Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van robinst

Gisteren mijn combi ;
Zoals je ziet dus dikke pech en dit voor 437 euro met 16 euro inzet
Dus heb het voor vandaag maar opnieuw geprobeert, weekend dus lekker veel matchen.
De volgende ;
Marseille-brest 1 @1.35
MARSEILLE
-Marseille 5 wedstrijden op rij de 0 gehouden
-favoriet op voorhand, logisch want thuis sterk
-Brest 5 laatste wedstrijden verloren
-Marseille kan morgen als ze winnen weer over Lyon naar plek 2 klimmen
BREST
-staan voorlaatste(19e) en de 17e plek ( safe plek) word bezet door Sochaux met 3 punten meer dus ze hebben punten nodig
Hannover-Bayeren Munchen thuisploeg scoort @1.44
Aa gent-Liere 1 @ 1.35
Gent verkeerd in topvorm jongste weken, de competitie liep niet zo goed maar ze zullen er alles aan doen om in de play off 2 toch nog leider te worden en zo een poging voor europees voetbal af willen dwingen. Mboyo ( spits van Gent) is in vorm laatste weken.
Real madrid-Real betis uitploeg scoort @1.57
Real Madrid heeft een top defensie maar weet toch veel tegendoelpunten te slikken . Dit Betis zie ik hier wel een goaltje maken
Fulham-Arsenal 2 @ 1.7
Arsenal is Arsenal, ze kunnen altijd wel verliezen als ze favoriet zijn maar laatste weken zijn ze weer behoorlijk sterk bezig en is het niet het Arsenal van een tijdje geleden. Fulham dat 10e staat in het klassement is zo goed als gered en Arsenal wil zeker winnen om plek 3 af te pakken van concurrent Chelsea .
Lokeren-Standard liege BTS @ 1.57
Standard verkeerd in bloedvorm in de play off 1 , ze stormen iedereen werkelijk te pletter, met een overwinning op brugge (0-2) , in Zulte waregem ( 3-4) en thuis tegen Genk ( 3-0) en dan nog het gelijkspel thuis tegen Anderlecht ( 0-0) . Lokeren de zwakste schakel uit play off 1 speelt thuis . en ik zie ze eerlijk gezegd wel een puntje pakken want thuis zijn ze behoorlijk goed. 1-1 zie ik voor me en dan hebben we de BTS
Granada-Valladolid uitploeg scoort @ 1.42
Granada incasseerd veel goalen laatste weken, vorige week nog een 5-0 om de oren gekregen in Atl Madrid. Ze spelen tegen het Valladolid dat laatste 5 weken wel overal een goaltje heeft gescoord.

Dortmund-Mainz 1 @ 1.47
Die sterkte thuisaanhang van Dortmund zal Dortmund luidiek wel naar de overwinning schreeuwen.. of is dat wel nodig? Dortmund bezig kwaliteit genoeg om hier thuis te gaan winnen. Ze hebben wel nog langs de andere kant een Cl match te spelen in het achterhoofd maar dan denk ik nog wel dat ze thuis winnen.
Hannover-Bayeren munchen thuis ploeg scoort @ 1.44
Ik verwacht dat Bayern munchen met een gedeeltelijke b ploeg zal spelen, ze zijn al kampioen en hebben toch een levensbelangrijke Champions league pot voor de deur. Hannover heeft goede aanvallers en zal thuis wel een goaltje meepikken . ik vermoed zelfs een 1x .
Mijn inzet 20 euro , winnen ; 459.20€
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robinst
Country flagrobinst in 20-04-2013 00:26 Leden topics
in 20-04-2013 00:26 Leden topics
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zoooooooooo heb hem lekker binnen ! straks post ik voor morgen !
0 Vind ik leuk's
Hoe ver ben je met je tips? :D
0 Vind ik leuk's
Ik speel met je mee!!
Goede uitleg ook!!
0 Vind ik leuk's
Je gaat meespelen met de wedstrijden van gister?
0 Vind ik leuk's
Hallo , vandaag heb ik weinig tijd gehad voor 1 te maken en nu heb ik ook echt weinig tijd voor uitleg, vandaar dat ik hem per afbeelding post

