Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Vonloite


Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 12-08-2011 13:59 Leden topics
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
540 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag vrijdag 12 augustus 2011:
HJK Helsinki - FC Honka winst thuisploeg 1 en over 2.5
Helsinki verloor onlangs in de competitie na een goede serie maar dat kwam in mijn ogen mede door het Europese avontuur. Ze kunnen zich nu vol richten op de competitie. Honka heeft een goed gemiddelde wat betreft uitgoals +1 in 6 westrijden en Helsinki zit op +3 thuis. Ik verwacht een openwedstrijd met zeker wel een 2-1. De geschiedenis tempert mijn enthousiasme enigzins. Daarom speel ik deze wedstrijd op 5/10.
Randers FC - Vejle boldklub Kolding
Winst thuisploeg voor 1.61, speel deze op 7/10. Randers is gedegraderd na de 1e division en ontvangt fusieclub Vejle. De bezoekers zijn een nieuwe club en moeten nog zoeken naar de juiste formatie. Randers heeft veel ervaring en wil terug naar de hoofdliga. Opening van de competitie tegen een jong ervaren team laat mij deze op 7/10 spelen.
Valkeakoski - FC Inter
Winst uitploeg stake 6/10 €1.55. Onlangs nog 5-1 winst voor inter. Inter Turku gaat Helsinki niet meer inhalen maar is wel de beste van de rest na HJK. Haka doet het thuis niet best en scoorde 5 doelpunten in de laatste 5 thuiswedstrijden. Turku won drie van de laatste ontmoetingen en met de vele doelpunten die ze scoren momenteel wordt dit in mijn ogen een makkelijke. Ik speel deze op 6/10. Over 2.5 is ook een hele goede optie. Misschien nog wel beter mocht Haka plots scoren, dan lijkt mij de weddenschap al binnen met het scorende vermogen van Turku.
zaterdag FC Kopenhagen - FC Midtjylland
De quote voor Kopenhagen is redelijk. 1.57. Vorig jaar zaten de bookies ook al aan de hoge kant voor de thuisclub. Wedden op Kopenhagen is altijd aantrekkelijk. De laatste ontmoeting eindige in 5-2 en Midtjylland heeft het altijd lastig in Kopenhagen. In de voorbereiding naar de Champions League volgende week hoeft dit team niet heel veel in te spannen om de bezoekers te verslaan. De bookies zijn het met me eens. Ik speel deze vrij hoog, 8/10 tot zelfs 9/10.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
1.53 nog maar randers op bwin hm hm hm
0 Vind ik leuk's
-
Hartstikke bedankt man, ik zal dit topic in de gaten houden! Ik ken je nog niet, aangezien ik nieuw ben hier, dus zal zo je vorige tips eens allemaal gaan bekijken.
0 Vind ik leuk's
Handig, Vonloite. Ik zit sowieso al vaak te spieken op je profiel voor tips.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Thanx!
za 13 aug, 18:45 FC Twente AZ
Ik denk ook dat FC Twente hier het erg lastig gaat krijgen met AZ. Ik denk dat AZ wat behoudener gaat spelen en zijn kans gaat afwachten.
Ze kunnen winnen in Enschede. Ik vind dit een erg lastige pot. Advies is dan ook x2 of draw no bet AZ. Een open wedstrijd waar AZ sowieso kan toeslaan. Over 2.5 op 4/10 is een optie.
za 13 aug, 19:45 Vitesse VVV Venlo
Makkelijke winst Vitesse? Het mag wel een keer met al die aankopen. VVV scoort erg moeizaam uit plus dat Vitesse na anderhalf jaar aankopen van de steenrijke voorzitter nu moet laten zien voor het thuispubliek waar het staat. Een erg belangrijke wedstrijd. Advies: -1 en over 2.5.
za 13 aug, 19:45 PSV RKC Waalwijk
-1 of over 2.5 en over 3.5. PSV zal vol gaan knallen. Het is erg moeilijk te voorspellen wat RKC kan. Thuis tegen Heracles hebben ze goed voetbal laten zien en alleen als ze de pot lang dichthouden zouden die drie weddenschappen in gevaar komen. Bedenk wel dat PSV een onzekere ploeg is op dit moment. Scoren ze snel dan walsen ze er compleet overheen.
za 13 aug, 20:45 Feyenoord Roda JC Kerkrade
Inderdaad twee ploegen met een matige verdediging. over 2.5 is een goede optie. Ik durf geen winnaar aan te wijzen, maar ik geloof niet dat deze ploeg het Roda JC erg lastig kan gaan maken. Gelijkspel op 4/10 stake is een optie voor de wedder die een gokje durft te wagen.
