Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Tinusz

Hallo iedereen,
Hierbij plaats ik voortaan mijn tips, ben benieuwd of het veel mensen trekt mee spelen is op eigen risico (y)
Combo 1.
Sparta-Eindhoven over 2,5
Odd van 1,42
Lille-Rennes uitploeg scoort
Odd van 1,50
Totaal: 2,13
Combo 2.
Lille-Rennes Rennes+2
Odd van 1,25
NEC-VVV VVV+2
Odd van 1,55
Dordrecht-Go Ahead Go ahead to score
1,17
Totaal: 2,27
Combo 3. Fun combo
Sparta-Eindhoven Eindhoven +1 sparta wint
Odd van 1,94
Wolfsburg-Bayern Bayern wint zonder tegengoals
Odd van 2,55
Totaal: 4,95
Ik zelf speel voornamelijk bij Unibet en Betfair omdat het hier om combo's gaat zijn alle noteringen van Unibet.
Succes !!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tinusz
Country flagtinusz in 15-02-2013 11:17 Leden topics
in 15-02-2013 11:17 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
LA met 3-0 gewonnen vannacht :D helaas ging de combo minder goed :)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
America - Monterrey 1-0
Wedstrijd in de Mexicaanse competitie is pas over 4 dagen om 00:00 hierin zou de koploper America het opnemen in eigen huis tegen Monterrey.
Mexicaanse competitie is net onderweg waarin America 5 x wist te winnen en 1 x gelijk wist te spele, Monterrey daarin tegen deed het wat minder ze speelde 8 wedstrijden en wist echter 1 x te winnen 4x draw 3x verloren.
Club America wist haar laatste 5 officiële thuisduels te winnen, Monterry wist in haar laatste 5 duels 1 x te winnen 2x draw 2 x verlies.
Vanwege de interlands mist Monterry de volgende spelers; Jonathan Orozco (GK, 7/0), Severo Meza (DEF, 8/0), Hiram Mier (DEF, 6/0), Jesús Zavala (MF, 8/1), José María Basanta (DEF, 8/0, captain), Humberto Suazo (ATT, 8/4).
Ook Delgado (ATT, 6/0) zal de wedstrijd moeten missen ivm een blessure.
America mist echter ook 2 spelers Jimenez (ATT, 6/4), Rodriguez (DEF, 6/1).
America kent een uitstekende start in de competitie, bij Monterrey lopen de zaakjes echter nog niet. Nu missen ze ook nog is een hoop spelers America zou dit duel gewoon thuis moeten winnen.
Pick up 1 1.66 @ Titanbet Unibet bied hem echter nog niet aan daarom heb ik hem hier alvast op gepakt (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Chili-Venezuela 3-0
Chili is op dit moment de nummer zes in de poule voor WK-kwalificatie in Zuid-Amerika en neemt het op tegen Venezuela.
Chili speelde al 7 x eerder in de kwalificatie thuis hierin wist het 3 x te winnen en 2 x te verliezen tegen Colombia en Argentinië.
Venezuela speelde 7 x uit en behaalde de volgende resultaten; 1 x gewonnen 3 x gelijk en 3 x verlies .
Chili heeft op dit moment 5 punten voorsprong op Venezuela en zal moeten winnen om de aansluiting op Ecuador niet te verliezen.
Chili wist haar laatste 3 kwalificatie wedstrijden te winnen en op basis daarvan hebben ze een goede vorm.
Overigens wist Chili in de laatste 5 h2h wedstrijden maar 1 x te winnen van Venezuela.
Dit is ook een belangrijke reden waarom ik deze match pak;
Het nationale voetbalelftal van Venezuela wordt geplaagd door een maagvirus. Volgens bondscoach Cesar Farias van de Venezolanen zijn maar liefst 20 van zijn spelers geveld door het virus. 'Ze hebben een slechte nacht gehad en hebben niet kunnen trainen', sipte Farias op een persconferentie in aanloop naar het WK-kwalificatieduel in en met Chili.
Pick up 1. odd 1.36 @ Titanbet.
