Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Chomp

Hallo allemaal,
Mijn goed voornemen: ook een tip-topic aanmaken.
Bwin en Unibet is voor mij niet bij te houden, omdat ik daar te veel live-bet en dan wordt het een chaos. Daarom heb ik 100 euro op Tipico overgeboekt, ik hanteer hier taartsysteem, speel vooral singles en geen live. Blijft het lekker overzichtelijk.
Mijn tips voor vandaag:

- Kayserispor en Sivasspor lijken me 'juicy'. Ze missen beide weliswaar spelers, maar spelen thuis en hun tegenstanders pakken niet veel punten lately, plus: de quotes zijn mijns inziens nog altijd aan de hoge kant. Kleine bet waard.
- ManCity kreeg paar dagen geleden op de klote van Sunderland. Nu zal echt gewonnen moeten worden van een tegenstander van formaat. De quote van 1.90 vond ik aardig, en wel een kleine bet waard.
- Real na de kerst/nieuwjaarswisseling zal m.i. even op gang moeten komen. Malaga zal zich ingraven, lijkt mij een onder 4,5 waard.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chomponthis2005
Country flagchomponthis2005 in 3-01-2012 14:38 Leden topics
in 3-01-2012 14:38 Leden topics
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op deze manier komen er wel erg veel topics en wordt het minder overzichtelijk (y)
0 Vind ik leuk's
fc_grunn_olé18:
Op deze manier komen er wel erg veel topics en wordt het minder overzichtelijk (y)

(n) (waarom zouden leden niet hun eigen topic mogen openen...?)
-------------------------------------------------
Chomp, succes met je picks. Je houd je aan het taartsysteem en je onderbouwt je picks, dus dat ziet er goed uit. Al raad ik je wel aan om bij meerdere bookies te gaan spelen om zodoende tegen betere odds te kunnen spelen. Het openen van een Moneybookers-account is zo geregeld, dus transacties tussen je verschillende accounts zijn dan ook een fluitje van een cent!
:)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Lol, thanks.
Ik heb Vonloite al meteen na john's reactie gevraagd om deze dicht te maken.
Blijft het idd overzichtelijk.
Ik ben eigenlijk veel te lam om dat bij te houden, en maak tussendoor stiekem veel meer winst met NBA, ijshockey, tafeltennis enzo (Y)
Voor voetbal hebben we al Vincent, santiiago, draco enz. Veel meer te beleven in die topics (Y)
SLOTJE & SHREDDEN aub!!!
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Jammer Chomp, ik had je tips graag gevolgt, je geeft toch niet op na een zo'n speldenprikje van john?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Chomp !! :o
1 iemand op het forum breekt je af & je denkt aan stoppen makker ! :o
Ga door & bewijs hem het tegendeel !! :d (y)
Veel leden geloven in je !!!!!! :d
0 Vind ik leuk's
chomponthis2005:
Lol, thanks. Ik heb Vonloite al meteen na john's reactie gevraagd om deze dicht te maken. Blijft het idd overzichtelijk. Ik ben eigenlijk veel te lam om dat bij te houden, en maak tussendoor stiekem veel meer winst met NBA, ijshockey, tafeltennis enzo (Y) Voor voetbal hebben we al Vincent, santiiago, draco enz. Veel meer te beleven in die topics (Y) SLOTJE & SHREDDEN aub!!!

Uhm Chomp, ik heb tegen jou nooit gezegd dat je geen tips moet geven hoor ?
Het enigste wat ik wel vind, is dat er een soort systeem ofzo moeten komen, waarbij de rotte appels worden gescheiden van de waardevolle tippers,die zich al bewezen hebben . En niet van mensen die gewoon neerzetten wat ze spelen maar geen echte tips zijn.
Want er zitten nu een aantal topics bij waarbij ik echt denk, what the fuck !! Maar als jij waardevolle tips kan geven graag zelfs, hoe meer hoe beter !!
0 Vind ik leuk's
chomponthis2005:
Lol, thanks.
Ik heb Vonloite al meteen na john's reactie gevraagd om deze dicht te maken.
Blijft het idd overzichtelijk.
Ik ben eigenlijk veel te lam om dat bij te houden, en maak tussendoor stiekem veel meer winst met NBA, ijshockey, tafeltennis enzo (Y)
Voor voetbal hebben we al Vincent, santiiago, draco enz. Veel meer te beleven in die topics (Y)
SLOTJE & SHREDDEN aub!!!

