Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: woutrr91

Op verzoek van een aantal mensen besloten om mijn corner-bets voortaan hier te posten zodat ze voor iedereen terug te lezen zijn!

Mijn manier van spelen is als volgt:
Ik kies een wedstrijd uit waarbij ik veel corners verwacht op basis van corner-stats, vorm uit/thuis maar ook hoe belangrijk is de wedstrijd voor beide ploegen.

Op deze wedstrijd plaats ik 3 singles met verschillende inzetten, ik werk momenteel met €10,- totale inzet per wedstrijd.

Voorbeeld voor morgen:
Fulham - Reading (Championship Play-offs)
Play-off wedstrijd dus voor beiden een wedstrijd om er vol voor te gaan, zeker voor de thuisploeg. In dit geval is de line voor Fulham teamcorners o6,5 @ 2,05. Fulham van de laatste 10 thuiswedstrijden er 7 meer dan 7 corners, daarbij in de competitie tegen Reading ook 7 corners van Fulham. Dit wordt mijn eerste pick.

Fulham ook vaak veel meer corners dan de tegenstander in thuiswedstrijden, daarom wordt mijn 2e pick in dit geval een handicap, en wel de 0-3 HC @ 2,55

Laatste pick in deze match is de o11,5 total corners. Verwacht zeker in deze wedstrijd veel corners van beiden dus deze kan ik voor @2,43 niet laten liggen.

Nu zet ik deze als volgt in:
€5,- op de o6,5 teamcorners Fulham @2,05
€3,- op de o11,5 total corners @2,43
€2,- op de 0-3 HC @ 2,55

Total zou je hier van je 10-tje dus €22,43 kunnen maken.
Grootste voordeel is dat wanneer je de o6,5 teamcorners pakt je je inzet al terug hebt.

Je zou ook kunnen kiezen om alleen op total corners te spelen, maar dan zul je moeten wachten tot vlak voor de wedstrijd.

Ik zal hier voortaan mijn picks plaatsen, zeker in de weekende speel ik een behoorlijk aantal wedstrijden.

Ter indicatie; ik speel dit nu zo'n 2 weken en sta nu met 10-tjes inzet op 280 euro winst.

Reacties en tips zijn uiteraard welkom!

Grtz, Woutrr
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar woutrr91
Country flagwoutrr91 in 12-05-2017 10:22 Leden topics
in 12-05-2017 10:22 Leden topics
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ga je ook je stats bijhouden van je inzet e.d.?
0 Vind ik leuk's
pijnacker83:
ga je ook je stats bijhouden van je inzet e.d.?


Ik heb voor mezelf een overzicht gemaakt, inzet, resultaat, winst/verlies, odds, etc.
In principe gebruik ik nu standaard de inzetten van 5/3/2 en op het moment dat het allemaal beetje lekker loopt ga ik die stakes verhogen.
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Inter - Sassuolo

Toelichting:
Inter moet winnen om aansluiting te houden en daarmee kans op Europees voetbal. Daarbij zijn de corner-statistieken van deze twee ploegen buitengewoon goed!

Picks:
€5,- op o4,5 away corners @2,25
€3,- op o13,5 total corners @2,35
€2,- op o14,5 total corners @3,10

Stats:
Sassuolo in 10 van de 17 uitwedstrijden 5 corners op meer.
Laatste 3 uitwedstrijden Sassuolo totaal aantal corners: 18/13/16
Inter 65% over 11,5 corners en ook regelmatig zelf 10 corners of meer (6 van de 17 wedstrijden)

Zekerheid:
[4/5]
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Feyenoord - Heracles Almelo

Toelichting:
Hier hoef ik verder geen uitleg voor te geven denk ik. Wel zou je kunnen wachten tot vlak voor wedstrijd en dan alleen op corners van Feyenoord spelen ipv totals.

Picks:
€5,- op o7,5 home corners @1,88
€3,- op o11,5 total corners @2,40
€2,- op o12,5 total corners @3,25

Uitslag 6-4
Snelle goals zijn de corners niet ten goede gekomen.

Stats:
Feyenoord in 10 van de 16 thuiswedstrijden 8 of meer corners.

Zekerheid:
[4/5]

0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Bordeaux - Marseille

Toelichting:
Onderling duel om Europees voetbal, Bordeaux 1 puntje achter Marseille dus hebben een overwinning nodig.

Picks:
€5,- op o4,5 away corners @2,00
€5,- op o10,5 total corners @2,33


Stats:
Marseille in z'n laatste 8 uitwedstrijden 7x 7 of 8 corners. De laatste 6 hiervan eindigden op 11 corners op meer.
Bordeaux niet echt een cornerploeg maar pakken er thuis vaak wel stuk of 5, nu ze moeten winnen verwacht ik er nog een paar meer.

Zekerheid:
[3/5]
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Eigenlijk een behoorlijk drama-weekend. Overal 1 te weinig, of ik nou o9 had of o13. Begint niet best met mijn tips, wellicht heeft het met einde seizoen te maken maar ook daar was rekening mee gehouden. Vandaag niet heel veel te spelen, Chelsea wacht ik even af aangezien ze al kampioen zijn en waarschijnlijk zullen starten met een hoop andere spelers. Deze week wel doordeweekse speelrondes in de PL, zal kijken of daar nog iets interessants tussen zit.
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Hier zat ik op te wachten! Corners bij EL-Finale staan sinds vandaag op Unibet!

o4,5 corners Ajax @2.00
Most corners Ajax @2.55

Naar mijn idee die odds veel te hoog. Lyon is een goede cornerploeg, had tegen Ajax 3 corners. Het hele seizoen heeft Lyon altijd meer dan 4 corners gehaald met een gemiddelde van 7/8 ongeveer.
Uit bij Schalke had Ajax 10 corners tegenover 4 van Schalke.

United in de verdedigende stellingen en Ajax die het spel zal moeten maken. Ik zie ze goed komen.

Ik ga er in ieder geval op beiden High-stake in!
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Vandaag niet heel veel interessante matches om puur op corners te spelen.

Wel vind ik het in deze wel interessant om de volgende 2 te spelen:

Arsenal win en o10,5 total corners @2.00
City win en o10,5 total corners @2.15

Ik ga ze single spelen en low in combi.
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Even snel zonder verdere uitleg:

Reading - Fulham

o11,5 total (2,43)
o12,5 total (3,25)
o13,5 total (4,60)

en los op o5,5 home (2,20) en 5,5 away (2,05)
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
wout perfecte voorspelling.
als je ooit een groeps app ga aanmaken hoor ik het graag.

en ik ga so wie so met je mee met corners.

bedankt voor deze avond
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.