwitserland kies bij het voetbal: Dit zijn 2 teams die moeten allebei winnen om een goede uitgangspostitie te krijgen! Zei zullen met een sterk team voor de dag komen en zullen gemakkelijk winnen van de kwalitatief veel mindere landen als Belarus en Litouwen.

Tot snel!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar stefantjo
Country flagstefantjo in 14-06-2015 09:20 Leden topics
in 14-06-2015 09:20 Leden topics
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuke combinatie (Y)
Lijkt mij een goede kanshebber inderdaad.
0 Vind ik leuk's
Heb je gisteren gekeken naar darts? Dan snap ik niet dat je Engeland neem voor deze quote (1,13). De duitse fans kunnen een hoop invloed hebben op de spelers en met zo'n kort formaat is de quote echt te laag om hem te spelen. Natuurlijk is de kans 90% dat Engeland door gaat, maar hem voor zo'n lage quote spelen zou ik nooit doen.
0 Vind ik leuk's
Veel succes en laat maar zien hoe het moet (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de leuke reacties ;-)

@Junkie: Tuurlijk heb ik darts gekeken gister, en de darters van Duitsland gaan er volle bak op en krijgen veel steun vanuit het pubiek.
Maar dan nog komen ze veel te kort die Duiters, ik blijf erbij dat het echt een gemakkelijke overwinning wordt en dan zou ik hem zelfs voor die notering pakken.

Wel goed dat je je mening hebt gegeven, we gaan het straks zien (y)
0 Vind ik leuk's
De poule gaat goed, alle dartwedstrijden zoals gepland gemakkelijk gewonnen :D
0 Vind ik leuk's
Als begintip had ik dit gemaakt:
* Darten: Nederland - Noord Ierland = Nederland Odds: 1,09
* Darten: Schotland - Hong Kong = Schotland Odds: 1,07
* Darten: Engeland - Duitsland = Engeland Odds: 1,13
* Voetbal: Belarus - Spanje = Spanje Odds:: 1,28
* Voetbal: Litouwen - Zwitserland = Zwitserland Odds: 1,39

Hierbij kreeg je je geld keer 2,30!! en alles is goed ;-)
Morgen zet ik hier een nieuwe tip op, hou het forum in de gaten! :d
0 Vind ik leuk's
Had met je meegespeeld, mooie resultaten :d
Ging veel moeilijker dan gedacht maar deze teams mochten natuurlijk niet verliezen.

Als je tip me aanstaat speel ik morgen weer mee ;-)
0 Vind ik leuk's
Goedemorgen allemaal,

Om vandaag toch nog 1 keer verder te gaan op de absolute zekerheidjes heb ik hier weer een poule gemaakt met wedstrijden die niet fout kunnen gaan.

Federer - Kohlschreiber = Federer Odds: 1,15
Ward - Raonic = Raonic met 0-2 winnen Odds: 1,54
Rybarikova - Muguruza = Muguruza Odds: 1,28

Totale odds: 2,3!!

Stel je voor en je twijfelt over dat Raonic wint met 2-0 dan zou je Raonic alleen kunnen pakken, dan krijg je een odd van 1,19 en dan wordt je totale odd 1,75, ook dat is een mooie odd.

* Het lijkt misschien een te lage odds omdat Kohlschreiber best een goede tenniser is, maar Federer is de man op gras.
Federer wil zich goed voorbereiden op Wimbledon en ik zie hem daarom ook zoiezo winnen.
Onderlinge resultaten: 9-0 in het voordeel van Federer.

* De wedstrijd Ward vs Raonic is een wedstrijd tussen de nummer 108 en de nummer 8 van de wereld.
Ward heeft geen echte wapens terwijl Raonic natuurlijk zijn "super service" heeft en op dit gras zullen er veel aces en services boven de 200 km worden geslagen. Ik zie hier een gemakkelijke 2-0 overwinning voor de topper Raonic.

* Rybarikova vs Muguruza is een wedstrijd tussen de 59 en de nummer 21 van de wereld.
Rybarikova is bezig met een slecht seizoen, ze verliest de een na de andere wedstrijd en weet er maar weinig te winnen. Terwijl Muguruza steeds beter aan het spelen is en ook de laatste ontmoeting tussen deze 2 won met 6-4 en 6-0. Ik zie hier geen problemen komen en Muguruza met de overwinning er vandoor gaan.

Succes weer vandaag!
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/15/2015
Fylkir - Stjarnan /soccer, Iceland, Pepsideild/
Verdasco F. - Bautista R. /tennis, ATP, London/

Due to the great interest in our services through residents of Belgium, Portugal, France and the Netherlands, we decided to prepare for citizens of these countries a great promotion. Today and tomorrow they can buy our services with 33% discount! You save 100 EUR!
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/15/2015
Fylkir - Stjarnan /soccer, Iceland, Pepsideild/
Verdasco F. - Bautista R. /tennis, ATP, London/

Due to the great interest in our services through residents of Belgium, Portugal, France and the Netherlands, we decided to prepare for citizens of these countries a great promotion. Today and tomorrow they can buy our services with 33% discount! You save 100 EUR!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.