Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: tstolk

Hoi Allemaal,

Ik ben al een tijdje actief op deze website en ben eigenlijk elke dag wel online.
Wedden is iets dat ik graag doe en interessant vind en deze website heeft me zeker geholpen.
Sinds een tijdje woon ik in Polen in de stad Krakau, maar ik blijf nog steeds geïnteresseerd.

Veel leden hebben interessante tips geplaatst en ik denk dat ik zelf ook iets bij kan dragen.
In mijn topic zal ik alleen voetbaltips plaatsen, zowel singles als combi's.
Normaal gesproken zal ik een onderbouwing bij mijn tips geven.

Hopelijk hebben jullie er iets aan en kunnen we samen de bookies wat geld afhandig maken :)

Groet,
TS
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tstolk
Country flagtstolk in 1-12-2014 08:48 Leden topics
in 1-12-2014 08:48 Leden topics
37 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vanavond zat het helaas allemaal tegen. Maar dat hoort er ook bij natuurlijk. Morgen ga ik verder kijken naar eventuele nieuwe bets en zal deze wederom plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Balmont werd ook helaas al vroeg gewisseld. Shit happens, ben wel benieuwd naar je volgende tips! Mag ik vragen op basis waarvan je je betts kiest bij kaartpakkers?
0 Vind ik leuk's
Uiteraard mag dat, ik kijk bijvoorbeeld op VI.nl en kijk naar wedstrijden waarin een topteam speelt tegen een iets minder team. Vervolgens kijk ik naar spelers die al veel kaarten hebben gekregen in dat seizoen. Sunderland-Man City is toch een wedstrijd waarin Sunderland waarschijnlijk meer overtredingen nodig zal hebben om City te stoppen. Cattermole had de meeste gele kaarten van alle Sunderland spelers dus koos ik voor hem. Balmont had ook al 4 kaarten gepakt volgens mij, maar inderdaad soms worden spelers vroeg gewisseld en dat hoort erbij. Daarom de inzet ook laag houden, dan kan het later alleen maar een keertje meevallen.
0 Vind ik leuk's
Combi 1 Stake 2/10
Lyon - Reims - Lyon O1.5 @ 1.68
Spartak Moskou- FK Rostov - Spartak O 1.5 @ 1.66
Totaal: 2.79

Lyon is dit seizoen in eigen huis prima in vorm met een record van 7-0-1. Tot dusver scoorde Lyon gemiddeld 2.5 goal per thuiswedstrijd, ze scoren thuis dus redelijk makkelijk. Reims is geen topteam en heeft pas 1 uitwedstrijd gewonnen. Daarnaast heeft Reims uit nog niet al te zware tegenstanders gehad, wel een gelijkspel uit bij Monaco 1-1, maar Monaco draait niet goed en scoort moeilijk. Zelf denk ik dat Lyon hier toch te sterk is en 2-0 a 2-1 zal winnen.

Spartak Moskou scoort gemiddeld 2.2 goals per thuis wedstrijd. Rostov krijg in 9 uitwedstrijden 24 goals tegen (2.6 p/w). Ook in de laatste 9 ontmoeting waarin Spartak thuisspeelde scoorde het team steeds minstens 2 goals, vandaag verwacht ik hetzelfde.

Omdat dit toch om een Franse en Russische wedstrijd gaat hou ik de stakes laag, want soms gebeuren daar aparte dingen :P
0 Vind ik leuk's
Comi 2 stake 2/10

Spartak Moskou - Rostov - Spartak to score in both halves @2.40
Lyon - Reims - Lacazzette to score @1.93
Totaal 4.63

Rostov krijgt veel goals tegen in zowel de 1e als de 2e helft. In de 1e helft in totaal 17 goals in en 18 in de 2e helft. Spartak scoorde tot dusver 11x in de 1e helft en 12x de 2e helft. Beide teams zijn dus vrij constant en er lijkt me een aardige kans dat Spartak in zowel de 1e en 2e helft kan scoren.

Lacazzette is de topscorer in de Ligue 1 samen met Cignac, tegen het niet al te sterke Reims acht ik hem in staat sowieso 1 goal te scoren.

0 Vind ik leuk's
Helaas kan ik nu al concluderen dat allebei de combi's fout zijn voor vandaag.
Gelukkig heb ik laag ingezet omdat er nog wel eens gekke dingen gebeuren in vooral de Russische competitie.

