Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met afcamitchh

Ben nog niet zo heel lang actief op deze site. Via via hier terecht gekomen en ik moet zeggen dat dit een prettige site is. Iedereen is bereid op elkaar een handje te helpen. Lekker over voetbal praten en elkaars meningen aan horen. Dat bevalt mij wel. Zelf heb ik ook een bepaalde mening over teams/competities etc..
Ik wed al en tijdje, zowel online en lekker ouderwets in de winkel ;). Graag wil ik mijn wedstrijden die ik speel met jullie delen. Reacties zijn altijd welkom. Niemand zal altijd alle wedstrijden goed voorspellen, dus ik ook niet helaas! Dus neem het niet blindelings over maar pik er wat tussenuit als je het er mee eens ben.
AFCAMITCHH
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar afcamitchh
Country flagafcamitchh in 18-10-2011 16:06 Leden topics
in 18-10-2011 16:06 Leden topics
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel Wigan DNB met je mee Mitch!
Succes:D
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Alvast een mooie bet voor het weekend omdat ik denk dat de quote nog gaat dalen!
Premier leaque
Swansea City (2) - Sunderland (13)
Swansea erg goed begonnen aan het seizoen met 6 punten uit 2 wedstrijden met een doelsaldo van 8-0. Verder wonnen ze gister in de beker van barnsley met 3-1. Dit terwijl er aardig wat spelers buiten de selectie waren gelaten of op de bank zaten. Ze scoren erg makkelijk (11 in 3 wedstrijden).
Goede aanval en middenveld met spelers al graham, dyer, de guzman, michu.
Sunderland pas 2 wedstrijden gespeeld. 0-0 uit tegen arsenal. Geen slechte prestatie, maar arsenal is niet meer het arsenal wat het was. En gister wisten ze 2-0 te winnen van morecambe (leauqe two). Vind Sunderland een matige selectie hebben en ze missen scorend vermogen.
Swansea het team in vorm, spelen voor eigen publiek en hebben een betere selectie.
Swansea HW @ 2.20 8/10
Swansea DNB @ 1.60 10/10
0 Vind ik leuk's
Borussia Mochenglabach - HSV
Gladbach niet in beste doen. Luuk de Jong gehaald, maar die weet zijn draai maar niet te vinden. Verder is dit al de derde wedstrijd binnen een week.
HSV sinds de komst van van der Vaart weer een beetje opgebloeid. 3-2 verloren van een sterk eintracht frankfurt en winst op kampioen dortmund. Ze zullen dus met vertrouwen naar gladbach afreizen. 4.10 voor winst HSV is daarom belachelijk hoog.
HSV @4.10 1/10
HSV DNB @2,95 4/10
HSV X2 @1,90 7/10
TPS - VPS
TPS thuis 9-1-4. Een team wat makkelijk scoort en op 3 punten staat van de koploper. Vandaag de tegenstander VPS. Staat in de middenmoot en heeft niks meer te winnen of te verliezen. Geen motivatie dus. TPS goede thuisploeg met kans op het kampioenschap tegen een VPS zonder motivatie.
TPS @1,63 8/10
TPS 1/1 @2,35 5/10
Over 2,5 @1,75 6/10
Chievo - Inter
Twee teams die in slechte vorm verkeren. Maar inter heeft natuurlijk een veel betere selectie. Van het weekend thuis veel kansen gemist. Met spelers als sneijder, milito en cassano zie ik Inter hier absoluut niet verliezen. En ik denk dat dit de ideale tegenstander is voor inter om hun goede vorm terug te krijgen.
Inter @2,25 6,10
Inter DNB @1,60 8/10
0 Vind ik leuk's
Hier nog enkele singles met kort uitleg
Lorient - Saint etienne
Lorient mist een aantal spelers door blessures (waaronder topscorer traore) en een paar krijgen rust omdat ze vermoeid zijn. Saint etienne treed aan met hun sterkste elftal. Met brandao en aubameyang voorin geef ik saint etienne een grote kans om door te gaan vandaag.
