Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wedbet

Hoi luitjes!

Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.

Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.

Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).

Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedbet
Country flag wedbet in 12-09-2015 09:25 Leden topics
in 12-09-2015 09:25 Leden topics
290 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar wedbet
wedbet Topic starter Geplaatst 5 mei 2016 om 17:55
Voor Liverpool - Villareal speel ik vanavond.
Second Half over 1,5 goals.

Ik denk dat de eerste helft een beetje aftasten word. Liverpool moet scoren. Scoort Liverpool dan moet Vilareal komen.
Scoort Vilareal dan moet Liverpool er 3 maken.
Ik verwacht een alles of niets offensief in de tweede helft.

Q2.20
0 Vind ik leuk's
Avatar wedbet
wedbet Topic starter Geplaatst 5 mei 2016 om 20:47
wedbet:
Voor Liverpool - Villareal speel ik vanavond.
Second Half over 1,5 goals.

Ik denk dat de eerste helft een beetje aftasten word. Liverpool moet scoren. Scoort Liverpool dan moet Vilareal komen.
Scoort Vilareal dan moet Liverpool er 3 maken.
Ik verwacht een alles of niets offensief in de tweede helft.

Q2.20


En het geschiedde zo!
Gefeliciteerd als je deze mee speelde
0 Vind ik leuk's
Top resultaten vandaag! Malmo helaas door een rode kaart niet het gewenste resultaat. Voor de rest erg knap, heb aantal wedstrijden meegespeeld waaronder die van Liverpool. Thanks en ben nu al benieuwd naar je volgende tips ;-)
0 Vind ik leuk's
Avatar wedbet
wedbet Topic starter Geplaatst 5 mei 2016 om 23:09
hier nog een tip die het waard is te onderzoeken

Wolves - Sheffield Wednesday

Sheffield treed met reservespelers aan als we dit artikel mogen geloven.
http://www.thestar.co.uk/sport/football/sheffield-wednesday/sheffield-wednesday-owls-plan-to-rest-star-striker-for-wolves-clash-1-7890525

0 Vind ik leuk's
Avatar wedbet
wedbet Topic starter Geplaatst 6 mei 2016 om 10:18
Weer wat combo'tjes spelen.

Hapoel Katamon Win (single bet)
Q2.00

Albirex Nigata S Win
Korona Kielce Double Chance
Q2.20

**Inverness win (zie tip vannacht)
**Rapid Wien II Double chance (zie tip vannacht)
Q2.29

LASK Linz Win
Nürnberg II DNB
Bayern Munchen II Double Chance
Q2.47

Wacker Burghausen DNB
Levski Sofia win
Q2.52

Strasbourg win
Amiens - Epinal over 2,5
Q2,65

**Crisis bij Dundee
http://dufc.co/news/club-statement-16/

Spelen tegen Inverness

Dundee is gedegradeerd, aantal spelers te horen gekregen dat ze weg mogen. Hoofdcoach is al weg.

thuis winst Inverness momenteel op Q1.72
zal wel gaan zakken

**Oberwart traint al een week niet. Ontvangt geen salaris. Lijkt me een gedemotiveerd groepje voor vanavond.


vanavond speel ik Godoy Cruz DNB Q1,66
tegenstander Quilmes heeft niet getraind, is in staking gegaan vanwege ontbreken salaris.
0 Vind ik leuk's
Avatar wedbet
wedbet Topic starter Geplaatst 6 mei 2016 om 20:41
wedbet:
Weer wat combo'tjes spelen.

Hapoel Katamon Win (single bet)
Q2.00

Albirex Nigata S Win
Korona Kielce Double Chance
Q2.20

**Inverness win (zie tip vannacht)
**Rapid Wien II Double chance (zie tip vannacht)
Q2.29

LASK Linz Win
Nürnberg II DNB
Bayern Munchen II Double Chance
Q2.47

Wacker Burghausen DNB
Levski Sofia win
Q2.52

Strasbourg win
Amiens - Epinal over 2,5
Q2,65

**Crisis bij Dundee
http://dufc.co/news/club-statement-16/


vanavond speel ik Godoy Cruz DNB Q1,66
tegenstander Quilmes heeft niet getraind, is in staking gegaan vanwege ontbreken salaris.