0 Vind ik leuk's
Ik speelde hem mee. Helaas wist Almeria niet te winnen. De rest wel goed dus dat geeft vertrouwen.
0 Vind ik leuk's
Bende paljassen koppen van Almeria. Achja. moest ik nieuwe bet vandaag/ morgen maken post ik hem nog.
Voor deze bet .. het moest snel gaan.. wie weet nam ik Almeria niet maarja . 1 mis is toch niet slecht gespeeld.
0 Vind ik leuk's
Hallo , vandaag Dinsdag en ik ruik weer een kans voor wat geld te pakken !
Vandaag zijn er alleen niet al te veel bekende matchen, we hebben enkel Bayern Munchen - Barcelona wat bekend is. toch heb ik besloten om voor de minder bekende wedstrijden wat na te kijken en te betten.
Zilina-Fc nitra 1 @ 1.62
Zilina dat in Slovakije plek 6 bezit moet thuis tegen het nummer 10 Nitra. Zilina dat iedereen wel kennen van de UEFA CUP waar ze toch elk jaar bijna weer aan deelnemen, heeft wisselvallige resultaten. laatste thuis wedstrijd van Senica met 0-1 verloren ondanks die rode kaart voor Zilina. Toch zie ik ze wel de volle buit pakken want plek 3 is nog steeds mogelijk maar dan moeten ze eigenlijk wel alles gaan winnen. Ze hebben in de vorige match UIT in Trencin vertrouwen getankt en 1-2 daar gewonnen .
Nitra dat het eigenlijk niet zo best doet , verkeerd in bloedvorm met een 10 op 12 in zijn laatste 4 wedstrijden. uit hebben ze 4 op 6 gepakt maar toch zie ik hun reeks hier vandaag eindigen. Nitra is niet de ploeg voor een lange reeks neer te zetten.
Banik ostrava-Jihlava uitploeg scoort @ 1.44
Banik ostrava verkeerd in nood ! met een 14e plek staat het op een 2 na laatste plek in de stand. ze hebben slechts 1 puntje meer dan de voorlaatste in de stand Kralove. Banik dat thuis speelt tegen de 9e Jihlava zou thuis dus moeten winnen . Maar Banik Ostrava heeft 4 wedstrijden op rij verloren. Het vertrouwen is er niet meer en de verdediging incasseerd wel elke wedstrijd een tegen doelpunt
Jihlava staat op een veilige 9e plek maar het is ook niet zeker dat zij gered zijn met nog 7 matchen te spelen in de Tsjechische competitie . Jihlava loopt met een 8 op 12 wel lekker en wist in zijn laatste 4 matchen te scoren. vandaar zie ik ze vandaag ook wel een doelpuntje maken.
Crawley town-Preston north end uitploeg scoort @1.44
Dit is meer een einde seizoensmatch. beide teams kunnen noch degraderen noch promoveren. het resultaat speelt niet echt meer een betekenis .
Hier alleen al om zie ik Preston hier wel scoren , ze hebben een 10 op 12 dat ze kunnen voor leggen. Crawley houd heel weinig de 0 is me opgevallen en dus zie ik hier wel een uitgoaltje vallen.
Millwall-Blackburn rovers Beide teams scoren @ 1.83
Dit zal een felgestreden duel worden. Zowel Millwall als Blackburn kunnen nog degraderen. Millwall dat plek 17 bezit en slechts 4 punten voorsprong heeft op de degradatieplek speelt thuis tegen het nummer 20 Blackburn dat slechts 2 punten van de degradatie staat. fel gestreden duel met goals verwacht ik hier dus.
Shrewbury-Oldham thuisploeg scoort @ 1.33
Shrewbury-Oldham staat in de betekenis van wie wint is gered. Shrewbury bezit plek 19 en Oldham plek 18.
Ik zie persoonlijk Shrewbury net wel scoren thuis omdat ze al 2 wedstrijden op rij droog staan. terwijl ze normaal gezien altijd scoren in elke wedstrijd. dit is dus 100% zeker een hard bevochten duel en Shrewbury zal scoren.
Kescmeti-Gyor uitploeg scoort @ 1.16
Lage odd, maar Gyor staat op de 1ste plek en Kescmeti slechts 11e. Gyor staat met 10 punten voorsprong op de 2e aan de leiding en heeft al sinds 11 NOVEMBER in elke wedstrijd gescoort in de competitie
Bayern munchen-Barcelona over 1.5 goals@1.25
Dit is DE match van deze dinsdag. Zowel Bayern munchen als Barcelona zijn in elke wedstrijd rijk gevuld aan goals. nu deze beide goalmachines van clubs tegen elkaar spelen verwacht ik hier ook veel goals. op zijn minst een over 1.5 !
33.84->405.57 €
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hallo heren,
Ik heb vandaag 1 tipje en dat is volgende wedstrijd;
Aston villa-Sunderland BTS @ 1.78
Waarom? zegt genoeg.. strijd om niet in de gevarenzone te komen. Ik verwacht een duel waar open voetbal gespeeld word en beide teams zullen scoren.
100->178 euro.
0 Vind ik leuk's
Binnen !!!!!! :)
Dit was een makkie
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.