Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: rollerdam

Aangezien ik ook al weer een tijdje mee ga en meespeel met jullie zou ik graag ook mijn tips met jullie allen willen delen. Ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben en we allemaal meer gaan verdienen.

Heb je misschien tips voor mij staat u vrij mij een PM te sturen, graag zelfs ik sta voor alles open :)

Ik kies voornamelijk uit voetbalwedstrijden en kies selectief uit competities de teams waarop ik bereid ben te spelen en bekijk dan de verschillende mogelijkheden om zo veilig mogelijk in te zetten door vaak te kiezen voor draw no bet ( bij eventueel gelijkspel word de bet gevoid en krijg je money back of vervalt de quotering uit je combi ), daarnaast speel ik vaak op goals, dan bedoel ik allebei de teams scoren en over 1,5/2,5 en in het uiterste geval over 3,5.

Een enkele keer pak ik ook wel eens een team wint eerste helft of -1 handicap bij absolute toppers als een Bayern Munchen of Barcelona, dit zal ik dan ook vermelden wanneer ik deze ga spelen.

Mijn strategie is simpel ik speel alles altijd als Single bet, daarna maak ik van de keuzes ook combinaties.

De bookmaker waar ik grotendeels speel is Comeon dus de odds die ik zal vermelden komen daarvandaan en kunnen verschillen met die van jouw bookmaker, hou daar rekening mee. Ik weet niet of het belangrijk is maar ik zal de inzetten die ik doe voor mezelf houden omdat u zelf kan bepalen welk bedrag u bereid bent te zetten op een bet.

Uiteraard zal er heus wel een screenshotje hier en daar voorbij komen waarin u de stakes toch wel kunt zien maar dat zal achteraf zijn.

Good luck allemaal.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rollerdam
Country flagrollerdam in 15-02-2015 09:57 Leden topics
in 15-02-2015 09:57 Leden topics
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik heb lyon draw no bet ( high stake goed gevoel) , barcelona -1 , burnley swansea both score , newcastle wint draw no bet, djokovic wint

5 singles en aantal verschillende combis van deze bovenstaande bets, good luck allemaal


zonde van lyon kwamen eerste paar minuutjes voor te staan om daarna in de tweede helft met 2-1 te verliezen, barcelona was wel goed, burnely bts dit keer voor de verandering ook fout terwijl die 8/10 keer wel goed gaat, newcastle heeft ook met 1-0 gewonnen, en djokovic heeft uiteindelijk verloren, was een slechte dag al met al.. volgende keer beter
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
vandaag speel ik Juventus wint draw no bet x Golden state warriors combi odd x 2,36

Uiteraard speel ik ze ook als singles en wellicht ook roma juventus both to score @x1,90

Good luck allemaal !

combi was dood omdat golden state met 2 puntjes verschil heeft verloren, juve dnb was money back en both to score was binnen, al met al nog net niet quitte gespeeld..
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
wolfsburg wint fulltime / bayern munchen both score : NO / werder bremen wint draw no bet / napoli wint draw no bet / PSG - Monacu under 2,5 goals / Arsenal wint fulltime / Tottenham swansea both to score YES / Chelsea wint fulltime / Everton wint draw no bet / Newcastle - man united both to score YES / Barcelona wint fulltime / Espanyol - Bilbao both to score YES

Dit zijn 12 singles die heb uitgekozen voor vanavond. Alle odds zijn minimaal x1,5 en sommige zitten op x2+

Ik speel de triple combi fulltime winst voor Barcelona / Wolfsburg / Chelsea odd x 3,8

ik had van de singles pre match helaas 4/12 fout dit keer: werder bremen fout, everton fout, newcastle fout, espanyol fout, 8/12 was wel goed (1 void ) en de triple combi gelukkig ook !

verder had ik nog 2 live bets in chat gegooid die ook vrij snel uitbetaald hadden
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
mijn combi voor de dag is simpel aangezien ik maar 2 wedstrijden wil gaan spelen Real Madrid HT x Porto FT = odd x 2,15

Daarnaast ga ik een single Real Madrid -1 proberen @1,5 ongeveer.. Porto halftime @x2

Ik Combineer de real ht / porto ft ook met bayern munchen HT / chelsea psg BTS = odd x 6,76

Succes allemaal

helaas was de combi niet goed maar wel 4/5 singles gelukkig om toch voor minimale winst te zorgen

0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
Voor vandaag weer een simpele triple drie wedstrijden valencia ft/ leverkusen ft / vitesse bts = odd x3,46

Uiteraard slim om allen als single te doen. Good luck allemaa


Ditmaal hebben we weer dik de triple gepakt en dus ook alle singles 5/5 :)

Voor het weekend heb ik een goed gevoel, hou de tips in de gaten komen er in de loop van de dag weer volop bij !!
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
triple voor vandaag ajax DNB / chelsea / wolfsburg to win odd x 3,8

alle 3 singles alleen kleine verschilletjes bij wolfsburg to win HT en to win -1, heerenveen ajax both to score / heerenveen Ajax over 2,5

succes allemaal

Helaas de combi niet goed omdat chelsea niet de winnende goal derin kreeg na 100.000.000 kansen, maar wel genoeg singles goed
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
Rollerdam!

Idd chelsea had genoeg kansen om die winnende er in te prikken. Verder je tips gevolgd en een leuke winst behaald!

Nog tips voor vanavond?
0 Vind ik leuk's
Golden state warriors winnen vanavond de 4e match en daarmee de serie odd x1.55 nu prematch, wellicht dat hij in play nog wat meer waarde heeft als ze op het begin eventjes achterstaan. winst Golden state incl OT is mijn tip

Daarnaast speel ik ook under 218.5 @1.53 en under 215.5 @1.77

Tijdens de match pak ik ook vaak nog over 170-180 punten incl OT line als die beschikbaar worden met een odd rond de x2

Succes en hoop dat jullie er wat aan hebben



Oef die hebben pak slaag gehad zeg, de t.ering !!! :O helaas een best dikke stake verloren gegaan, vanavond opnieuw high stake double erin gooien hehehee
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
Heb zelf GS -4.5 en under 213.5. Succes!
0 Vind ik leuk's
Sorry dat ik deze niet heb gedeeld maar ik dacht na gisteren maar even niet te doen, en zal je zien dan is die dik binnen....

http://nl.tinypic.com/r/rh2xj4/8

Ik zal vanavond wel weer een tip erin gooien voor degene die alsnog geinteresseerd zijn.
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.