Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met afcamitchh

Ben nog niet zo heel lang actief op deze site. Via via hier terecht gekomen en ik moet zeggen dat dit een prettige site is. Iedereen is bereid op elkaar een handje te helpen. Lekker over voetbal praten en elkaars meningen aan horen. Dat bevalt mij wel. Zelf heb ik ook een bepaalde mening over teams/competities etc..
Ik wed al en tijdje, zowel online en lekker ouderwets in de winkel ;). Graag wil ik mijn wedstrijden die ik speel met jullie delen. Reacties zijn altijd welkom. Niemand zal altijd alle wedstrijden goed voorspellen, dus ik ook niet helaas! Dus neem het niet blindelings over maar pik er wat tussenuit als je het er mee eens ben.
AFCAMITCHH
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar afcamitchh
Country flagafcamitchh in 18-10-2011 16:06 Leden topics
in 18-10-2011 16:06 Leden topics
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Samantha Stosur - Marion Bartoli 1 @2,05 7/10
Stosur win at least one set @1,40 10/10
Stosur win 2-0 @3,10 4/10
0 Vind ik leuk's
Brisbane (1-0 voor met rust)
Roddick
Federer 2-0
MVV
Greuter furth DNB
@9,74
0 Vind ik leuk's
Giraldo +5,5
Schoorel
Ignatik
Matosevic
Karlovic/Moser
Bedene
@28,5
0 Vind ik leuk's
Santiago Giraldo @8.50 2/10
Deze odd kan ik niet laten liggen. Giraldo al gewonnen van nalbandian en berlocq. Toch niet de minste tegenstanders. Kan het Ferrer behoorlijk lastig gaan maken en misschien wel voor een stuntje gaan zorgen.
0 Vind ik leuk's
Verder speel ik single:
Giraldo +5,5 @2,07 7/10
Schoorel 8/10
Ignatik 5/10
Matosevic 5/10
Karlovic/Moser 7/10
Bedene 7/10
0 Vind ik leuk's
Lokeren DNB
Malaga
NAC +2
Charleroi x2
Oostende x2
@ 7,36 (7/10)
Single
Charleroi @2,20
Bilbao+3 @1,95
Malaga/Malaga @2,35
Live
Sharapova @3,10
0 Vind ik leuk's
Waarom spelen jullie Lokeren allemaal?
Lokeren heeft de Beker Van België al gewonnen en heeft dus niets meer te winnen in de Play Offs (y)
0 Vind ik leuk's
Nurnberg (13) - Schalke (3) tip: DNB 2 @1,60
Nummers 1 tot en met 3 geven recht op CL volgend jaar. Schalke staat momenteel 3e met 57 punten uit 29 wedstrijden. Op de 4e plek staat Gladbach met 53 punten uit 30 wedstrijden. Bij winst komt schalke dus op 7 punten met nog 4 wedstrijden te gaan. Dus bij winst zijn ze zo goed als zeker van deelname aan de CL. Verder heeft het zelfs nog een kleine kans op het kampioenschap (en dan bedoel ik heel klein, maar niets is onmogelijk). Verder heeft Schalke de laaste 5 wedstrijden in de bundesliga niet verloren en dit waren niet de minste tegenstanders. Daarentegen wist Nurnberg de laatste 5 wedstrijden niet te winnen. Mijn voorkeur gaat uit naar schalke met Huntelaar en Raul in vorm.
Borussia Dortmund (1) - Bayern munchen (2) tip: Bayern X2 @1,50
Dit is de wedstrijd waarin Bayern het moet gaan doen. Het verschil is momenteel 3 punten in het voordeel van Dortmund. Bij winst kan Bayern dus op gelijke hoogte komen qua punten. Bayern heeft een beter doelsaldo. Maar Dortmund staat natuurlijk niet voor niks bovenaan. Ze hebben thuis een uitstekende reeks neergezet (12-2-1). Maar Dortmund heeft een erg jong team en ze winnen de laatste wedstrijden vaak maar net aan of spelen gelijk. Bayern heeft veel ervaren spelers en hebben nog wat goed te maken na de laatste 2x te hebben verloren van Dortmund. Bayern mag hier niet verliezen omdat ze anders op 6 punten komen en ze het eigenlijk wel kunnen vergeten. De ervaring en spelers als robben, ribery, muller, gomez, sweinsteiger, neuer geven mij het voordeel aan Bayern. DNB 2 @1,87 is daarom ook een mooie bet.
