Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: tstolk

Hoi Allemaal,

Ik ben al een tijdje actief op deze website en ben eigenlijk elke dag wel online.
Wedden is iets dat ik graag doe en interessant vind en deze website heeft me zeker geholpen.
Sinds een tijdje woon ik in Polen in de stad Krakau, maar ik blijf nog steeds geïnteresseerd.

Veel leden hebben interessante tips geplaatst en ik denk dat ik zelf ook iets bij kan dragen.
In mijn topic zal ik alleen voetbaltips plaatsen, zowel singles als combi's.
Normaal gesproken zal ik een onderbouwing bij mijn tips geven.

Hopelijk hebben jullie er iets aan en kunnen we samen de bookies wat geld afhandig maken :)

Groet,
TS
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tstolk
Country flagtstolk in 1-12-2014 08:48 Leden topics
in 1-12-2014 08:48 Leden topics
37 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Combi 1 Stake 2/10
Juventus - Atletico- 1X @ 1.30
Liverpool - Basel - X2 @ 1.95
Totaal 2.50

Combi 2 2/10
Monaco - Zenit - BTS @ 1.95
Benfica - Leverkusen -X2@ 1.37
Totaal: 2.65

Blijkbaar kon Zenit niet genoeg brengen in Monaco en op zijn minst scoren :O, anders waren allebei de combi's correct. Toch nog een beetje winst gemaakt met deze combi's. Morgen (of misschien straks) zal ik wederom tips plaatsen voor de Champions League.
0 Vind ik leuk's

Combi 1 stake 3/10
Maribor - Schalke - BTS @ 1.60
AS Roma- Manchester City - BTS @ 1.50
Totaal 2.40

Schalke kan nog door naar de volgende ronde en Maribor kan nog de europa league halen. Voor beide teams staat er dus nog wat op het spel. Dus ik verwacht 2 teams die er vol voor gaan en daardoor mogelijk ruimte weggeven.

AS Roma en Manchester City kunnen allebei nog door naar de volgende ronde. Degene die hier wint gaat door en daarom denk ik dat dit een hele boeiende partij gaat worden. Ik ga er ook vanuit dat beide teams aanvallend alles op alles zetten om de overwinning binnen te slepen.

Combi 2 stake 3/10
Barcelona - PSG - X (Home win no bet) @ 1.55
Bayern- CSKA - BTS @ 1.72
Totaal 2.67

Barcelona en PSG zijn allebei al door, de groepswinst staat nog wel op het spel. Zelf denk ik dat Barca sowieso niet zal verliezen in eigen huis, omdat ze dit bijna nooit doen. Natuurlijk is PSG een sterk team, maar in uitwedstrijden vallen ze vaak tegen. Een topploeg als Barca zal niet verliezen, maar een gelijkspel zit in de lucht. Als Barca toch weet te winnen wordt de bet gevoid.

Bayern is uiteraard de favoriet en zal dit duel ook gewoon gaan winnen. Maar CSKA kan nog door en zal waarschijnlijk toch aan gaan vallen, aangezien er geen andere keuze is. Ik sluit dan ook niet uit dat ze een goaltje meepikken hier. Daarnaast wisten ze ook te winnen bij Manchester City, zeker geen matige ploeg, dus op zijn minst een goal van CSKA en Bayern lijkt me haalbaar.
0 Vind ik leuk's
Gisteren helaas geen succes gehad en dus alles fout, straks even kijken of er nog wat interessante wedstrijden zijn vandaag.
0 Vind ik leuk's
Combi 1 Stake 4/10
BMG- Zurich - BTS @ 1.70
Apollon-Villareal - Villareal -1 HCP @1.60
Totaal: 2.72

BMG is de favoriet, maar ik zie wel wat value in BTS, aangezien Zurich tot dusver in alle Europa League wedstrijden wist te scoren. Daarnaast kunnen ze ook nog doorgaan, dus ik verwacht een open duel.

Apollon is de zwakste in de groep en Villareal wil winnen om door te gaan. Apollon verloor tot dusver 4x en won er 1. In de verloren wedstrijden, werd er altijd met een marge van minstens 2 goals verloren, dus lijkt me dit een goede basis voor een -1 hcp voor Villareal.

