Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Tijburg1992

Hallo allemaal,
Ik volg deze site nu een week ongeveer, in die week heb ik 170 euro winst gemaakt.
Vandaar dat ik heb besloten om mijn bets met jullie te delen, ik hoop dat het goed blijft gaan en dat jullie er wat aan zullen hebben.
Ik doe ook vaak aan livebetting, dus die bets kan ik helaas niet in dit topic plaatsen, maar mijn backs zal ik wel gewoon plaatsen!
Ik hoop dat jullie er wat aan zullen hebben!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tijburg1992
Country flagtijburg1992 in 6-02-2012 18:03 Leden topics
in 6-02-2012 18:03 Leden topics
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn eerste funcombi voor vanavond is:
Granada CF - Málaga 2 (2,40)
1860 Munchen - Energie Cottbus 1 (1,95)
Liverpool - Tottenham 2 (4,00)
0 Vind ik leuk's
Ook heb ik 1 euro gezet op een rode kaart voor Suarez, daar stond een odd van 35 euro op.
0 Vind ik leuk's
Welkom op voetbalwedden Tijburg. Succes met het topic en de tips (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Dank je Wedden!
Voor vanavond heb ik een combi,
Southampton - Millwall 1 1,67
Holstein Kiel - Borussia Dortmund (1-0) 2 1,66
totale odd 2,77.
Southampton staat veel hoger dan Millwall, de eerste wedstrijd in de FA Cup was gelijk bij Millwall, dus Southampton moet nu winnen.
Tja en Dortmund moet tegen een team dat een paar divisies lager speelt, dus die winnen denk ik wel met een verschil van 3 à 4 doelpunten.
0 Vind ik leuk's
Helaas heeft Southampton het verpest. Dortmund had ik wel goed.
Ik heb nu een soort combinatie en daarbij speel ik viervoudig, vijfvoudig en zesvoudig. Dit is een soort probeersel, ik ben benieuwd of het wat wordt.
Evenement noteringen Resultaat
Ajaccio GFCO - Jeanne d'Arc Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 1,55 8-2-12
Châteauroux - Montpellier Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 2,00 8-2-12
Hertha Berlin - Borussia Munchengladbach Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 2,25 8-2-12
Hoffenheim - Greuther Fürth Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 2,00 8-2-12
Mali - Ivoorkust Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 1,40 8-2-12
Zambia - Ghana Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 2,10 8-
0 Vind ik leuk's
Helaas heeft Ghana al verloren, maar ik heb nog een combi:
Ado - AZ 1,7
Hoffenheim - Greuter Fürth 2,1
Mali - Ivoorkust 1,4
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.