Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met afcamitchh

Ben nog niet zo heel lang actief op deze site. Via via hier terecht gekomen en ik moet zeggen dat dit een prettige site is. Iedereen is bereid op elkaar een handje te helpen. Lekker over voetbal praten en elkaars meningen aan horen. Dat bevalt mij wel. Zelf heb ik ook een bepaalde mening over teams/competities etc..
Ik wed al en tijdje, zowel online en lekker ouderwets in de winkel ;). Graag wil ik mijn wedstrijden die ik speel met jullie delen. Reacties zijn altijd welkom. Niemand zal altijd alle wedstrijden goed voorspellen, dus ik ook niet helaas! Dus neem het niet blindelings over maar pik er wat tussenuit als je het er mee eens ben.
AFCAMITCHH
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar afcamitchh
Country flagafcamitchh in 18-10-2011 16:06 Leden topics
in 18-10-2011 16:06 Leden topics
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie uiteenzetting (y) ! Veel succes :-)
0 Vind ik leuk's
Behoorlijk wat pech vandaag!!!
Tsonga - Berdych over 22,5 1 game te kort
Haas geeft een 2-0 voorsprong in de 2e set simpel uit handen door 5 games achter elkaar te verliezen. Dan breekt die terug naar 5-3 en was er weer voldoende hoop voor de +5,5 en verliest die weer zijn service
0 Vind ik leuk's
Kenny de Schepper - Fischer 2-0 @ 1,87 7/10
Kenny de Schepper, speler in uitstekende vorm. Vorige week won die het toernooi in Mons.
2-0 tegen korolev
2-0 authom
2-0 mahut
2-1 rochus
2-1 llodra
Bijna alle spelers op korolev na schat ik hoger in dan Fischer.
Dit toernooi gaat kenny vrolijk verder met 2-0 overwinning op olivetti en 2-0 op serra.
Fischer heeft 2x een 3-setter gespeeld tegen spelers als Herbert en Bedene.
0 Vind ik leuk's
Zwitserland - Noorwegen
Ierland - Duitsland
Combi @ 2,27
8/10
Griekenland - Bosnie
Bosnie winst @3,20 2/10
Bosnie DNB @2,30 5/10
Bosnie X2 @1,67 7/10
Griekenland zonder een aantal belangrijke spelers. En een team wat moeite heeft om te scoren.
Bosnie bijna op volle sterkte. Enigste belangrijke missing is Pjanic. Verder veel scoren vermogen met dzeko en ibisevic.
Naar mijn mening zijn de odds totaal verkeerd. Ik zie bosnie hier niet verliezen en als ze goed spelen kunnen ze zelfs met 3 punten terug naar Bosnie gaan.
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Funbet serie B vanavond!!
Citadella
Livorno DNB
Cesena DNB
Ternana - sassuolo onder 2.5
Ascoli - novara BTS
Bari - empoli BTS
Crotone - hellas BTS
Modena DNB
Juve stabia DNB
Varese - vicenza onder 2,5
Pro vercelli - spezia BTS
@300,15
0 Vind ik leuk's
LIVE: Tipsarevic wint set 2 @1,62!!
0 Vind ik leuk's
Genoa (16) - Fiorentina (5)
Genoa draait een slecht seizoen. Van de 5 thuis wedstrijden wisten zij er maar 1 te winnen. Krijgen redelijk wat goals tegen en hebben zelf moeite met scoren. Daarbij komt dat de aanvallers Borriello (3 goals) en Jankovic (2 goals) niet meedoen. Beide aanvallers zorgen voor de helft van de goals Genoa (10 goals in 9 wedstrijden). Ik zie Fiorentina hier als favoriet!
Fiorentina @2,15 5/10
Fiorentina dnb @1,53 9/10
Ferrer - Wawrinka
Ferrer speelt degelijk, maar niet meer dan dat. Volgende week staan de Masters voor de deur. Dit is een belangrijk toernooi voor de spelers. Ferrer zal daarom niet volle bak gaan en de moitvatie zal niet heel hoog zijn om deze partij te winnen. Wawrinka speelt goed, goede service en goed in de rally's. Motivatie is hoog.
Wawrinka @2,95 5/10
0 Vind ik leuk's
Verder speel ik nog;
Vinci 2-0
Twente - den Bosch BTS
SonderjyskE 1x
Pandurii
Gais - Gefle onde 2,5
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.