Combi 2 Stake 3/10
Club Brugge - HJK- Club Brugge -1 HCP @ 1.85
Lille - Wolfsburg - Wolfsburg DNB @ 1.55
Total: 2.90

Club Brugge zal de groepswinst willen pakken en hier gewoon willen winnen. In het uitduel werd er met 0-3 gewonnen. Daarnaast verloor HJK de overige 2 uitwedstrijden allebei met 2-0, dus een -1 HCP lijkt hier prima mogelijk.

Lille is momenteel erg uit vorm en ik zie ze hier dan ook zeker niet winnen. Wolfsburg is een sterk team en zal naar mijn mening sowieso gelijkspelen.
Daarom Wolfsburg DNB voor de zekerheid.
0 Vind ik leuk's
Even een tijdje pauze genomen, omdat het de laatste tijd toch wat minder ging :-$ Ik heb de tijd gebruikt om te experimenteren en te kijken waar het nou precies fout ging. Hopelijk heb ik hier wat van opgestoken en kunnen jullie met me mee profiteren. Hieronder mijn tips voor de wedstrijden van morgen.

Combi 1
Udinese - AS Roma Udinese AH +1.0 @ 1.47
Cesena - Napoli Napoli U 2.5 @ 1.50
Totaal @ 2.21

Ik zie Roma hier niet gemakkelijk winnen, daarnaast heeft Roma geen 1 keer dit seizoen een uitwedstrijd gewonnen met een marge van 2 goals of meer, dus steeds een 0-1 of 1-2. Udinese verloor thuis dit seizoen 2 van de 8 wedstrijden en slechts 1 keer met een marge van 2 goals. Ik zie Roma hier dus niet zomaar winnen en al helemaal niet met grote cijfers.

Cesena krijgt thuis gemiddeld 1.6 goals tegen p/w, in 2 van de 8 thuiswedstrijden kreeg het team meer dan 2 goals tegen. Napoli heeft uit nog geen 1x dit seizoen 3 goals gemaakt in een uitwedstrijd. (alleen tegen Juve na extra tijd, maar dat reken ik niet mee :) )

Combi 2 Kaartenpakkers
Zelf heb ik ze overigens zowel in combi als in single gespeeld.

Lucchini (Cesena) to get a card @ 2.40
Acerbi (Sassuolo) to get a card @ 4.00
De Rossi (Roma) to get a card @ 2.80
Totaal @ 26.88


Singles
- Udinese - AS Roma BTS 1.83 Udinese wist alle thuiswedstrijden te scoren en Roma scoort bijna elke wedstrijd wel een goal.
- Empoli - Verona BTS @ 1.72 In de laatste 5 uitwedstrijden van Verona kwam steeds BTS voor.
- Palermo - Cagliari BTS @ 1.80 BTS kwam in 6 van de 8 thuiswedstrijden van Palermo voor. Gem. krijgt Cagliari uit 1.5 goal tegen en scoort 1.75 goal.
- Parma - Fio Fiorentina O1.5 @ 2.00 Fio scoorde de laatste 4 officiële uitwedstrijden steeds O 1.5. Parma krijgt thuis gemiddeld 2 goals p/w tegen.
- AC Milan - Sassuolo Milan O 1.5 @ 1.72 Milan scoorde niet veel in thuis, dit door een lastig programma. Sassuolo krijgt 1.88 goal per uitwedstrijd tegen.
- Genoa - Atalanta Genoa U 1.5 @ 1.66 Genoa scoorde geen enkele keer 2 of meer goals in thuiswedstrijden. Atalanta krijgt uit 1.1 goal p/w tegen.

Corners
Roma O 5.5 corners @ 1.83, gemiddeld 6.06 corners mee, Udinese gemiddeld 6.56 tegen.
Sassuolo O 4.5 corners @ 2.20 , gemiddeld 4.5 corners mee, Milan 5.38 tegen.
Torino O 5.5 corners @ 1.90, gemiddeld 5.63 corners mee, Chievo 6.63 tegen.
Verona O 4.5 corners @ 1.90, gemiddeld 5.31 corners mee, Empoli 5.5 tegen.
Atalanta O 4.5 corners @ 1.80, gemiddeld 4.69 mee, Genoa 6.38 tegen.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Bedankt goed uitgezocht (y) heb de kaarten met je meegespeelt ! verder fiorentina op winst :)
0 Vind ik leuk's
Bedankt :) Fiorentina op winst heeft inderdaad een goede kans van slagen. Zelf probeer ik 1X2 zoveel mogelijk te vermijden, dus vandaar Fiorentina O 1.5 in mijn geval.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.