Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Bet-winner via de TOTO!

Goede avond,
na dit weekend heb ik besloten om te stoppen met het online wedden. De reden hiervoor is heel simpel, het kost me alleen maar geld omdat ik totaal geen waarde van het geld heb als ik 1maal bezig ben. Ik stort alleen en cashen gebeurt eigenlijk nooit of zelden.
Wat ga ik doen? Gewoon blijven wedden uiteraard! MAAR vanaf nu alleen nog via de wel bekende toto die je bij de sigarenboer in kan vullen. Ik denk (weet haast zeker) dat ik op deze manier eindelijk weer geld aan het wedden over kan houden ipv dat het geld kost!! Hier zal ik al mijn afgesloten strookjes plaatsen met hierbij eventueel de onderbouwing van de weddenschappen.
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: IK WEET DAT ER ONLINE VEEL MEER MOGELIJK AANBOD IS EN DE QUOTERINGEN VAAK BETER ZIJN! MENSEN HOEVEN DIT NIET STEEDS TE BLIJVEN HERHALEN! AMEN!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar WallieA
Country flagWallieA in 9-10-2011 17:39 Leden topics
in 9-10-2011 17:39 Leden topics
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Helaas, vandaag meteen een slechte dag en - €15,-.
Aankomend weekend ga ik weer spelen en zal dan hier mijn tips plaatsen. Ik ga proberen om mijn tactiek te hanteren die ik ook bij unibet gebruikt heb een aantal weken terug die toen zeer winstgevend was. Ik hoop dat het me met de toto ook lukt. (Gewonnen geld kan ik immers niet meer inzetten op die dag zelf) :)
0 Vind ik leuk's
Nou ja goed Toto of niet, die 15 euries ben je helaas kwijt.
Ik zou gewoon een vast bedrag per maand storten op een online acount. Gokken via toto select is gewoonweg zonde van je geld. Als je dan prijs hebt dan heb je gewoon veel minder prijs. Daar komt bij dat je geen sidebets kan spelen enkel 1 x 2. En door de regen en sneeuw naar de sigarenboer is ook kut :d. Maar het siert je dat je inziet dat het blijkbaar de verkeerde kant op gaat. Dat is positief.
0 Vind ik leuk's
-
Jammer maat.
Ik speel van het weekend waarschijnlijk wel weer mee. Nederland zat tegen en helaas voorsprong weggegeven. :(
0 Vind ik leuk's
nottripping:
Nou ja goed Toto of niet, die 15 euries ben je helaas kwijt.
Ik zou gewoon een vast bedrag per maand storten op een online acount. Gokken via toto select is gewoonweg zonde van je geld. Als je dan prijs hebt dan heb je gewoon veel minder prijs. Daar komt bij dat je geen sidebets kan spelen enkel 1 x 2. En door de regen en sneeuw naar de sigarenboer is ook kut :d. Maar het siert je dat je inziet dat het blijkbaar de verkeerde kant op gaat. Dat is positief.

50 storten -> naar 2 weken 400 euro op rekening -> 1 tilt dagje -> saldo 0 -> 50 storten ->
Maak het rijtje maar weer af ;) Ik heb nu 2 jaar online gespeeld en het ging altijd op deze manier. Het geld wordt er nooit afgehaald en ik weet zeker dat dit niet alleen bij mij het geval is maar zeker bij meer leden hier. Je moet jezelf af gaan vragen als je op deze manier bezig bent of het, het nog wel waard is omdat het alleen maar geld kost. Nu kost het met 15 euro, als ik online had gespeeld had ik waarschijnlijk nog een paar domme weddenschappen afgesloten op dit moment en was ik nog eens 15 euro verloren.
15 euro verlies is nog te overzien. Ik verwacht dat ik dit aankomend weekend namelijk alweer terug heb verdient! :)
Ik reageer trouwens niet meer op berichten over dat online bookmakers beter zijn dan de toto. Zoals in mijn start post, ik weet dat online veel meer aanbod is en de quoteringen vaak hoger liggen. Ik kies ervoor om NIET meer online te spelen. Jullie kiezen voor internet gokken, prima (y) Laat mij het maar op deze manier doen (y)
En blijkbaar beschik je niet over een auto want door de regen of sneeuw is een domme redenering. Je komt tenminste nog even achter die computer weg en je kan even lekker in de auto zitten :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Jammer maat.
Ik speel van het weekend waarschijnlijk wel weer mee. Nederland zat tegen en helaas voorsprong weggegeven. :(