Spartak Moskou - Rostov - Spartak to score in both halves @2.40
Lyon - Reims - Lacazzette to score @1.93
Totaal 4.63

Combi 1 Stake 2/10
Lyon - Reims - Lyon O1.5 @ 1.68
Spartak Moskou- FK Rostov - Spartak O 1.5 @ 1.66
Totaal: 2.79

Voor de wedstrijden van morgen zal ik vanavond of morgen nieuwe tips plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Combi 1 Stake 3/10
Heidenheim - Aalen - 1 @1.70
Fiorentina - Juventus - DNB Juventus @1.43
Totaal: 2.25

Heidenheim doet boven in mee in de 2e Bundesliga. In thuiswedstrijden verloor het team nog niet hun home record is 5-3-0. Er werd 3x gelijkgespeeld, maar dit was tegen teams als Darmstadt en Kaiserslautern, allebei topteams in deze competitie. Aalen heeft nog niet gewonnen in uitwedstrijden met een record van 0-3-5. Er werd dus veel verloren en de gelijke spelen werden behaald tegen middenmotors in de competitie. Het lijkt me dan ook dan Heidenheim dit gewoon wint.

Juventus blijft natuurlijk het sterkste team van Italie, maar Fiorentina is geen slecht team. Hoe dan ook, Fiorentina is wisselvallig en staat op een schamele 8e plaats. In eigen huis is Fiorentina niet bijzonder sterk met een record van 2-2-2, Juve behoeft weinig uitleg met een record van 5-1-1 in uitwedstrijden. Wat mij betreft is Juve de favoriet, maar een uitwedstrijd tegen Fiorentina is niet zomaar gewonnen, daarom de DNB voor de zekerheid.

Combi 2 Doelpuntenmakers
Aubameyang @ 2.20
Rodellega @ 2.70
Tevez @ 2.50
Totaal: 14.85

Combi 3 Kaartenpakkers
Chiellini @ 3.50
Toulalan @ 3.20
Subotic @ 3.10
Totaal: 34.72

Singles:
Toulouse - Monaco - X @3.10
Boavista - Benfica - Boavista AH +1.75 @ 1.75
Fiorentina - Juventus - Juve O1.5 @2.10

- Toulouse en Monaco zijn gelijkwaardige teams en draaien allebei niet super. Momenteel allebei in de middenmoot en vooral Monaco speelt vaak gelijk.
- Boavista doet het niet zo goed, maar verliest zelden met 2 goals verschil. Als dit toch gebeurt krijg ik de helft van mn inzet terug.
- Juventus scoort regelmatig 2 of meer goals in uitwedstrijden, de laatste 3 uitwedstrijden in alle competities wist Juve steeds minstens 2 goals te maken.
0 Vind ik leuk's
Ik speel Heidenheim met je mee, zou wel handig zijn als je het 'vetgedrukte' bij Aalen weghaalt.
Dit om verwarring te verkomen ;)
0 Vind ik leuk's
~
Leuk dat je meespeelt :) en bedankt voor de hint, heb het gelijk even aangepast.
0 Vind ik leuk's
Eerder dus ook geen succes en geen winst weten te maken.
Voor vanavond speel ik enkele wedstrijden in de Champions League.
Enkel wedstrijden waar nog iets op het spel staat.

Combi 1 Stake 2/10
Juventus - Atletico- 1X @ 1.30
Liverpool - Basel - X2 @ 1.95
Totaal 2.50

Juventus heeft genoeg aan een gelijkspel en Atletico is al door naar de volgende ronde. Daarnaast speelt Juve thuis en daar is Juve altijd lastig te verslaan. Er staat dus niet heel veel op het spel en ik denk dat Juve hier sowieso 1 punt gaat behalenl.

Liverpool doet het heel het seizoen matig en heeft me nog steeds niet kunnen overtuigen. Momenteel staat het team 9e in de premier league en doet het dus erg matig. Basel staat er om bekend soms verrassende resultaten te boeken, in de heenwedstrijd werd er bijvoorbeeld met 1-0 gewonnen. Liverpool speelt natuurlijk thuis en dat is een groot voordeel, maar in de premier league wist het team slechts 3 maal te winnen. In recente wedstrijden werd en bijvoorbeeld niet van Hull en Sunderland gewonnen, wat zeker geen hoogvliegers zijn. Ik verwacht zelf dat Basel het Liverpool op zijn minst heel moeilijk gaat maken en ik zie de Zwitsers dan ook zeker een resultaat boeken een gelijkspel is overigens genoeg om door te gaan.

Combi 2 2/10
Monaco - Zenit - BTS @ 1.95
Benfica - Leverkusen -X2@ 1.37
Totaal: 2.65

Zenit moet winnen om door te gaan en ik verwacht dat ze alles op alles gooien. Voor Monaco is een gelijkspel voldoende, maar ik ben er niet 100% van overtuigd dat dit gaat lukken. Ik denk dat dit een gevecht kan worden voor de volgende ronde, waarin beide teams alles moeten geven en allebei scoren.

Benfica is al uitgeschakeld en Leverkusen is al door maar de groepswinst staat nog wel op het spel. In het geval dat Monaco wint, lopen de Duitsers de 1e plaats mis. Indien er gewonnen wordt zijn ze zeker van de 1e plaats, dus denk ik dat Leverkusen gemotiveerder is in deze wedstrijd.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.