Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wedbet

Hoi luitjes!

Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.

Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.

Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).

Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedbet
Country flag wedbet in 12-09-2015 09:25 Leden topics
in 12-09-2015 09:25 Leden topics
290 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuke tips (y) zeker omdat er onderzoek word gedaan over bepaalde matchen. ga zo oor (y)
0 Vind ik leuk's
Arsenal Tula DNB
Bremer SV
Q2.06

Arsenal Tula is al 11 duels op rij ongeslagen, speelt wel tegen een capabele tegenstander.
Bremer SV kan vandaag onnavolgbaar worden, dus kampioen. Mag dat doen tegen de directe concurrent.

Zirka Kirovorad DC
Korona Kielce DC
Q2,57

Beide teams hun reeks ongeslagen betekent dat ik ze in een combi speel.
0 Vind ik leuk's
@WEDBET wat betekent DC? :s
0 Vind ik leuk's
vikingator:
@WEDBET wat betekent DC? :s

Double chance of terwijl in beide gevallen X2.
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Arsenal Tula DNB
Bremer SV
Q2.06

Arsenal Tula is al 11 duels op rij ongeslagen, speelt wel tegen een capabele tegenstander.
Bremer SV kan vandaag onnavolgbaar worden, dus kampioen. Mag dat doen tegen de directe concurrent.

Zirka Kirovorad DC
Korona Kielce DC
Q2,57

Beide teams hun reeks ongeslagen betekent dat ik ze in een combi speel.


Helaas was Bremer het lelijke eendje...
Gefeliciteerd als je de dc combi meespeelde.
0 Vind ik leuk's
Vannacht een zuid amerikaans combi.

Cruzeiro DNB
Temperley - Estudiantes over 1,5 goals
Q2,33

Cruzeiro als club uit de A categorie(hoogste competitie) spelend tegen een gepromoveerd serie B team, die dus actief was in de C competitie.

Temperley - Estudiantes vond ik over 1,5 zeker value hebben, vandaar in combi.
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Vannacht een zuid amerikaans combi.

Cruzeiro DNB
Temperley - Estudiantes over 1,5 goals
Q2,33

Cruzeiro als club uit de A categorie(hoogste competitie) spelend tegen een gepromoveerd serie B team, die dus actief was in de C competitie.

Temperley - Estudiantes vond ik over 1,5 zeker value hebben, vandaar in combi.


Gelukt
0 Vind ik leuk's
Wederom klasse gespeeld! Heb deze weer met je mee gespeeld dus was vanmorgen leuk opstaan :-). Ben je nog van plan om die 7 stappen plan te doen?
0 Vind ik leuk's
wedbet:
wedbet:
Vannacht een zuid amerikaans combi.

Cruzeiro DNB
Temperley - Estudiantes over 1,5 goals
Q2,33

Cruzeiro als club uit de A categorie(hoogste competitie) spelend tegen een gepromoveerd serie B team, die dus actief was in de C competitie.

Temperley - Estudiantes vond ik over 1,5 zeker value hebben, vandaar in combi.


Gelukt


En weer top tips (y)
0 Vind ik leuk's
luciofc:
Wederom klasse gespeeld! Heb deze weer met je mee gespeeld dus was vanmorgen leuk opstaan :-). Ben je nog van plan om die 7 stappen plan te doen?
luciofc:
Wederom klasse gespeeld! Heb deze weer met je mee gespeeld dus was vanmorgen leuk opstaan :-). Ben je nog van plan om die 7 stappen plan te doen?


Ja ik ga vandaag weer een betje zetten gericht op 7 stappen plan. Zal weldra volgen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.