Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wesleysparta

Hallo iedereen,


Heb besloten een topic aan te maken waar ik mijn tips zal plaatsen. Ik speel voornamelijk op: corners, kaarten en soms darts. Ook zal ik soms een funbet plaatsen met goalscorers of player cards. Mijn tips zijn allemaal te spelen op unibet en zijn voornamelijk gericht op statistieken van eerdere wedstrijden. Deze statistieken zijn hier te vinden:
http://simplesoccerstats.com/consoles/corners.php?lge=0&season=0&haall=ha

Voor vandaag heb ik de volgende tips:

Napoli o5.5 corners @1.75 (4/10)

Napoli staat 4de in de competitie en moet winnen om zicht te blijven houden op de top 3. In de laatste 5 wedstrijden van napoli, kreeg napoli 6 corners of meer. Ik verwacht dat napoli hier 6 of meer corners gaat pakken.

Herta berlin o4.5 corners @1.64 (4/10)
Herta berlin doet het goed in de bundesliga en staat keurig 5de. Bij hoffenheim loopt het niet erg lekker, wordt slecht gepresteerd en staan laatste. Herta berlin heeft tot nu toe in alle thuiswedstrijden dit seizoen 5 corners of meer, behalve tegen tegen hamburg(4). Ik zie herta berlin 5 corners of meer pakken vanmiddag.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wesleysparta
Country flagwesleysparta in 22-11-2015 09:59 Leden topics
in 22-11-2015 09:59 Leden topics
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag ik heb 1 tip:

Aab aalborg-Randers fc o2.5 goals @2.05 (3/10)

2 Aanvallende teams die beide voor de winst zullen gaan. Deense competitie is vaak veel doelpunten en ik verwacht hier dan ook over 2.5 doelpunten.
0 Vind ik leuk's
morgen CL corners:

Chelsea -1.5 corner @1.66 (7/10)
Chelsea 2-0 cornerhandicap @2.06 (3/10)

Chelsea won vorige keer 4-0 van tel aviv en willen deze wedstrijd winnen om de tweede plaats in de poule vast te houden.
Vorige keer had chelsea 8 corners, 6 meer dan tel aviv. Ik verwacht deze wedstrijd weer hetzelfde scenario en daarom speel ik chelsea -1.5 corner en chelsea 2-0 cornerhandicap
0 Vind ik leuk's
Nog een paar CL tips voor vandaag:

Combi:
Chelsea most corners @1.31
lyon o1.5 cards @1.43

Combi in totaal @1.87 (7/10)

Chelsea had de vorige keer 8 corners, tel aviv slechts 2. Chelsea wil winnen om de tweede plaats vast te houden.
Lyon tot nu toe in alle CL wedstrijden dit jaar 2 of meer gele kaarten, en vorige wedstrijd tegen Gent 3 gele kaarten

Bayern munchen-Olympiakos btts: no @1.70 (5/10)

Bayern munchen is ijzersterk thuis en krijgen gemiddeld weinig tegengoals thuis, daarom speel ik hier btts: no

Lyon-Gent X2 @2.17 (3/10)

Zag deze tip ook al een paar keer in andere topics langskomen. Gent verdiende meer in de vorige wedstrijd tegen lyon(1-1) en Gent zal ook tevreden zijn met 1 punt, daarom speel ik Lyon-Gent X2
0 Vind ik leuk's
wesleysparta:
Nog een paar CL tips voor vandaag:

Combi:
Chelsea most corners @1.31
lyon o1.5 cards @1.43

Combi in totaal @1.87 (7/10)

Chelsea had de vorige keer 8 corners, tel aviv slechts 2. Chelsea wil winnen om de tweede plaats vast te houden.
Lyon tot nu toe in alle CL wedstrijden dit jaar 2 of meer gele kaarten, en vorige wedstrijd tegen Gent 3 gele kaarten

Bayern munchen-Olympiakos btts: no @1.70 (5/10)

Bayern munchen is ijzersterk thuis en krijgen gemiddeld weinig tegengoals thuis, daarom speel ik hier btts: no

Lyon-Gent X2 @2.17 (3/10)

Zag deze tip ook al een paar keer in andere topics langskomen. Gent verdiende meer in de vorige wedstrijd tegen lyon(1-1) en Gent zal ook tevreden zijn met 1 punt, daarom speel ik Lyon-Gent X2


Gisteren lekker dagje! Hoop dat er mensen meegespeeld hebben:)
0 Vind ik leuk's
CL cornertips voor vanavond:

