Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Vonloite


Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 12-08-2011 13:59 Leden topics
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
540 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vonloite:
Ok, dramatische dagen Champions League. Hoop niet dat veel mensen zijn mee gegaan. Maar goed, deze dagen horen erbij. Ga me weer richten op scandinavie, ierland, nederland en Engeland.
Tot morgen.

Inderdaad dramatisch gisteren en vanavond. Over 2.5 bij City was een goede bet, alleen zat alles tegen vanavond. 3 of 4 keer op de lat, van de lijn gehaald etc. Inter moet snel van z'n coach af, want dat wordt helemaal niets dit seizoen. Zat geen aggressie of idee in het spel van Inter.
Morgen maar is even kijken of er nog een kleine bet is voor de europa league.
0 Vind ik leuk's
mrunibet:
vonloite:
Ok, dramatische dagen Champions League. Hoop niet dat veel mensen zijn mee gegaan. Maar goed, deze dagen horen erbij. Ga me weer richten op scandinavie, ierland, nederland en engeland.
Tot morgen.

Inderdaad dramatisch gisteren en vanavond. Over 2.5 bij City was een goede bet, alleen zat alles tegen vanavond. 3 of 4 keer op de lat, van de lijn gehaald etc. Inter moet snel van z'n coach af, want dat wordt helemaal niets dit seizoen. Zat geen aggressie of idee in het spel van Inter.
Morgen maar is even kijken of er nog een kleine bet is voor de Europa League.

Klopt Mr! City was echt zonde, ook zitten kijken. Ja soms kan het raar lopen. Morgen weer enkelvoudig spelen en ik ga voor jullie de wedstrijden er uit zoeken waar veel overs mogelijk zijn. Ben ook benieuwd naar wat jij speelt Mr. Misschien kunnen we een mooi lijstje maken. Eerst slapen. Moet mijn huiswerk morgen goed doen. :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ja inderdaad, ga nu ook snel slapen, zal als ik morgen tijd heb even laten weten wat ik speel. Ik heb even snel gekeken en onderstaande leek mij wel interessant:
* Az - Malmö 1 @1.32
* Kopenhagen - Vorskla 1 @1.67
* Sarpsborg 08 - Stromsgodset dnb 2 @1.56 en Over 2.5 @1.60
Ik speel dan Stromsgodset single en Az en Kopenhagen in een combo. Ik hoor graag jou mening.
Ciao..
0 Vind ik leuk's
Goed. Vandaag de Europa League. En daar moeten we ook voorzichtig zijn. Je zag het bij de Champions League. Wat je vaak ziet is dat hier wel veel en veel meer gescoord wordt. Ik ga deze keer geen combi maken maar zet een paar picks onder elkaar en jullie moeten kijken wat je met de info doet! Klinkt positief he? Haha....
Rond 14:00 mijn tips...
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ik dacht ne combi
Kopenhagen - Poltava 1 1.57
Lasio - Vaslui 1 1.35
PSV - Warchau 1 1.38
AZ - Malmö 1 1.31
Quote 3.83
Wat denk je?
0 Vind ik leuk's
kevveuh:
ik dacht ne combi
Kopenhagen - Poltava 1 1.57
Lasio - Vaslui 1 1.35
PSV - Warchau 1 1.38
AZ - Malmö 1 1.31
Quote 3.83
Lijkt me erg redelijk. Misschien Hanover er nog bij?
Wat denk je?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
het is 14.00
0 Vind ik leuk's
12koeto48:
het is 14.00

de tips zullen wel komen (:
des te langer het duurt , des te langer heeft hij er over nagedacht :d
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
Des te meer twijfel, des te groter de kans dat het misgaat ;-)
0 Vind ik leuk's
visioen:
Des te meer twijfel, des te groter de kans dat het misgaat ;-)

of je kan het ook als een pessimist bekijken :D
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.