Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wedbet

Hoi luitjes!

Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.

Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.

Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).

Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag wedbet
12-09-2015 07:25 in Leden topics
290 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Speel ze alle 4 in 1 combi mee, dus wachten op Trapani.
0 Vind ik leuk's
Speel laatste tijd alles met je mee. Bedankt voor de winst! (y)
0 Vind ik leuk's
Trapani double chance
dynamo dresden double chance
Limerick AH -1,75
Q2,18

Misschien ben ik in bovenstaande combi wel te voorzichtig, maar trapani is aan een mooie serie bezig en zie ik tegen een wisselvallig novara wel doorgaan met hun serie van 8 overwinningen op rij.

Dynamo Dresden kan vandaag kampioen worden. Aan een gelijkspel hebben ze genoeg. Moeten echter wel tegen de nummer twee. Spelen wel thuis gesteund door 29000 fans. De nummer twee Erzgebirge moet winnen om hoop te houden dus dat word een mooie strijd.

De heren van Limerick wonnen tot nu toe alle thuis duels met meer dan 3 goals vandaar de AH. Werd uit bij Waterford 2-5 voor limerick. Er word hier ook een grote score verwacht, bovendien is hun vorm onbetwistbaar momenteel.
0 Vind ik leuk's
Benevento double chance
Sportfreunde Lotte win
Wolfsburg II 1st half win
Q2,44

Benevento en Sportfreunde Lotte spelen vandaag hun kampioensduel.
Wolfsburg II kies ik 1st half win, omdat hun tegenstander het al gedegradeerde Schilksee zo ver onderaan staat, dan een grote winst verwacht wordt.
0 Vind ik leuk's
Arka Gdnyia DNB
Bayer Leverkusen 1
Q2,09

Arka vanwege hun vorm en reeks.
Bayer kan bij winst definitief Champions League veilig stellen en natuurlijk ook hun reeks ten opzichte van Hertha BSC.
0 Vind ik leuk's
De Hongaarse competitie komt vandaag tot een climax.
Afgelopen weken zag ik de raarste resultaten en hoorde ik de gekste theorieën die gebaseerd waren op gefundeerde feiten.

Ik kijk met enige interesse uit naar de wedstrijden.
MTK Budapest - Vasas
Puskas - Honved
Ujpest - Videoton

Met name omdat Puskas aantal weken terug op gekke wijze van MTK Budapest won, maar Vasas weer van Puskas won.
Puskas is de club van de president van het land en staat nu op een degradatieplek, 1 plek achter Vasas.
Videoton is de grote broer van Puskas, (Puskas opleidingstak van Videoton).

Vorige keer kreeg ik de info dat Puskas zou winnen van MTK Budapest en het gebeurde. Vandaag denk ik dat alle argwaan rond die wedstrijd glad gestreken gaat worden. Let op: Dit denk ik.
Als de theorie klopt dat Puskas niet mag degraderen, omdat het de club is van de president die specifiek opdrachten lijkt te geven dat 'zijn' club niet mag degraderen dan moeten zij vandaag winnen. Dit betekent automatisch dat MTK Budapest moet winnen van Vasas, zodat Puskas Vasas voorbij gaat.
Videoton zie ik hun plek niet opgeven, dan zouden ze namelijk Europa niet in gaan, zij moeten ook winnen. Als directe verwante van de club Puskas, denk ik dat ook zij enige 'instructies' hebben om gewoon lekker te winnen.

Anyway dit is allemaal theorie. De info klopt wat betreft de president die eigenaar is van Puskas. Google maar, Victor Orban.

Ik speel er zelf 2 euro op Winst Budapest, Puskas en Videoton Q 7,57.

Je hoeft natuurlijk niet mee te doen, ik wilde dit alleen delen, ook al is het leuk om te zien hoe het zich voltrekt.

De partijen voltrokken zich bijna als voorspelt. Puskas won, Videoton won, maar MKT verloor, waardoor Puskas alsnog degradeerd
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Trapani double chance
dynamo dresden double chance
Limerick AH -1,75
Q2,18

Misschien ben ik in bovenstaande combi wel te voorzichtig, maar trapani is aan een mooie serie bezig en zie ik tegen een wisselvallig novara wel doorgaan met hun serie van 8 overwinningen op rij.

Dynamo Dresden kan vandaag kampioen worden. Aan een gelijkspel hebben ze genoeg. Moeten echter wel tegen de nummer twee. Spelen wel thuis gesteund door 29000 fans. De nummer twee Erzgebirge moet winnen om hoop te houden dus dat word een mooie strijd.

De heren van Limerick wonnen tot nu toe alle thuis duels met meer dan 3 goals vandaar de AH. Werd uit bij Waterford 2-5 voor limerick. Er word hier ook een grote score verwacht, bovendien is hun vorm onbetwistbaar momenteel.
wedbet:
Benevento double chance
Sportfreunde Lotte win
Wolfsburg II 1st half win
Q2,44

Benevento en Sportfreunde Lotte spelen vandaag hun kampioensduel.
Wolfsburg II kies ik 1st half win, omdat hun tegenstander het al gedegradeerde Schilksee zo ver onderaan staat, dan een grote winst verwacht wordt.
wedbet:
Arka Gdnyia DNB speelde gelijk, niks verloren
Bayer Leverkusen 1
Q2,09

Arka vanwege hun vorm en reeks.
Bayer kan bij winst definitief champions league veilig stellen en natuurlijk ook hun reeks ten opzichte van Hertha BSC.

(y) Alle combi's goed (Y)
Gefeliciteerd als je mee speelde met welke combi dan ook.
0 Vind ik leuk's
Very Nice .
Ik heb er enkele meegespeeld, Thanks man ;-)
0 Vind ik leuk's
belgium17:
Very Nice .
Ik heb er enkele meegespeeld, Thanks man ;-)

Gefeliciteerd:)
0 Vind ik leuk's
wedbet Topic starter Geplaatst 1 mei 2016 om 06:30
Speel vandaar weer diverse combi's.

Konyaspor Double Chance
Raith Rovers Double Chance
Q2,21

Juventus win
Salzburg Double Chance
Adanaspor Double Chance
Q2.48

Vitesse - Utrecht over 2,5
Heerenveen - Groningen BTTS
Q2,69

Angers Double Chance
Mordovia Saransk - Rostov, home team to score under 0,5 goals
Q2,96 Rostov vond het nodig te verliezen

Aktobe - Okzhetpes over 2,5 goals
Ranheim - Kongsvinger over 2,5 goals
Q3,56

Helaas alleen de nederlandse combi goed... :(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.