Single bets:

PSG -2.5 corners @1.97 (6/10)

vorige keer 12-2 in corners, 12 voor PSG. Ik denk dat psg vanavond het spel zal maken en daar zullen zeker genoeg corners gaan vallen voor deze bet verwacht ik. Daarom speel ik hier psg -2.5 corners

PSG o5.5 corners @1.78 (7/10)

In de vorige wedstrijd had psg 12 corners, ik verwacht in de uitwedstrijd minimaal de helft van de 12 corners, genoeg aanvallend vermogen en vooral ibrahimovic zal hier zeker willen winnen, daarom speel ik o5.5 corners
Combi:
PSG 1-0 cornerhandicap
Juventus-man city o8.5 corners

combi @2.2 (4/10)

Wat ik hierboven al heb geschreven, verwacht ik genoeg corners van PSG dus de 1-0 handicap lijkt mij prima speelbaar.
Bij juventus-city vorige keer 7 corners, beide teams hebben genoeg aanvallende krachten en ik verwacht dat hier minimaal 9 corners zullen vallen.



0 Vind ik leuk's
wesleysparta:
CL cornertips voor vanavond:

Single bets:

PSG -2.5 corners @1.97 (6/10)

vorige keer 12-2 in corners, 12 voor PSG. Ik denk dat psg vanavond het spel zal maken en daar zullen zeker genoeg corners gaan vallen voor deze bet verwacht ik. Daarom speel ik hier psg -2.5 corners

PSG o5.5 corners @1.78 (7/10)

In de vorige wedstrijd had psg 12 corners, ik verwacht in de uitwedstrijd minimaal de helft van de 12 corners, genoeg aanvallend vermogen en vooral ibrahimovic zal hier zeker willen winnen, daarom speel ik o5.5 corners
Combi:
PSG 1-0 cornerhandicap
Juventus-man city o8.5 corners

combi @2.2 (4/10)

Wat ik hierboven al heb geschreven, verwacht ik genoeg corners van psg dus de 1-0 handicap lijkt mij prima speelbaar.
Bij juventus-city vorige keer 7 corners, beide teams hebben genoeg aanvallende krachten en ik verwacht dat hier minimaal 9 corners zullen vallen.





gisteren verschrikkelijke dag...

1 corner te weinig bij psg voor o5.5, en malmo kreeg veel te veel corners waardoor de andere bets ook volledig verkeerd gingen. Alleen juve-city o8.5 corners goed, maar daar heb ik niks aan aangezien ik die in combi speelde. Zal zometeen nieuwe tips voor vanavond plaatsen, hopelijk gaat het vanavond weer beter met de bets
0 Vind ik leuk's
single tips voor vandaag:

Liverpool o6.5 corners @1.8 (5/10)

Liverpool moet deze wedstrijd winnen om uit te lopen op plaats 3/4. In de uitwedstrijd pakte Liverpool 9 corners, ik denk dat Liverpool minimaal 7 corners pakt thuis tegen bordeaux.

Viktoria plzen-dinamo minsk u10.5 corners @1.81 (6/10)

Ik zag deze tip ook al in de chat. Puur op statistieken: vorige wedstrijd slechts 5 corners, en beide teams hebben de europa league al ongeveer opgegeven. Ik verwacht 2 teams die niet veel zullen aanvallen en daarom u10.5 corners.

Molde-Fenerbahce fenerbahce most corners @2.08 (5/10)

Vorige keer had fenerbahce 2 corners meer dan molde. Fener speelt nu wel uit, maar molde is al geplaatst voor volgende ronde en fenerbahce moet zich nog plaatsen. Ik denk dat fener hier meer corners gaat pakken dan molde.




0 Vind ik leuk's
gewoon doorgaan met je tips. Bij Malmo-PSG had je de pech dat het al snel 0-2 stond. Dat hielp niet mee
0 Vind ik leuk's
combi voor vanavond:

Fenerbache 1-0 cornerhandicap @2.8
marseille-groningen u3.5 goals @1.52
basel-fiorentina fiorentina o4.5 corners @1.66

Combi @7.06 (2/10)
Tips zijn ook los goed te spelen
0 Vind ik leuk's
sorry voor het laat plaatsen maar wilde opstellingen enzo afwachten

nog een single tip:

lazio o5.5 corners @1.91 (6/10)

als lazio wint zijn ze geplaatst voor de volgende ronde. Lazio thuis altijd veel corners, ik denk dat lazio hier makkelijk 6 corners zal halen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.