Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Tinusz

Hallo iedereen,
Hierbij plaats ik voortaan mijn tips, ben benieuwd of het veel mensen trekt mee spelen is op eigen risico (y)
Combo 1.
Sparta-Eindhoven over 2,5
Odd van 1,42
Lille-Rennes uitploeg scoort
Odd van 1,50
Totaal: 2,13
Combo 2.
Lille-Rennes Rennes+2
Odd van 1,25
NEC-VVV VVV+2
Odd van 1,55
Dordrecht-Go Ahead Go ahead to score
1,17
Totaal: 2,27
Combo 3. Fun combo
Sparta-Eindhoven Eindhoven +1 sparta wint
Odd van 1,94
Wolfsburg-Bayern Bayern wint zonder tegengoals
Odd van 2,55
Totaal: 4,95
Ik zelf speel voornamelijk bij Unibet en Betfair omdat het hier om combo's gaat zijn alle noteringen van Unibet.
Succes !!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tinusz
Country flagtinusz in 15-02-2013 11:17 Leden topics
in 15-02-2013 11:17 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo iedereen,
Sinds enkele tijd probeer ik zo goed mogelijk alle odd dropps bij te houden via mijn blogabet, deze probeer ik hier ook zo goed mogelijk te tippen alleen omdat het vaak nogal wat onbekendere competities zijn zijn de odds hier niet altijd bekend. Of het kan ook voorkomen dat het om een andere sport gaat handbal,volleybal,basketbal etc.
Voor de gene die mij willen volgen kunnen dat doen via mijn Blogabet pagina 'http://tinusz1994.blogabet.com/'
Ik moet zeggen dat mijn profit en yield wel een beetje overschaduwd is omdat ik soms een 'sure bet' vind, hier pomp ik dan een grote stake op, logisch lijkt mij want als ik bij mijn bookies een sure bet vind zal ik hem ook meestal met 10/10 pakken.
Maar goed als je kijkt bij mij 1/10 picks de stake waar ik mijn picks vrijwel altijd mee speel zie je dat het alsnog winstgevend is met +28
95% van wat ik tip zijn odd dropps soms komt het voor dat ik zelf een pick plaats voornamelijk uit de Zwitserse competitie.
Tinusz
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.