Saint etienne @2,60 2/10
DNB @ 1,80 7/10
Full or half time @1,95 5/10
[B]Freiburg - Werder bremen[/b]
Freibur geen bijzondere ploeg en de start is ook niet veel belovend. Werder is ook niet al te best begonnen, maar heeft niet de makkelijkste tegenstanders gehad. Werder veel meer kwaliteit en veel scorend vermogen. Daarom zie ik ze zeker niet verliezen vandaag.
Werder @2,85 2/10
Werder DNB @2,05 8/10
Over 2,5 @1,65 7/10
Hannover - Nurnberg
Twee teams die makkelijk scoren maar ook behoorlijk wat tegen krijgen. Hier moeten wel doelpunten vallen. En een kleine bet op Hannover. Zijn thuis erg sterk, maar denk dat ze aardig vermoeid zijn door veel wedstrijden laatste tijd. Dus low stake.
Hannover @2,05 3/10
Over 2.5 @1,75 7/10
MVV - NAC Breda
Een ploeg uit de jupiler league tegen een ploeg uit de eredivisie. MVV begon goed, maar is del laatste tijd een beetje weg gezakt. NAC slecht aan het seizoen begonnen, maar van het weekend thuis gewonnen van AZ met 2-1. Dit zal ze veel vertrouwen geven. NAC heeft een aantal aardige spelers zoals: hadouir, schalk, lurling en gudelj. Behoorlijk wat kwaliteit verschil en een NAC dat vertouwen heeft getankt kan ik niet laten liggen.
NAC @ 2,20 5/10
NAC naar volgende ronde @ 1,70 7/10
NAC half time or full time @ 1,83 6/10
0 Vind ik leuk's
afcamitchh:
Hier nog enkele singles met kort uitleg
Lorient - Saint etienne
Lorient mist een aantal spelers door blessures (waaronder topscorer traore) en een paar krijgen rust omdat ze vermoeid zijn. Saint etienne treed aan met hun sterkste elftal. Met brandao en aubameyang voorin geef ik saint etienne een grote kans om door te gaan vandaag.
Saint etienne @2,60 2/10
DNB @ 1,80 7/10
Full or half time @1,95 5/10
[B]Freiburg - Werder bremen[/b]
Freibur geen bijzondere ploeg en de start is ook niet veel belovend. Werder is ook niet al te best begonnen, maar heeft niet de makkelijkste tegenstanders gehad. Werder veel meer kwaliteit en veel scorend vermogen. Daarom zie ik ze zeker niet verliezen vandaag.
Werder @2,85 2/10
Werder DNB @2,05 8/10
Over 2,5 @1,65 7/10
Hannover - Nurnberg
Twee teams die makkelijk scoren maar ook behoorlijk wat tegen krijgen. Hier moeten wel doelpunten vallen. En een kleine bet op Hannover. Zijn thuis erg sterk, maar denk dat ze aardig vermoeid zijn door veel wedstrijden laatste tijd. Dus low stake.
Hannover @2,05 3/10
Over 2.5 @1,75 7/10
MVV - NAC Breda
Een ploeg uit de jupiler league tegen een ploeg uit de eredivisie. MVV begon goed, maar is del laatste tijd een beetje weg gezakt. NAC slecht aan het seizoen begonnen, maar van het weekend thuis gewonnen van AZ met 2-1. Dit zal ze veel vertrouwen geven. NAC heeft een aantal aardige spelers zoals: hadouir, schalk, lurling en gudelj. Behoorlijk wat kwaliteit verschil en een NAC dat vertouwen heeft getankt kan ik niet laten liggen.
NAC @ 2,20 5/10
NAC naar volgende ronde @ 1,70 7/10
NAC half time or full time @ 1,83 6/10
0 Vind ik leuk's
afcamitchh:
Borussia Mochenglabach - HSV
Gladbach niet in beste doen. Luuk de Jong gehaald, maar die weet zijn draai maar niet te vinden. Verder is dit al de derde wedstrijd binnen een week.
