Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wesleysparta

Hallo iedereen,


Heb besloten een topic aan te maken waar ik mijn tips zal plaatsen. Ik speel voornamelijk op: corners, kaarten en soms darts. Ook zal ik soms een funbet plaatsen met goalscorers of player cards. Mijn tips zijn allemaal te spelen op unibet en zijn voornamelijk gericht op statistieken van eerdere wedstrijden. Deze statistieken zijn hier te vinden:
http://simplesoccerstats.com/consoles/corners.php?lge=0&season=0&haall=ha

Voor vandaag heb ik de volgende tips:

Napoli o5.5 corners @1.75 (4/10)

Napoli staat 4de in de competitie en moet winnen om zicht te blijven houden op de top 3. In de laatste 5 wedstrijden van napoli, kreeg napoli 6 corners of meer. Ik verwacht dat napoli hier 6 of meer corners gaat pakken.

Herta berlin o4.5 corners @1.64 (4/10)
Herta berlin doet het goed in de bundesliga en staat keurig 5de. Bij hoffenheim loopt het niet erg lekker, wordt slecht gepresteerd en staan laatste. Herta berlin heeft tot nu toe in alle thuiswedstrijden dit seizoen 5 corners of meer, behalve tegen tegen hamburg(4). Ik zie herta berlin 5 corners of meer pakken vanmiddag.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wesleysparta
Country flagwesleysparta in 22-11-2015 09:59 Leden topics
in 22-11-2015 09:59 Leden topics
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zulte waregem-standard luik: Zulte waregem DNB @1.88(7/10)

Zulte nog maar 1 wedstrijd verloren thuis, standard erg matig in uitwedstrijden. Ik verwacht dat Zulte waregem hier niet zal verliezen, daarom Zulte waregem DNB.
0 Vind ik leuk's
tips voor vandaag:

single tips:
hoffenheim-borussia m'gladbach gladbach to win @2.35 (5/10)

barcelona-real sociedad 0-3 cornerhandicap @1.79 (6/10)

leicester-man utd man utd o4.5 corners @1.64 (6/10)

verdubbelaar:
Bayern munchen-herta berlin herta berlin o1.5 cards @1.54
Barcelona-real sociedad most cards real sociedad @1.3

Combi @2.00 (8/10)


0 Vind ik leuk's
funcombi

Borussia m'gladbach -1
barcelona 0-3 cornerhandicap
Atletico 0-3 cornerhandicap

combi @12.92 (1/10)
0 Vind ik leuk's
goalscorer/player cards funcombi:

lewandowski to score @1.7
robert huth gele kaart @3.5
berchiche yuri @2.7

combi @16.35 (1/10)

0 Vind ik leuk's
Funbet:

van Polen gele kaart @4
alexis sanchez to score @2.28
dani garcia gele kaart @2.6

combi @23.71 (1/10)
0 Vind ik leuk's
losse tips voor vandaag:

aduriz to score @2.43 (3/10)

deze odd staat in mijn ogen te hoog, aduriz scoort net als vorig seizoen aan de lopende band. Ik verwacht dat aduriz vanmiddag minimaal 1 keer zal scoren

Liverpool 0-2 cornerhandicap @1.68 (5/10)

Ik verwacht dat liverpool hier het spel zal maken en minimaal 3 corners meer zal hebben dan swansea

van gerwen o5.5 180s @1.67 (5/10)
gisteren gooide van gerwen 5 180s tegen van der voort, Ik denk dat van gerwen vandaag meer tegenstand krijgt. Ik verwacht dat van gerwen hier minimaal 6 180s gooit
verdubbelaar:

real madrid o1.5 teamgoals @1.4
psv-az o9.5 corners @1.47

combi @2.06 (8/10)

veel vertrouwen in deze combi, ik verwacht dat real madrid minimaal 2 keer zal scoren met het scorend vermogen van ronaldo, benzema, bale etc. Bij psv-az verwacht ik een open wedstrijd waar beide teams genoeg corners zullen pakken om in totaal minimaal 10 corners te halen
0 Vind ik leuk's
nog een cornerbet voor vandaag:

lazio o4.5 corners @1.69 (9/10)

Lazio is echt een cornerteam, pakken elke wedstrijd veel corners en ik verwacht dat hier makkelijk 5 corners worden gehaald door lazio.
0 Vind ik leuk's
Had psv en liverpool met je meegespeeld, thanks!

Keep up the good work!
0 Vind ik leuk's
jorrit013:
Had psv en liverpool met je meegespeeld, thanks!

Keep up the good work!


leuk dat je meespeelde jorrit, inderdaad vandaag een lekker dagje qua tips:)
0 Vind ik leuk's
vandaag een paar low-stake tips die in mijn ogen veel value hebben:

jong ajax-sparta rotterdam away team to win&both teams to score @2.65 (2/10)

Ik verwacht dat sparta deze wedstrijd gemakkelijk zal winnen, maar dat Ajax ook minimaal 1 keer zal scoren.

napoli-inter 0-0 correct score ht @3.05 (2/10)

verwacht heel weinig doelpunten in deze wedstrijd, dus daarom deze bet

dnipro-vorskla btts @2.00 (6/10)

Veel vertrouwen in deze bet, oekraïne altijd veel goals en alle vorige wedstrijden tussen deze teams altijd btts. Zag deze tip ook al in de chat voorbij komen volgens mij.


verder nog een gele kaart bet:

gary medel gele kaart @2.55 (3/10)

Ik denk dat napoli-inter een wedstrijd wordt met veel overtredingen en genoeg kaarten en ik verwacht dat ook medel een gele kaart zal pakken vanavond
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.