Toch tevreden met 4 goede combi's.
Jammer van het schandelijke inverness..
Gefeliciteerd als je iets hebt kunnen meespelen (y)
0 Vind ik leuk's
Godoy Cruz was ook een knappe tip (y)
0 Vind ik leuk's
Idd, zag hem in de chat voorbij komen en meegespeeld! bedankt
0 Vind ik leuk's
Avatar wedbet
wedbet Topic starter Geplaatst 7 mei 2016 om 10:16
Vandaag weer wat combo'tjes

Zo te zien weer een gevalletje reserve-team.

Rode ster belgrado - vojvodina
Ik speel Vojvodina DNB Q1.87

- Rode ster al kampioen
- Spelen in leeg stadion.
- Rode Ster gaat (volgens de geruchten) reserves inzetten.

Red Bull Salzburg Win
Ludogorets Double Chance
Q2.04

- Beide ploegen kunnen vandaag kampioen worden. Salzburg in eigen huis. Ludogorets bij Plovdiv.

(Wolvencombi)
Wolfsburg II win
Wolverhampton DNB
Q2.08

- Wolfsburg II bovenaan kan nog steeds kampioen worden, moeten winnen dus.
- info over wolverhampton tegenstander gaat spelen met reserves
http://www.thestar.co.uk/sport/football/sheffield-wednesday/sheffield-wednesday-owls-plan-to-rest-star-striker-for-wolves-clash-1-7890525

Burnley win
Trapani double chance
Q2.19

- Burnley kan niets anders doen dan winnen vandaag. een gelijkspel is te risicovol, mocht middlesbrough of brighton met een groot verschil winnen dan is het over voor burnley met een gelijkspel. Tegenstander Charlton Atletic is al gedegradeerd, spelen in feite nergens meer voor.
- Trapani speelt tegen de kampioen gelijk spelen Pro Vercelli. Geen uitzicht meer op directe promotie, maar als best geplaatste promotie-playoff spelen is nu een doel voor Trapani.

FC Zurich Double Chance
Krasnodar DNB
Q2.40

- Zurich strijd tegen degradatie terwijl Basel kampioen is. Basel mist 10 vaste spelers en er zijn 4 u21 spelers er bij geroepen voor dit duel. Ook hun sterspeler Steffen is geschorst. Ik verwacht een strijdbaar zurich en een wat rustiger basel met hier en daar personele problemen. (hopelijk doen ze rustig aan)
- Krasnodar gekozen voor hun goede reeks. Doen het altijd wel prima tegen Rubin Kazan.

Sportfreunde Lotte DNB
Brighton DNB
Q4.07

- Lotte is al kampioen, maar alsnog de kraker tegen Borussia Gladbach II , spelen beide nergens meer voor, maar voor de eer van het thuispubliek verwacht ik een leuk duel.
- Brighton DNB kon ik hier niet laten schieten. Het is er op of er onder voor ze. Ik laat me leiden door hun reeks van 13 ongeslagen wedstrijden en ze doen het verrassend goed bij middlesbrough uit. Aangezien beide teams niks aan een gelijkspel hebben, moet er een winnen. Geld terug bij gelijkspel dus.

Talleres Cordoba win
Arsenal de Sarandi win
Patriotas FC Double chance
Q4.66

- Tegenstander van Talleres, Sportive Estudiantes, is een type Quilmes. Krijgen al sinds januari geen salaris en zullen 'denk ik en hopelijk' ongemotiveerd zijn om tegen eerste geplaatste Talleres een resultaat te boeken.
- Arsenal de Sarandi spelend tegen Rosario. Rosario net 2 dagen terug in de Libertadores actief geweest. Rosario gaat met reserves komen.
- Patriotas FC gekozen om hun serie overwinningen.
0 Vind ik leuk's
Over welke ben je het meest zeker?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.