Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met HosteDenis

Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.

Ik speel enkel met bwin.

Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.

Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):


Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...

EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hostedenis
Country flaghostedenis in 3-10-2011 13:10 Leden topics
in 3-10-2011 13:10 Leden topics
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor deze week: ik speel een systeempje van Man U, Chelsea, Club Brugge, Arsenal, Man City, Gent en de Spurs. Redelijke zekerheden dus, maar ook geen zekere zekerheden dus ook nog mooie odds voor in een systeem. Misschien nog een combi van max 3 of 4 van de grote namen van dat systeempje.
EDIT: die combi speel ik niet
0 Vind ik leuk's
Ziet er niet zo goed uit met de gelijkspelen van Chelsea en City... Mijn zeventig euro kan er nog maar 30,54 worden. Dat zou zo'n 40 verlies zijn dan.
De laatste twee weken zit het me dus even wat minder mee, maar ik sta voorlopig wel nog goed in de winst, de verliezen zijn klein.
@ Draco,
Toch ben ik blij dat ik weer een 4/7 speede en geel 6/7, want anders had ik nu 0 euro...
Maar die keer dat ik ze dan allemaal juist ga hebben ga ik vies zijn dat ik dan net geen 6/7 speelde want dan zouden de winsten groter zijn... :D
0 Vind ik leuk's
Nieuwe tipjes!
Zoals gezegd in de chatbox speel ik Lecce - Juventus 2, UL - Benfica 2, Espanyol - Barcelona 2, Beira Mar - Braga 2, Spurs - Everton 1, Real - Granada 1 en Spurs - W Bromwich 1 allemaal in een systeem.
Verder speel ik City - Liverpool 1, Sporting Lissabon - Porto 2, Newcastle - Man U 2 als singles.
Succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
In het systeem: Real (y), Spurs tegen W Bromwich (y)
Singles: City (y), Man Utd (n)
Vanavond nog Porto... :)
0 Vind ik leuk's
In het systeem: Real (y), Spurs tegen W Bromwich (y), Juventus (y)
Singles: City (y), Man Utd (n), Porto (n)
0 Vind ik leuk's
en nu ook benfica (y)
0 Vind ik leuk's
Gaat goed ! (y)
0 Vind ik leuk's

Met winst afgelopen: 58,37 euro winst!

Ik speelde ook enkele livebetjes waarmee ik zo'n 20 euro won (op tottenham, op real die match dat ze achterstonden...) en dat leverde me dus ook wat winst op maar die zal ik hier niet beschrijven want ik heb ze op voorhand ook niet getipt aan jullie.

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:44
0 Vind ik leuk's

Ik denk er ook aan nog Club tegen Anderlecht te spelen, maar dat is waarschijnlijk meer aan mijn supportershart te wijten en de goeie quote (4,5+) dus ik weet niet goed of ik dat tipje hier moet aanraden ;) Ik weet ook nog niet zeker of ik het zelf ga spelen.

Succes!

Edit: Ohja Draco, ik speel eens een 5/7. Als dat me aanstaat is het plan in de nabije toekomst naar 6/7 te gaan! ;)

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:44
0 Vind ik leuk's
hoe komt het dat je met city won??
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.