Wedden met Bartyk
Hallu,
Na heftig aandringen van 2 personen in de chatbox (a) , maak ik ook maar even een topic aan.
[B]Waar wed ik?[/B]
Ik wed het meest op Unibet, maar soms ook op Bwin.
[B]Wat is mijn tactiek?[/B]
Ik wed niet zomaar, maar zoals de meesten wed ik met een tactiek, ik gebruik de verdubbelingstactiek dacht ik, tenminste ik had een beetje mijn eigen tactiek bedacht, en die leek daar het meest op! Daarbij gebruik ik een limiet van 10 euro per wedstrijd. (met soms een uitzondering natuurlijk). Verder hou ik alles netjes bij met Excel, zodat ik precies zie wat mijn verlies/winst is.
Hiermee heb ik al leuke resultaten geboekt, ik begon bijvoorbeeld, 2 weken geleden met 10 euro. Ondertussen heb ik al 50 euro teruggestort en zo'n 70 euro op mijn Acc staan.
[B]Tips van mij:[/B]
Vandaag 10-12-11
Ik heb vandaag ingezet op de volgende wedstrijden voor het weekend:
Bochum - Dusseldorf [2] -> 10, @ 2,25 (Liep niet zo goed af, helaas! :P)
Stoke - Tottenham [2] -> 10, @ 2
Vitesse - Groningen [1] -> 10, @ 2,1
Norwich - Newcastle [2] ->10 @2,75
Barsnley - Ipwich [1] -> 10, @1,92 + Barsnley - Ipwich [1 met handicap] -> 9,2 euro Quote: 3,55
en nog een Combo van Heerenveen + Arsenal, 10 euro met een quote van 2,28
Meer geld had ik niet :D, miss dat ik vanavond nog even voor de lol 10tje inzet op Real. Maar dat zie ik dan wel weer.
Nouja, ik sta natuurlijk open voor feedback enzo!
Hopelijk hebben anderen wat aan mijn tactiek, en vergeet niet, wedden is voor de lol, geldwinst is een leuke bijzaak.
Na heftig aandringen van 2 personen in de chatbox (a) , maak ik ook maar even een topic aan.
[B]Waar wed ik?[/B]
Ik wed het meest op Unibet, maar soms ook op Bwin.
[B]Wat is mijn tactiek?[/B]
Ik wed niet zomaar, maar zoals de meesten wed ik met een tactiek, ik gebruik de verdubbelingstactiek dacht ik, tenminste ik had een beetje mijn eigen tactiek bedacht, en die leek daar het meest op! Daarbij gebruik ik een limiet van 10 euro per wedstrijd. (met soms een uitzondering natuurlijk). Verder hou ik alles netjes bij met Excel, zodat ik precies zie wat mijn verlies/winst is.
Hiermee heb ik al leuke resultaten geboekt, ik begon bijvoorbeeld, 2 weken geleden met 10 euro. Ondertussen heb ik al 50 euro teruggestort en zo'n 70 euro op mijn Acc staan.
[B]Tips van mij:[/B]
Vandaag 10-12-11
Ik heb vandaag ingezet op de volgende wedstrijden voor het weekend:
Bochum - Dusseldorf [2] -> 10, @ 2,25 (Liep niet zo goed af, helaas! :P)
Stoke - Tottenham [2] -> 10, @ 2
Vitesse - Groningen [1] -> 10, @ 2,1
Norwich - Newcastle [2] ->10 @2,75
Barsnley - Ipwich [1] -> 10, @1,92 + Barsnley - Ipwich [1 met handicap] -> 9,2 euro Quote: 3,55
en nog een Combo van Heerenveen + Arsenal, 10 euro met een quote van 2,28
Meer geld had ik niet :D, miss dat ik vanavond nog even voor de lol 10tje inzet op Real. Maar dat zie ik dan wel weer.
Nouja, ik sta natuurlijk open voor feedback enzo!
Hopelijk hebben anderen wat aan mijn tactiek, en vergeet niet, wedden is voor de lol, geldwinst is een leuke bijzaak.
in 10-12-2011 15:21 Leden topics
-----------------------------------------------------------
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...
Plaats een sportweddenschap van minimaal €10 om de 5 x €10 free bets te krijgen. Er zijn geen minimale odds vereist voor het verkijgen van de free bets.
Livescore Bet
Nieuwste reacties
De TipTopper game: groot succes én meer op komst!De TipTopper game: groot succes én meer op komst!
Laatste reactie 18-04-2023 16:27 van Support 80 reacties
Nieuwe onderwerpen
Weddenschap op Napoleon GamesWeddenschap op Napoleon Games
Laatste reactie 14-03-2023 12:34 van fabio2525 0 reacties