zo 14 aug, 12:30 Heracles Almelo NAC Breda
NAC en uitwedstrijden is een slechte relatie. Wat kan Heracles weer thuis dit seizoen? Al jaren laten ze zien het alle ploegen hier lastig te maken. Ik verwacht hier ook dat NAC de pot gewoon gaat verliezen. Ook kijkend naar het verleden tussen beide ploegen. Heracles op winst of een over 2.5.
zo 14 aug, 14:30 FC Utrecht De Graafschap
Erwin Koeman staat aan het roer van een beschadigd en onzeker FC Utrecht. B-spits Demouge moet het gaan doen en in de goal staat een keeper die de snelheid van het hedendaagse voetbal mist. Als de Graafschap slim en behoudend speelt zou het kunnen zorgen voor een stunt. De laatste drie ontmoetingen eindigden in een gelijkspel. Under 3.5 is een serieuze optie.
zo 14 aug, 14:30 Ajax SC Heerenveen
Veel doelpunten. Ajax gaat er vol overheen. Heerenveen bleek thuis ook maar weer een verdedigende zwakke ploeg. over 2.5 en 3.5 zijn opties. Je kunt ze meenemen in een combi. Handicap -1 gaan de Amsterdammers ook wel goed maken.
zo 14 aug, 16:30 FC Groningen ADO Den Haag
Groningen heeft in de voorbereiding en een helft tegen Roda laten zien erg goed te kunnen voetballen. De geschiedenis laat zien dat beide ploegen veel tegen elkaar scoren. Over 2.5 en 3,5 zit er zeker in. Winst FC Groningen is een serieuze optie. Ik denk dat ze ADO van de mat gaan blazen. Pieter Huistra zijn ploeg wil voor eigen publiek en het debacle van vorige week revange.
ma 15 aug, 20:00 NEC Excelsior
Excelsior heeft hier geen schijn van kans. Ik speel deze op -1 voor de thuisploeg. Ik verwacht veel NEC dit seizoen met aantrekkelijk aanvallende spelers.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Voor vandaag speel ik niet veel:
Deze tips heb ik overig open staan voor dit weekend:
13.08.2011 Liverpool - Sunderland 1 8/10 €1.42
13.08.2011 Liverpool - Sunderland Handicap thuisploeg -1 6/10 €2.20
13.08.2011 Liverpool - Sunderland Over 2.5 6/10 €1.85
13.08.2011 Fulham - Aston Villa 1 5/10 €2.20
13.08.2011 Mjallby Solvesborg - Syrianska FC 1 6/10 €1.65
13.08.2011 Halmstad - BK Hacken Over 2.5 7/10 €1.62
13.08.2011 Portsmouth - Brighton and Hove Albion 1 5/10 €2.30
13.08.2011 Freiburg - Mainz Under 2.5 5/10 €1.85
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Heracles - Nac Breda heb ik toch zo m'n twijfels over. Verdediging van Heracles is niet sterk nu ze de ervaren spelers Looms, van der Linden en Maertens missen. De verdediging ziet er naar verwachting zo uit: Breukers - ter Horst - te Wierik - Jallo/van Dijk. Dit ziet er niet al te sterk uit. Over 2,5 speel ik denk ik wel mee!
0 Vind ik leuk's
Klopt helemaal! Maar Ajax-huurling Florian Jozefzoon, Anthony Leurling en Alax Schalk zijn niet helemaal fit bij NAC en doen waarschijnlijk zelfs niet mee. Laat dat nou de aanvallende 'top'zijn van NAC. Ik vind buiten alles dit ook niet echt een interessante wedstrijd om te wedden. Ik verwacht veel van NEC en Groningen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hoppi, heb jij NAC gezien tegen Twente? Schalk kwam erin en er kwamen plots kansen en die Lurling was de aanjager van NAC, nam het team op sleeptouw ect. Nu zijn juist die 2 geblesseerd, dus met alleen Amoah zie ik NAC niet eens scoren op het lastige kunstgrasveld.
Verder goeie bets Vonloite, zal binnenkort research doen en kijken of ik er een paar meespeel.
0 Vind ik leuk's
jeboyjerra:
Hartstikke bedankt man, ik zal dit topic in de gaten houden! Ik ken je nog niet, aangezien ik nieuw ben hier, dus zal zo je vorige tips eens allemaal gaan bekijken.
maar:
Handig, Vonloite. Ik zit sowieso al vaak te spieken op je profiel voor tips.

Thanx mannen!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.