Juventus (2) - Lazio Roma (3) tip: Juve scoort het meest in de 2e helft @2,30
Juventus staat op een 2e plek na de overwinning van Milan gister. Bij een overwinning kunnen ze de eerste plek weer overnemen. Dat ze zullen winnen daar ben ik vrij zeker van, maar de quote voor winst is maar 1,35. Lazio startte het begin erg sterk, zowel uit als thuis, maar weet de laatste tijd bijna geen uitwedstrijd meer te winnen. Verder moeten ze het ook nog eens doen zonder topscoorder Klose. Ze starten vandaag met een 1-3-5-1 opstelling. Vrij verdedigend dus. In de laatste 5 wedstrijden wist Juve 14x te scoren. Hiervan waren er 3 in de 1e helft en 11 in de 2e helft. Ze zullen in het begin waarschijnlijk moeite hebben met de verdedigende opstelling van lazio, maar de 2e helft slepen ze de overwinning binnen. Juve winst @1,35 (9/10) Juve -1 @1,95 (5/10)
As Roma ( 6) - Udinese (4) tip: As Roma @ 1,90
Roma staat op een 6e plek met 1 punt minder als nummer 5 Napoli en 4 punten minder als nummer 4 Udinese. Plekker 4 en 5 geven recht op Europees voetbal volgend jaar. Bij winst ka n Roma dus erg goede zaken doen. Het gat met nummer 3 Lazio (Recht op CL) is 7 puntern. Er vanuit gaande dat Lazio vanvond verliest kan het verschil verkleinen naar 4 punten. Kans op deelname CL is dus ook nog aanwezig. Verder is Roma in thuiswedstrijden dit jaar vrij sterk. Alleen Milan en Lazio wisten er te winnen. Udinese moet het vooral hebben van de thuis wedstrijden. Hierin wist het dan ook de meeste punten te behalen en daardoor staan ze zo hoog. Uit weten ze bijna niks te winnen. Mijn voorkeur gata daarom uit naar Roma. Die hebben nog wat goed te maken na de 4-2 nederlaag van eht weekend uit bij Lecce. En de motivatie om europees voetbal te halen. Plus het thuis voordeel.
Heerenveen ( 6) - Ajax (1) tip: Ajax @2,00
Even wat feiten op een rij:
- Ajax winning streak van 8 wedstrijden
- Doelsaldo laatste 8 wedstrijden: 27 voor 3 tegen
- Heerenveen heeft van de 6 topwedstrijden (az, ajax, psv, twente) maar 4 punten weten te bemachtigen. Waaronder zelfs 3x met 5-1 werd verloren (ajax uit, twente en psv thuis).
Maar buiten dit is Heerenveen natuurlijk aan een geweldig seizoen bezig. Geweldige voorhoede met narsingh, dost en assaidi.De vorm, ervaring en de strijd om het kampioenschap geven Ajax mij het voordeel. Boerigter, Sigtorsson, vd wiel weer fit. Dus een nagenoege fitte selectie. Ajax met de meeste doelpunten voor. En de verdediging staat als een huis de laatste tijd onder leiding van verthongen. Een quotering van 2.00 is daarom bizar hoog.
Nog enkele side best: correct score 1-3 @34 , verthongen to score @??, Ajax halftime/fulltime 2@3,10 , Ajax -1 @3,40
0 Vind ik leuk's
Nog wat tips met een korte onderbouwing
NAC - Heracles 1 @1,95 (6/10)
Heracles mist overtoom, bekerwedstrijd in de benen en in uitwedstrijden zijn ze vrij matig. NAC heeft boukhari en luijkx terug en haalt de meeste punten thuis
AA Gent - Anderlecht tip: DNB 2 @1,60 (8/10)
Gent mist 2 belangrijke spelers thijs en jorgensen. Gent in goede vorm thuis maar weet eigenlijk nooit van Anderlecht te winnen. 1.60 voor DNB is daarom een mooie bet voor in een combi. Anderlecht topploeg en kwalitatief beter als Gent.
Roda - Feyenoord tip: 1X @1,78 (7/10)
Roda maakt nog kans op de play-offs. Roda uitstekend bezig dit seizoen in thuiswedstrijden. Er werd verassen verloren van RKC en de graafschap. Maar er werd ook gewonnen van heracles, twente, az, vitesse etc..Thuis (10-0-5).
Feyenoord met een goede reeks bezig. Maar het spel is niet denderend.
Man united + Arsenal @1,92 (9/10)
Arsenal op bezoek bij de nummer laatst (wolverhampton). Staan stijf onderaan en zijn zo goed als gedregradeerd. Arsenal bezig met een uitstekende reeks en vol in de strijd voor een CL plaats.
United nummer 1 en is weer weg naar de titel. Dit soort wedstrijden weten ze altijd zakelijk te winnen. Klasse verschil enorm groot.
Arsenal -1 @1,95 (5/10)
United win to nil (ja) @1,91 (6/10)
0 Vind ik leuk's
Fulham (10) - Wigan Atletic (16) Za 21/4/2012 16:00
Fulham thuis dit seizoen 8:5:4. Fulham staat momenteel op de 10e plek met 43 punten. Ze kunnen niet meer degraderen en ze komen ook niet meer in aanmerking voor europees voetbal. Ze spelen dus nergens meer voor. Laatste 5 wedstrijden 2:1:2.
Wigan uit dit seizoen 5:3:9. Wigan staat momenteel op een 16e plek met 34 punten. Dit zijn geen beste statistieken. Maar laat ik nou toevallig net iemand zijn die niet op statistieken bet. Ik vind de vorm van een ploeg veel belangrijker. En laat wigan nou net in uitstekende vorm zijn. Ze zitten net boven de degredatie streep maar zijn absoluut nog niet veilig. Van de laatste 5 wedstrijden wist wigan 4x te winnen en verloor het 1x. 1-2 uit gewonnen bij Liverpool, 2-0 thuis gewonnen tegen stoke, 2-1 uit verloren bij chelsea, 1-0 thuis gewonnen van united en 1-2 uit gewonnen bij arsenal. Zoals je ziet hebben ze al van betere tegenstanders gewonnen dan dat fulham is.
Conclusie:
Zelfvertrouwen is hoog door de goede reeks, motivatie is hoog om degradatie te ontwijken en fulham speelt nergens meer voor...
Bets:
Wigan @4,20
Wigan DNB @3,00
Wigan +1 @1,95
Wigan to score @1,42
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.