Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wedbet

Hoi luitjes!

Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.

Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.

Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).

Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag wedbet
12-09-2015 07:25 in Leden topics
290 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wedbet Topic starter Geplaatst 2 mei 2016 om 07:03
Flinke teleurstelling gister, maar hopelijk gaan de ploegen vandaag weer even knallen.

Dundee - Dundee United over 2,5
Bodo/Glimt - Sarpsborg 08 over 2,5
Q3,28

Sirius - AFC United BTTS
Hapoel Afula - Hapoel RIshon BTTS
Q3,25

Legia Warschau to win trophy
Karlsruher double chance
Q1,75
0 Vind ik leuk's
Eerste 4 meegespeeld in een gezamenlijke combi.
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Flinke teleurstelling gister, maar hopelijk gaan de ploegen vandaag weer even knallen.

Q3,28

Sirius - AFC United BTTS
Q3,25

Karlsruher double chance
Q1,75

Ik heb
20u45 Dundee o1.5FT 2-1 laatste 6 H2H o2.5
19u00 Bodo/Glimt o1.5FT 0-2 Ook al ben ik geen voorstander om in die comp(Zweden,alhoewel,als ik de 6competitie wedstrijden bekijk geeft dit als resultaat : +1.5 :40 en slechts 8 u1.5,terwijl -3.5 :30 ,en zelfs 18 +3.5 op een totaal van 48 wedstrijden) over te spelen .Maar als je in het verleden naar de laatst 4 H2H(seizoen '14-'15) gaat kijken, ziet dat er wel goed uit ;-)
18u10 Hapoel Afula o1.5FT 2-1 Afula is een ploeg die weinig goals tegen krijgt thuis.Rishon daarentegen staat bovenaan de o1.5 met 8/0 voor uitwedstrijden en 16/1overall. Als ik een BTS zie, speel ik dan dikwijls o1.5
samen odd:1.98

GL
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
wedbet Topic starter Geplaatst 2 mei 2016 om 16:58
boempatat:
wedbet:

Q3,28

Sirius - AFC United BTTS
Q3,25

Karlsruher double chance
Q1,75

Ik heb
20u45 Dundee o1.5 laatste 6 H2H o2.5
19u00 Bodo/Glimt o1.5 Ook al ben ik geen voorstander om in die comp(Zweden,alhoewel,als ik de 6competitie wedstrijden bekijk geeft dit als resultaat : +1.5 :40 en slechts 8 u1.5,terwijl -3.5 :30 ,en zelfs 18 +3.5 op een totaal van 48 wedstrijden) over te spelen .Maar als je in het verleden naar de laatst 4 H2H(seizoen '14-'15) gaat kijken, ziet dat er wel goed uit ;-)
18u10 Hapoel Afula o1.5 Afula is een ploeg die weinig goals tegen krijgt thuis.Rishon daarentegen staat bovenaan de o1.5 met 8/0 voor uitwedstrijden en 16/1overall. Als ik een BTS zie, speel ik dan dikwijls o1.5

GL

Jammer van 1 goal te kort bij sarpsborg... en sirius scoorde niks:(
wel combi legia/karlsruher goed.
0 Vind ik leuk's
wedbet:
boempatat:
wedbet:

Q3,28

Sirius - AFC United BTTS
Q3,25

Karlsruher double chance
Q1,75

Ik heb
20u45 Dundee o1.5 laatste 6 H2H o2.5
19u00 Bodo/Glimt o1.5 Ook al ben ik geen voorstander om in die comp(Zweden,alhoewel,als ik de 6competitie wedstrijden bekijk geeft dit als resultaat : +1.5 :40 en slechts 8 u1.5,terwijl -3.5 :30 ,en zelfs 18 +3.5 op een totaal van 48 wedstrijden) over te spelen .Maar als je in het verleden naar de laatst 4 H2H(seizoen '14-'15) gaat kijken, ziet dat er wel goed uit ;-)
18u10 Hapoel Afula o1.5 Afula is een ploeg die weinig goals tegen krijgt thuis.Rishon daarentegen staat bovenaan de o1.5 met 8/0 voor uitwedstrijden en 16/1overall. Als ik een BTS zie, speel ik dan dikwijls o1.5

GL

Jammer van 1 goal te kort bij sarpsborg... en sirius scoorde niks:(
wel combi legia/karlsruher goed.

