Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van robinst

Gisteren mijn combi ;
Zoals je ziet dus dikke pech en dit voor 437 euro met 16 euro inzet
Dus heb het voor vandaag maar opnieuw geprobeert, weekend dus lekker veel matchen.
De volgende ;
Marseille-brest 1 @1.35
MARSEILLE
-Marseille 5 wedstrijden op rij de 0 gehouden
-favoriet op voorhand, logisch want thuis sterk
-Brest 5 laatste wedstrijden verloren
-Marseille kan morgen als ze winnen weer over Lyon naar plek 2 klimmen
BREST
-staan voorlaatste(19e) en de 17e plek ( safe plek) word bezet door Sochaux met 3 punten meer dus ze hebben punten nodig
Hannover-Bayeren Munchen thuisploeg scoort @1.44
Aa gent-Liere 1 @ 1.35
Gent verkeerd in topvorm jongste weken, de competitie liep niet zo goed maar ze zullen er alles aan doen om in de play off 2 toch nog leider te worden en zo een poging voor europees voetbal af willen dwingen. Mboyo ( spits van Gent) is in vorm laatste weken.
Real madrid-Real betis uitploeg scoort @1.57
Real Madrid heeft een top defensie maar weet toch veel tegendoelpunten te slikken . Dit Betis zie ik hier wel een goaltje maken
Fulham-Arsenal 2 @ 1.7
Arsenal is Arsenal, ze kunnen altijd wel verliezen als ze favoriet zijn maar laatste weken zijn ze weer behoorlijk sterk bezig en is het niet het Arsenal van een tijdje geleden. Fulham dat 10e staat in het klassement is zo goed als gered en Arsenal wil zeker winnen om plek 3 af te pakken van concurrent Chelsea .
Lokeren-Standard liege BTS @ 1.57
Standard verkeerd in bloedvorm in de play off 1 , ze stormen iedereen werkelijk te pletter, met een overwinning op brugge (0-2) , in Zulte waregem ( 3-4) en thuis tegen Genk ( 3-0) en dan nog het gelijkspel thuis tegen Anderlecht ( 0-0) . Lokeren de zwakste schakel uit play off 1 speelt thuis . en ik zie ze eerlijk gezegd wel een puntje pakken want thuis zijn ze behoorlijk goed. 1-1 zie ik voor me en dan hebben we de BTS
Granada-Valladolid uitploeg scoort @ 1.42
Granada incasseerd veel goalen laatste weken, vorige week nog een 5-0 om de oren gekregen in Atl Madrid. Ze spelen tegen het Valladolid dat laatste 5 weken wel overal een goaltje heeft gescoord.

Dortmund-Mainz 1 @ 1.47
Die sterkte thuisaanhang van Dortmund zal Dortmund luidiek wel naar de overwinning schreeuwen.. of is dat wel nodig? Dortmund bezig kwaliteit genoeg om hier thuis te gaan winnen. Ze hebben wel nog langs de andere kant een Cl match te spelen in het achterhoofd maar dan denk ik nog wel dat ze thuis winnen.
Hannover-Bayeren munchen thuis ploeg scoort @ 1.44
Ik verwacht dat Bayern munchen met een gedeeltelijke b ploeg zal spelen, ze zijn al kampioen en hebben toch een levensbelangrijke Champions league pot voor de deur. Hannover heeft goede aanvallers en zal thuis wel een goaltje meepikken . ik vermoed zelfs een 1x .
Mijn inzet 20 euro , winnen ; 459.20€
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robinst
Country flagrobinst in 20-04-2013 00:26 Leden topics
in 20-04-2013 00:26 Leden topics
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dortmund gedaan 2-0 winst !
Valladolid zonet 0-1 gescoord dus ook binnen !
Hannover scoren ook juist !
Arsenal 0-1 voor tegen 10 ook tot nu toe juist ( 0-1)
0 Vind ik leuk's
Gisteren avond ook dikke pech gehad !
0 Vind ik leuk's
hoe wist je zo zeker bagnis ging verliezen?
0 Vind ik leuk's
.
Heb je morgen ook weer zo'n supercombo? Doe ik toch een keer met je mee.
0 Vind ik leuk's
brojkovic:
hoe wist je zo zeker bagnis ging verliezen?

Hij speelde zeer zwak.
kinetic:
Heb je morgen ook weer zo'n supercombo? Doe ik toch een keer met je mee.


Ik maak vanavond mijn nieuwe combi voor morgen. hou je op de hoogte !
Standard BTS ook binnen. Marseille nog 1-0..
Alleen gent nog en betis 1 doelpuntje
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd man echt heel netjes
0 Vind ik leuk's
remypers:
Gefeliciteerd man echt heel netjes

Ik heb hem nog niet binnen haha
0 Vind ik leuk's
wat mis je nu nog dan?
0 Vind ik leuk's
remypers:
wat mis je nu nog dan?

gent-lierse
0 Vind ik leuk's
3-0 gedaan yessss :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.