Weddentips Vonloite

Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
12-08-2011 11:59 in Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voor vandaag een paar picks:
AC Horsens - FC Copenhagen 2 1.85 7/10
Start - Brann 2 2.85 5/10
Malmo FF - Syrianska 1 1.75
Inter Turku - Haka 1 1.31 9/10 over 2.5 goal.
St. Pauli - Dusseldorf over 2.5 goal 8/10
AC Horsens - FC Copenhagen 2 1.85 7/10
Start - Brann 2 2.85 5/10
Malmo FF - Syrianska 1 1.75
Inter Turku - Haka 1 1.31 9/10 over 2.5 goal.
St. Pauli - Dusseldorf over 2.5 goal 8/10
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Tips binnen voor morgenochtend elf uur, wil vandaag 400 % goedmaken. Barre weken, en dat motiveert me.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
St. Pauli kan nog wat goedmaken, 1-1 bij rust.
Aziatisch gehandicapt
wereldje:
En Malmo bet was ook goed toch.
Vonloite wat speel je zelf nou aan cash betjes van zo'n rijtje picks en hoe speel je die
-
Ben benieuwd vonloite naar morgen. zitten altijd wel wat intressante dingen tussen!
Against modern Football
nottripping:
wereldje:
Klopt
Aziatisch gehandicapt
Bedankt voor de support mensen. Vandaag CL. Programma hieronder en twee Picks uit Estland, die in mijn ogen redelijk save zijn. De CL picks ga ik straks bekijken. Winst City, United en Real sowieso?
Programma CL:
CSKA Moscow - Trabzonspor
Over 2.5 goal? Turken gaan het lastig krijgen in het koude weer. Daarentegen is de CSKA defensie erg zwak en de turken hebben aangetoond altijd wel een goaltje te maken. Zegt u het maar.
SSC Napoli - Bayern Munich
Napoli krijgt weinig tegen. Bayern hoeft niet zo zeer. Beide ploegen zullen hier geen rekening houden. Ik zet deze wedstrijd op een X rond de 3.40 en under 2/5 voor 1.95 bij Bwin. Toch een mooie odd niet? Hoor graag jullie mening. 6/10 beide.
Manchester City - Villarreal CF
Villareal draait stroef. City moet na het gelijkspel tegen Napoli en Bayern knallen in de CL. Ze hebben een fitte selectie en hebben de basis met de Jong terug. Villareal draait stroef momenteel en ik verwacht dat de thuisploeg er vol opklapt. City voor bij rust? 1.65 bij Bwin. 7/10.
LOSC Lille - Internazionale
Otelul Galati - Manchester United
ManU moet. Ik zet deze wedstrijd op een 2. Eveneens de wedstrijd van Real. beiden neem ik mee in een combi denk ik. Wordt vervolgd.
Basel - SL Benfica
Real Madrid - Olympique Lyonnais
Dinamo Zagreb - AFC Ajax Amsterdam
Estland:
Maag Tammeka Tartu - Flora Tallinn over 2.5 goals
Nomme Kalju - Viljandi 1
Programma CL:
CSKA Moscow - Trabzonspor
Over 2.5 goal? Turken gaan het lastig krijgen in het koude weer. Daarentegen is de CSKA defensie erg zwak en de turken hebben aangetoond altijd wel een goaltje te maken. Zegt u het maar.
SSC Napoli - Bayern Munich
Napoli krijgt weinig tegen. Bayern hoeft niet zo zeer. Beide ploegen zullen hier geen rekening houden. Ik zet deze wedstrijd op een X rond de 3.40 en under 2/5 voor 1.95 bij Bwin. Toch een mooie odd niet? Hoor graag jullie mening. 6/10 beide.
Manchester City - Villarreal CF
Villareal draait stroef. City moet na het gelijkspel tegen Napoli en Bayern knallen in de CL. Ze hebben een fitte selectie en hebben de basis met de Jong terug. Villareal draait stroef momenteel en ik verwacht dat de thuisploeg er vol opklapt. City voor bij rust? 1.65 bij Bwin. 7/10.
LOSC Lille - Internazionale
Otelul Galati - Manchester United
ManU moet. Ik zet deze wedstrijd op een 2. Eveneens de wedstrijd van Real. beiden neem ik mee in een combi denk ik. Wordt vervolgd.
Basel - SL Benfica
Real Madrid - Olympique Lyonnais
Dinamo Zagreb - AFC Ajax Amsterdam
Estland:
Maag Tammeka Tartu - Flora Tallinn over 2.5 goals
Nomme Kalju - Viljandi 1
Heb de 2 Estland tips in een combo met je meegespeeld Vonloite, bedankt!
Zonder dalen geen pieken!
Trabzon mist Burak Yilmaz, scoorde 8 v/d 10 goals in 5 wedstrijden in de Turkse Liga. Deed overigens niet mee tegen Inter, toch een aderlating.
Aziatisch gehandicapt