Die BTS hebben mij al dikwijls gelapt en 2.5 is een grens ,dikwijls 2 of 3 goals .Als ik de statistieken bekijk van de tot nu toe gespeelde wedstrijden(week 6) in Zweden bv., heb je meeste uitslagen met 2 (10x)of 3(12x) dlptn,terwijl andere: 0-0 (2x)1 goal (6x)4goals (6x)5goals(8x!?)6goals (3x)7goals (1x)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
wedbet Topic starter Geplaatst 3 mei 2016 om 08:27
Vandaag speel ik in combi

Al-Ittihad win (goede zegereeks)
Limerick win (goede zegereeks)
Q2,18

Verwacht van al ittihad spelend tegen de nummer laatst, dat zij hun zegereeks voortzetten.
Limerick speelt in de halve finale tegen een goede tegenstander een divisie hoger. Word een lastige, maar niet onmogelijk karwei voor de nog ongeslagen Limerickjes.

FC Cukaricki win
Borac Cacak double cance
Q2,32

In de met corruptie aangetaste competitie van servië, verwacht ik dat Cukaricki op basis van hun zegereeks nog een overwinning gaan boeken.
bij borac 'schijnt' er een scheidsrechter aangesteld te zijn uit Novi Sad en die is niet geheel 'schoon'. De tegenstander van Borac is een directe concurrent van Vojvodina Novi Sad voor Europees voetbal. Het 'kan' dus zijn dat de scheids de thuisploeg een handje zal helpen, om z'n gelieve Novi Sad een dienst te bewijzen.

Muller to score Q 2,75

Ik denk dat Muller hier wel een goaltje gaat prikken. Hij werd als een van de weinige niet gespaard van het weekend en bezorgde Bayern het punt. Veel spelers kregen rust behalve Muller. Ik denk dat Muller vanavond de aanjager zal zijn en bovendien het fitst. Je spelers rust geven is leuk, maar Muller heeft nooit rust nodig. Een ge-oliede machine die altijd een goaltje kan scoren. Mooie odds.

Juan Fran to recieve yellow card Q 3,01

Ik verwacht een zeer verdedigend Atletico, met op de flanken de gevaarlijke Costa aan Bayern zijde. Juan Fran is veel te traag om Costa af te stoppen en ik denk dat hij wel wat overtredingen zal nodig hebben. Het zal hem ook niet echt boeien, hij is veilig voor de finale, staat niet op scherp, dus kan wel een risico'tje nemen.
0 Vind ik leuk's
Speel ze bijna allemaal mee, leuke combi's! Thnx.
0 Vind ik leuk's
wedbet Topic starter Geplaatst 3 mei 2016 om 21:26
thefoxes:
Speel ze bijna allemaal mee, leuke combi's! Thnx.

Jammer dat het niet mag baten:(
0 Vind ik leuk's
wedbet Topic starter Geplaatst 4 mei 2016 om 07:09
Zwickau win
**Jablonec DNB
Q2,31

Halmia win
Galatasaray double chance
Rosengard (vrouwen) win
Q2,16

Qarabag win
Real Madri Win
Q2,22

**tegenstander van jablonec in de halve finale beker is Sparta Praag. Sparta Praag gaat volgens de geruchten met een jeugd elftal spelen, omdat ze het weekend een veel belangrijkere wedstrijd hebben om Champions League deelname veilig te stellen.
Sparta wilt geen inspanning verrichten om een 0-2 achterstand goed te maken en de energie sparen voor het weekend.
De verwachte opstelling is: Št?ch (26 let) - Kadlec (21), Piško (20), B?ezina (19), ?melík (19) - Wiesner (18), Matoušek (21), Sá?ek (19), Plachý (18) - Turyna (18), ?apek (18)
0 Vind ik leuk's
wedbet Topic starter Geplaatst 4 mei 2016 om 11:01
Ik speel vanavond ook
Deportivo Lara DNB

Spelen tegen Zamora maar die geven een aantal spelers rust.
http://www.balonazos.com/ve/index.php/2013-08-19-19-49-54/noticias/21682-francesco-stifano-sumamos-la-segunda-temporada-seguida-con-40-puntos
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.