Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Vonloite


Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 12-08-2011 13:59 Leden topics
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
540 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Interessante tips, ik speel de volgende mee :
RKC-AZ over 2,5
Eriksen to score
Roda 1X
0 Vind ik leuk's
PEC Zwolle op X2 bij NEC Nijmegen dan Vonloite? @1.57, NEC kent een zeer slechte start, het is rumoerig bij de club en ze missen wat spelers. PEC Zwolle zit in een goede flow en heeft sinds de voorbereiding tot aan nu alles gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
psvkevin:
PEC Zwolle op X2 bij NEC Nijmegen dan Vonloite? @1.57, NEC kent een zeer slechte start, het is rumoerig bij de club en ze missen wat spelers. PEC Zwolle zit in een goede flow en heeft sinds de voorbereiding tot aan nu alles gewonnen.

Deze weddenschap stond eerder deze week nog op @2.0 dus de odd is aardig gekelderd. De value is er onder de huidige omstandigheid wel vanaf.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
psvkevin:
PEC Zwolle op X2 bij NEC Nijmegen dan Vonloite? @1.57, NEC kent een zeer slechte start, het is rumoerig bij de club en ze missen wat spelers. PEC Zwolle zit in een goede flow en heeft sinds de voorbereiding tot aan nu alles gewonnen.

Deze weddenschap stond eerder deze week nog op @2.0 dus de odd is aardig gekelderd. De value is er onder de huidige omstandigheid wel vanaf.

Moet zeggen dat ik 1,57 altijd nog wel aan de hoge kant vind voor een X2. Ik zie Zwolle namelijk al de favoriet, maar eerlijk is eerlijk @2.0 is mooier dan @1.57;) haha!
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
wedden:
psvkevin:
PEC Zwolle op X2 bij NEC Nijmegen dan Vonloite? @1.57, NEC kent een zeer slechte start, het is rumoerig bij de club en ze missen wat spelers. PEC Zwolle zit in een goede flow en heeft sinds de voorbereiding tot aan nu alles gewonnen.

Deze weddenschap stond eerder deze week nog op @2.0 dus de odd is aardig gekelderd. De value is er onder de huidige omstandigheid wel vanaf.

Welke bookmaker dan? Als ik op oddsportal kijk kan ik nergens een odd van 2 vinden voor DC. De hoogste is 1,74 op Marathonbet begin deze week:
http://www.oddsportal.com/soccer/netherlands/eredivisie-2013-2014/nijmegen-zwolle-KrlTxYae/#double;2
Ik verwacht een rare wedstrijd die op zich alle kanten op kan gaan. De competitie is pas begonnen en na 2 duels kan PEC ook zomaar verliezen. Ik zou eerder op doelpunten spelen (over 3 doelpunten)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
wedden:
psvkevin:
PEC Zwolle op X2 bij NEC Nijmegen dan Vonloite? @1.57, NEC kent een zeer slechte start, het is rumoerig bij de club en ze missen wat spelers. PEC Zwolle zit in een goede flow en heeft sinds de voorbereiding tot aan nu alles gewonnen.

Deze weddenschap stond eerder deze week nog op @2.0 dus de odd is aardig gekelderd. De value is er onder de huidige omstandigheid wel vanaf.

Welke bookmaker dan? Als ik op oddsportal kijk kan ik nergens een odd van 2 vinden voor DC. De hoogste is 1,74 op Marathonbet begin deze week:
Ik verwacht een rare wedstrijd die op zich alle kanten op kan gaan. De competitie is pas begonnen en na 2 duels kan PEC ook zomaar verliezen. Ik zou eerder op doelpunten spelen (over 3 doelpunten)

Mijn excuses ik had niet goed gelezen. Ik had het zelf over draw no bet Zwolle @2.0 bij TitanBet. Ik was even in de war en had x2 en 'draw no bet' door elkaar gehaald.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
onzemichael:
wedden:
psvkevin:
PEC Zwolle op X2 bij NEC Nijmegen dan Vonloite? @1.57, NEC kent een zeer slechte start, het is rumoerig bij de club en ze missen wat spelers. PEC Zwolle zit in een goede flow en heeft sinds de voorbereiding tot aan nu alles gewonnen.

Deze weddenschap stond eerder deze week nog op @2.0 dus de odd is aardig gekelderd. De value is er onder de huidige omstandigheid wel vanaf.

Welke bookmaker dan? Als ik op oddsportal kijk kan ik nergens een odd van 2 vinden voor DC. De hoogste is 1,74 op Marathonbet begin deze week:
Ik verwacht een rare wedstrijd die op zich alle kanten op kan gaan. De competitie is pas begonnen en na 2 duels kan PEC ook zomaar verliezen. Ik zou eerder op doelpunten spelen (over 3 doelpunten)

Mijn excuses ik had niet goed gelezen. Ik had het zelf over draw no bet Zwolle @2.0 bij TitanBet. Ik was even in de war en had x2 en 'draw no bet' door elkaar gehaald.

hehe dacht al :D
0 Vind ik leuk's
Goede tips vonloite, moet enkel nog Eriksen morgen juist hebben en al meteen 3 op 3 (y)
0 Vind ik leuk's
vonloite:
Ik begin maar weer eens met tips. Elke vrijdag mijn voorspelling voor de aankomende Eredivisie speelronde.
PSV - Go Ahead Eagles PSV -2 @ 1.55 en small stake op Wijnaldum to score 3/10 en 1/10
SC Cambuur Leeuwarden - FC Groningen SC Cambuur 1x 1.60 Unibet 2/10
RKC Waalwijk - AZ over 2.5 goals en AZ @ 2.19 4/10 en 2/10
SC Heerenveen - Heracles Almelo 1 @ 1.57 gemiddeld is een mooie odd, wellicht -1 @ 1.87 5/10
FC Twente - FC Utrecht FC twente -1 @ 1,79 4/10
Ajax - Feyenoord Eriksen to score @ 2.00, to score first staat op 6.25 funbet 1/10 op de laatste.
Roda JC - Vitesse 1X @ 1.52 en 2.70 is iet wat aan de hoge kant gezien de ontmoetingen afgelopen jaren in Kerkrade en de matige huidige vorm van Vitesse momenteel 4/10 en 1/10.
Succes!

SC Heerenveen viel natuurlijk vies tegen. Voor de rest een prima weekend gedraaid. Tot volgende week!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Zijn we weer met wat betsvoor aankomend weekend:
SC Heerenveen -Ajax: BTS - JA! 1.50 momenteel bij Unibet. Stake 4/10
NEC - RKC Waalwijk Afblijven. Nieuwe trainer effect? De bookmakers zijn er ook niet uit. 2.50 om 2.80.
PEC Zwolle - SC Cambuur 1.57 @ william Hill voor overwinning thuisploeg. Ik verwacht veel doelpunten met Benson en Mohktar. Over 2.5 goals krijgt 1.60 Stake 4/10 en over 3.5 2.45 stake 2/10.
Go Ahead Eagles - FC Groningen Ben niet onder de indruk van FC Groningen en met name de verdediging. Als ze het zwaar kunnen krijgen uit bij SC Cambuur dan krijgen ze het ook enorm lastig in Deventer. Go Ahead 2.70 2/10 en 1X 1.46 5/10 @unibet.
Feyenoord - NAC Breda Goal scored in 00:00 - 30 ste minuut YES 1.55 @ Unibet 4/10. Verder even de ontmoeting met Kuban afwachten.
Ik vul het later nog wat aan.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.