inderdaad Michael, donderdag staan de quoteringen online voor van het weekend dus dan kunnen we donderdag/vrijdag/zaterdag wel even kijken wat juiste wedstrijden zijn :p Ik denk dat ik voor het eerst ook een paar singles af ga sluiten bij de toto :)
0 Vind ik leuk's
bet-winner:
nottripping:

En blijkbaar beschik je niet over een auto want door de regen of sneeuw is een domme redenering. Je komt tenminste nog even achter die computer weg en je kan even lekker in de auto zitten :)

Dit bedoelt Nottripping wel als grap denk ik :p
Maare het belangrijkste punt van Bet-winner is wel dat 10 euro op internet eerder wordt ingezet dan 10 euro bij de sigarenboer, want je hebt dat geld dan zelf in de hand. Voetbal wedden was gewoon een beetje uit de hand gelopen hobby en hij doet het nu meer voor de fun. We kunnen er samen wel een bestseller over schrijven over dingen die online zijn gebeurd haha :p
0 Vind ik leuk's
bet-winner:

En blijkbaar beschik je niet over een auto want door de regen of sneeuw is een domme redenering. Je komt tenminste nog even achter die computer weg en je kan even lekker in de auto zitten :)

Heb er zelfs 2 staan en zit al genoeg in de auto. En dat kwartiertje naar de sigarenboer om vervolgens achter de livescores te duiken en dit forum maakt ook het verschil niet ;-). Niet zo serieus kerel, je bent toch niet ernstig ziek of wel. Wedden op sport is toch vooral een beetje loltrappen met een inzet. Vergelijk het met een drankie doen in HC of naar de kroeg. Nogmaals als je een limiet wilt aanhouden dan kan dat online ook dat zei ik. In dat voorbeeld dat je gaf kan je van zo'n 400 toch ook gewoon 300 terugstorten en verder gaan met een meier. Daarnaast kan je misschien het taartmodel hanteren om 'kapot gaan' te voorkomen.
En singels spelen bij Toto select.... kan dat tegenwoordig? Toen ik nog toto select speelde was dat volgens mij minimaal 3 stuks ofzo>?
Succes
0 Vind ik leuk's
-
Leuk, Bet-winner. Winnen in contanten is inderdaad erg bevredigend. Jammer dat je de meeste wedstrijden niet los kan spelen, anders had ik de lagere quotes nog voor lief genomen ook.
Ik vond wel net een oud Staatslot waarop nog een tientje zat, en heb daarvan zojuist een combo op Chelsea (0-1), NAC (0-1) en Tottenham (gewoon) gekocht. Ik ga ervan uit dat ik mijn tientje kwijt ben.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Heb hier ook nog een staatslos liggen nu ik er over nadenk, denk dat ik er toch nog eerder krasloten van haal hehe
0 Vind ik leuk's
-
Single:
MVV - Helmond Sport (1) @ 1,98
Totale quotering 1,98
Inleg €10,00
Mogelijk winbedrag €19,80
Dubbel:
AGOVV - FC Emmen (1) @ 1,75
Almere City - FC Zwolle (2) @ 1,80
Totale quotering 3,15
Inleg €10,00
Mogelijk winbedrag €31,50
Misschien later nog de onderbouwing op mijn wedlog!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.