HSV sinds de komst van van der Vaart weer een beetje opgebloeid. 3-2 verloren van een sterk eintracht frankfurt en winst op kampioen dortmund. Ze zullen dus met vertrouwen naar gladbach afreizen. 4.10 voor winst HSV is daarom belachelijk hoog.
HSV @4.10 1/10
HSV DNB @2,95 4/10
[groenHSV X2 @1,90 7/10[/groen]
TPS - VPS
TPS thuis 9-1-4. Een team wat makkelijk scoort en op 3 punten staat van de koploper. Vandaag de tegenstander VPS. Staat in de middenmoot en heeft niks meer te winnen of te verliezen. Geen motivatie dus. TPS goede thuisploeg met kans op het kampioenschap tegen een VPS zonder motivatie.
TPS @1,63 8/10
TPS 1/1 @2,35 5/10
Over 2,5 @1,75 6/10
Chievo - Inter
Twee teams die in slechte vorm verkeren. Maar inter heeft natuurlijk een veel betere selectie. Van het weekend thuis veel kansen gemist. Met spelers als sneijder, milito en cassano zie ik Inter hier absoluut niet verliezen. En ik denk dat dit de ideale tegenstander is voor inter om hun goede vorm terug te krijgen.
Inter @2,25 6,10
Inter DNB @1,60 8/10
Zonde van HSV die bij 2-1 voor tegenover 10 man komt te staan en een penalty krijgt. Van der Vaart mist de penalty en vervolgens krijgen ze in de blessuretijd nog de 2-2 om de oren.
0 Vind ik leuk's
Goede picks man! Ga zo door
Ook goede uitleg (y)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Bochum - Kaisernlautern
Bochum draait erg moeizaam dit seizoen. Ze staan op een 10e plek met 8 punten. Doelsaldo 3 voor en 6 tegen. Tegenstander Kaisernlautern doet het beter. Staan op een 6e plek met 12 punten. Doelsaldo 11 voor en 7 tegen. Kaisernlautern is nog ongeslagen dit seizoen met 3x wint en 3x gelijk. Bochum matige staat en nog maar 3x weten te scoren tegen een kaisernlautern dat ongeslagen is en al 11x het doel wist te vinden.
Kaisernlautern @ 2,30 5/10
Kaisernlautern DNB @ 1,70 8/10
Half time or full time @ 1,87 6/10
Grasshopper - Luzern
Grasshoppers op de 2e plek met 20 punten. Doelsaldo 11 voor en 5 tegen. Laatste 5 wedstrijden weten te winnen. Luzern 9e plaats met 6 punten. Doelsaldo 8 voor en 16 tegen. Alles wijst naar een thuisoverwinning. Toch vind ik dit soort competities altijd trickie. Dus low stake op Grasshoppers.
Grasshoppers @1,95 4/10
0 Vind ik leuk's
afcamitchh:
Bochum - Kaisernlautern
Bochum draait erg moeizaam dit seizoen. Ze staan op een 10e plek met 8 punten. Doelsaldo 3 voor en 6 tegen. Tegenstander Kaisernlautern doet het beter. Staan op een 6e plek met 12 punten. Doelsaldo 11 voor en 7 tegen. Kaisernlautern is nog ongeslagen dit seizoen met 3x wint en 3x gelijk. Bochum matige staat en nog maar 3x weten te scoren tegen een kaisernlautern dat ongeslagen is en al 11x het doel wist te vinden.
Kaisernlautern @ 2,30 5/10
Kaisernlautern DNB @ 1,70 8/10
Half time or full time @ 1,87 6/10
Grasshopper - Luzern
Grasshoppers op de 2e plek met 20 punten. Doelsaldo 11 voor en 5 tegen. Laatste 5 wedstrijden weten te winnen. Luzern 9e plaats met 6 punten. Doelsaldo 8 voor en 16 tegen. Alles wijst naar een thuisoverwinning. Toch vind ik dit soort competities altijd trickie. Dus low stake op Grasshoppers.
Grasshoppers @1,95 4/10
0 Vind ik leuk's
(y) bedankt voor de tips weer!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.