Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Tinusz

Hallo iedereen,
Hierbij plaats ik voortaan mijn tips, ben benieuwd of het veel mensen trekt mee spelen is op eigen risico (y)
Combo 1.
Sparta-Eindhoven over 2,5
Odd van 1,42
Lille-Rennes uitploeg scoort
Odd van 1,50
Totaal: 2,13
Combo 2.
Lille-Rennes Rennes+2
Odd van 1,25
NEC-VVV VVV+2
Odd van 1,55
Dordrecht-Go Ahead Go ahead to score
1,17
Totaal: 2,27
Combo 3. Fun combo
Sparta-Eindhoven Eindhoven +1 sparta wint
Odd van 1,94
Wolfsburg-Bayern Bayern wint zonder tegengoals
Odd van 2,55
Totaal: 4,95
Ik zelf speel voornamelijk bij Unibet en Betfair omdat het hier om combo's gaat zijn alle noteringen van Unibet.
Succes !!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tinusz
Country flagtinusz in 15-02-2013 11:17 Leden topics
in 15-02-2013 11:17 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tip was goed uiteraard in de 85e min scoorde Heerenveen, had ze zelf in een aardige combo. Wel met een dosis geluk :)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Football - Fra. Ligue 2 Laval-Nimes over
(1.5 TOT) 1.38
Football - Fra. Ligue 2 Tours-Caen over
(1.5 TOT) 1.38
Stake: 5/10 Bookmaker: Bet365 1.90 Verified odd
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Nancy- CA Bastia
1x2 FT
Pick: Nancy
1.33

Chateauroux- Angers
O/U Total Goals
Pick: Over 1.5
1.31

Heerenveen- Roda
O/U Total Goals
Pick: Over 1.5
1.10
Totale odd 1.94
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Lijkt mij een goeie combo, gaat zeker lukken.
0 Vind ik leuk's
Helaas toch niet goed genoeg
robs234:
Lijkt mij een goeie combo, gaat zeker lukken.
:-(
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Linense-Bragantino SP 1-0
Bragantino komt op bezoek bij Linense vanavond, Linense mist 13 spelers vanavond wegens gezondheidsklachten. Sommige spelers zijn na de afgelopen wedstrijd naar het ziekenhuis afgevoerd. Waarschijnlijk een voedselvergiftiging of een virus. Linense heeft een verzoek ingediend om de wedstrijd op een andere dag te spelen maar dit werd geweigerd. Vraag is of het vandaag beter gaat met de spelers.
Williamhill biedt DNB voor 1.80 aan, een te mooie odd om te laten liggen vind ik (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
tinusz:
Linense-Bragantino SP

Goeie tip, had deze zelf ook al klaar staan om te posten, ik speel hem alleen x2 in een combi, ik heb x2 nog kunnen pakken @ 1.50 maar inmiddels al flinke odd daling op Bragantino, DNB ligt nu op 1.57 dus goed nieuws! ook denk ik dat er veel spelers idd nog afwezig zijn want die 13 zullen niet allemaal hersteld zijn binnen 2/3 dagen.
0 Vind ik leuk's
el-ganador:
tinusz:
Linense-Bragantino SP


Las net dat er sommige spelers wel weer hersteld zullen zijn. Maar het lijkt mij niet echt fijn voetballen als je net beter bent van een paar dagen ziek zijn. De definitieve opstelling zal ook pas kort voor de wedstrijd bekend zijn denk ik. GL!
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Juliana 31 - HSC
Kleine tip voor in de topklasse voor zondag.
Juliana 31 draait dit seizoen al niet echt lekker, na de winterstop twee fixen nederlagen (2x 4-0).
Juliana dit seizoen 3x winst 4x gelijk 11x verlies, HSC staat er wat beter voor met een negende plek 7x winst 4 x gelijk en 7x verlies.
HSC won de vorige ontmoeting eenvoudig met rust stond het al 3-0 voor en de eindstand werd 6-2.
Het enigste probleem wat er misschien voor HSC is dat ze op het hoofdveld van Juliana spelen wat er niet altijd even goed bijligt.
Wat een flinke tegenvaller is voor Juliana dat hun eerste keeper geblesseerd is geraakt en hun tweede keeper in de winterstop vertrokken is.
Hierdoor staat er een 17-jarige A-junior onder de lat zondag.
Unibet biedt HSC aan voor 2 of dnb 1.45.
Zeker de moeite waard om te proberen lijkt mij (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Thun-Luzern 1x 2-1 [groen]
Thun verloor haar laatste twee uitwedstrijden tegen YB en Aarau, echter worden de meeste punten thuis gehaald de laatste 3 wedstrijden eindigde in een een overwinning voor Thun. De voornamelijke reden waarom ik deze double chance pak is omdat Luzern kampt met vrij veel blessures's.
Dimitar Rangelov, Sava Bento, François Affolter, Dario Lezcano en Gabriel Wüthrich zullen niet aanwezig zijn wegens een schorsing, ook zal aanvoerder Michel Renggli niet van de partij zijn wegens een schorsing. De kans is ook groot dat middenvelder Alain Wiss niet fit genoeg zou zijn om aan de wedstrijd te starten.
[groen]Grashoppers-Aarau over 1.5 1-2
Aarau is een team waarbij altijd veel goals vallen, in uitwedstrijden gemiddeld 3.1. Grashoppers scoort thuis gemiddeld 2.4 x per wedstrijd.
Grashoppers speelde een sterke tweede helft afgelopen weekend tegen Luzern (1-3). In de eerste ontmoeting tussen beide teams in dit seizoen werd het 2-4 in het voordeel van de Grashoppers, de teams waren toen redelijk gewaagd aan elkaar. In de laatste 5 h2h wedstrijden vielen maar liefst 30 goals! Dit biedt natuurlijk geen garantie voor nu.
Feyenoord-NEC Feyenoord winst 5-1
Feyenoord wist in de laatste 5 thuisduels maar 2x weten te winnen. NEC wist dit seizoen echter nog geen een keer in een uitwedstrijd te winnen. Het team speelde de laatste twee wedstrijden tegen Go Ahead en NAC dramatisch. Ik zie Feyenoord vrij gemakkelijk winnen.
Totale odd combi 2.00 @ Unibet
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.