Chomp , niks van aantrekken , ik heb in mijn topics ( huidige en dit van vorig jaar ) ook steeds het "bezoek" gekregen van enkele "losers" die steeds maar negatieve commentaar hebben , maar zelf durven ze geen tips te plaatsen
Dus , doe zoals ik , probeer daar boven te staan en als het werkelijk te erg word kan je nog steeds de admins inschakelen om bepaalde berichten of personen te verwijderen
En op mijn vraag , zijn de admins aan het kijken of het mogelijk is , dat wie een topic opent zelf zijn topic kan beheren , dwz zelf berichten kan verwijderen van wie hij denkt dat ze niet thuishoren in zijn topic , ik weet dat ze daar aan het werken zijn en éénmaal dit er door komt zullen alle topics hier veel aangenamer en leuker worden en zullen "onnozele" berichten van steeds dezelfde wederkerende personen er geen plaats meer in hebben
Keep up the good work (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
chomponthis2005:
Lol, thanks. Ik heb Vonloite al meteen na john's reactie gevraagd om deze dicht te maken. Blijft het idd overzichtelijk. Ik ben eigenlijk veel te lam om dat bij te houden, en maak tussendoor stiekem veel meer winst met NBA, ijshockey, tafeltennis enzo (Y) Voor voetbal hebben we al Vincent, santiiago, draco enz. Veel meer te beleven in die topics (Y) SLOTJE & SHREDDEN aub!!!
Chomp , niks van aantrekken , ik heb in mijn topics ( huidige en dit van vorig jaar ) ook steeds het "bezoek" gekregen van enkele "losers" die steeds maar negatieve commentaar hebben , maar zelf durven ze geen tips te plaatsen Dus , doe zoals ik , probeer daar boven te staan en als het werkelijk te erg word kan je nog steeds de admins inschakelen om bepaalde berichten of personen te verwijderen En op mijn vraag , zijn de admins aan het kijken of het mogelijk is , dat wie een topic opent zelf zijn topic kan beheren , dwz zelf berichten kan verwijderen van wie hij denkt dat ze niet thuishoren in zijn topic , ik weet dat ze daar aan het werken zijn en éénmaal dit er door komt zullen alle topics hier veel aangenamer en leuker worden en zullen "onnozele" berichten van steeds dezelfde wederkerende personen er geen plaats meer in hebben Keep up the good work (y)

(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
john21:
Uhm Chomp, ik heb tegen jou nooit gezegd dat je geen tips moet geven hoor ?
Het enigste wat ik wel vind, is dat er een soort systeem ofzo moeten komen, waarbij de rotte appels worden gescheiden van de waardevolle tippers,die zich al bewezen hebben . En niet van mensen die gewoon neerzetten wat ze spelen maar geen echte tips zijn.
Want er zitten nu een aantal topics bij waarbij ik echt denk, what the fuck !! Maar als jij waardevolle tips kan geven graag zelfs, hoe meer hoe beter !!

Neuh, weet ik, John. Ik ben het zelfs roerend met je eens. Fijn dat anderen willen dat ik ze post e.d., maar ik zie wel in dat mijn tips gewoon minder waardevol zijn dan die van anderen. Ik zie de toegevoegde waarde van mijn tips niet zo. Bovendien is mijn Excel-bestand snel een chaos van live-bets, suicide bets, en andere sporten, en -main reason- eigenlijk ben ik toch te lam om het bij te houden.
Ik maak gestaag winst, heb plezier en daar hou ik het liever bij :)
Vóóóóóóónloite? SLOTJE!
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.