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Chili gemakkelijk 3-0 gewonnen op nar Mexico vannacht !! (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
America wist ook door een laat doelpunt te winnen met 1-0 (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Voor de gene die geïnteresseerd zijn dit is mijn Blogabet (http://tinusz1994.blogabet.com/)
Ik probeer zoveel mogelijk om op beide mijn tips te plaatsen, soms kom het voor dat ik hier niet aan toe kom :)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Montreal-Columbus
Columbus mist nog altijd eerste goalkeeper Andy Gruenebaum, al is dit al voor een langere periode (7 wedstrijden)
De nieuwe keeper is nu Matt Lampson 8 wedstrijden 11 goals tegen.
Goals tegen per wedstrijd
Lampson 1.375
Gruenebaum 1.35(20 wedstrijden)
Als je deze met elkaar vergelijkt zit er dus niet zoveel verschil in.
Columbus mist onder meer nog steeds Eddie Gaven door een knie-blessure.
Ook voor centrale verdediger Glauber en Mattis Sanchez komt het duel nog te vroeg.
Montreal kan zoals gewoonlijk in de MLS niet op volle sterkte komen M.Rodriquez, Nelso Rivas en H. Bernaderllo missen de wedstrijd ook.
Montreal staat op een gedeelte eerste plaats onder meer met New York en Kansas City, Columbust staat op een 8e plaats.
Montreal heeft echter pas 26 wedstrijden gespeeld New York en Kansas 28.
Montreal heeft in haar laatste 5 wedstrijden 10 punten weten te behalen en Columbus 6.
Montreal 13 thuiswedstrijden 9x winst 3x gelijk 1 x verlies.
Columbus uit 14 wedstrijden 3x winst 2 x verlies 9x verlies.
Columbus verloor haar laatste 8 uitwedstrijden !
Toen Montreal op bezoek ging bij Columbus wist Columbus met 2-0 te winnen.
M. Di Vaio wist in de laatste 5 wedstrijden maar liefst 6 x het net te vinden, nog steeds is die topscoorder met 17 goals.
Zou die opnieuw het net weten te vinden tegen Columbus?
Montreal moet de wedstrijd winnen om een gat te slaan met New York en Kansas.
Ze zijn goed in vorm vooral thuis en met topscoorder Di Vaio verwacht ik dat ze deze wedstrijd daarom ook weten te winnen.
Pick up 1. @ Bwin 1.70
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update
Missing players
Montreal: Adrian Lopez, Hernan Bernardello, Nelso Rivas, Maximiliamo Rodriquez
Columbus: Federico Higuain, Danny O'Rourke, Dominic Oudro, Chad Marshall(all doubtful) Eddie Gaven, Gluaber, Andy Gruenebaum, Josh Williams.
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
jammer genoeg wist Montreal niet te winnen, had dit niet verwacht :(
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
QPR-Brighton
QPR neemt het vanavond in eigen huis op tegen Brighton, QPR dat het seizoen goed is begonnen in de Championship wist al 5 x te winnen in 6 duels en het overige duel werd een gelijkspel. Brighton daarin tegen wist eerst 2 x te verliezen toen 2 x te winnen en de afgelopen 2 wedstrijden eindigden in een gelijkspel.
Brighton daarin tegen mist een aantal spelers waaronder de Argentijnse aanvaller Ulloa die tevens topscoorder is 6 wedstrijden 4 goals.
QPR krijgt een mooie odd voor winst 2.00 op Unibet omdat het een duel blijft in de Championship ga ik voor iets meer zekerheid voor een DNB.
Pick up: 1 dnb Odd 1,44 @ Titanbet.
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Den Bosch - jong PSV dnb
Koln - Kaiserlautern dnb void
Combo pick odd 1.81 @ Titanebt.
Den Bosch en jong PSV zijn niet sterk aan het seizoen begonnen, Den bosch wist vorige week pas haar eerste overwinning van het seizoen te boeken op bezoek bij Oss. Voor jong PSV is dit seizoen winnen ook iets wat niet veel voorkomt tot nu toe, echter zal de opstelling ook niet sterk zijn na mijn mening omdat PSV zelf tegen Ajax dit weekend speelt + de vele blessures.
Koln begon dit seizoen sterk met 3 overwinningen en 4 draws, Kaiser daartegen staat in de middenmoot op een 8e plek.
Koln wist haar laatste 2 thuiswedstrijden te winnen en Kaiser is uit dramatisch dit seizoen 3 x op rij al een verlies.
Overigens mist Kaiser nog altijd topscoorder Idrissou, Mohamadou.
Good Luck!
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.