Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met HosteDenis

Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.

Ik speel enkel met bwin.

Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.

Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):


Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...

EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hostedenis
Country flaghostedenis in 3-10-2011 13:10 Leden topics
in 3-10-2011 13:10 Leden topics
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

En hier mijn bets voor de komende dagen... Jammer van de interlanden zodat er dit weekend geen competitie is, gohja :)

Hier mijn bets, net geplaatst.

Over mijn bets: ik speel Frankrijk niet graag, ik weet niet waarom, waarschijnlijk door het WK 2010. Daarom heb ik Frankrijk - Armenie niet. De andere franse interland heb ik wel, gewoon omdat ik de quote nog redelijk goed vond. Verder snap ik niet waarom de quote van Athletico Madrid zo hoog staat uit tegen Granada. Ik zie ze dat wel winnen. Die speel ik mee. Ik vind Turkije - Duitsland ook een zeer goeie quote, ik weet dat Duitsland wel al geplaatst is en dus niet vol voor de overwinning zal gaan, maar ook die match zie ik Duitsland winnen. Liverpool - Man U vind ik ook een goede quote, Man U zit even in een dipje (Man U - Norwich was niet om aan te zien en ook de 3 - 3 tegen basel was het niet) maar volgens mij winnen ze die nog. Meer dan dubbele return dus daar zet ik wel 10 euro op.

Verder ben ik wel geïnteresseerd wat jullie vinden van Norwich - Swansea? Ik heb de matchen van Norwich tegen man u en chelsea gezien, en mij overtuigden ze wel. Ik zie ze wel winnen tegen Swansea city, vandaar mijn 3-combi.

Kritiek? Laat maar komen! Advies? Minstens even welkom! Gewoon pronostiekjes of praten over de wedstrijden? Kan allemaal in deze topic!

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 12 Jul 2021, 10:52
0 Vind ik leuk's
Je uitslagen op je 1e afbeelding zijn echt super, goed gedaan! Ik ga je met belangstelling volgen deze week en ben benieuwd naar je winst/verlies. Aan de hand van het resultaat zal ik misschien een volgende x met je mee spelen!
Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Welkom in elk geval (y) , we gaan de tips bekijken! Erg benieuwd.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
systeem 4/7 Wat houdt dat nou precies in?
Kan het nog steeds niet echt goed begrijpen eigenlijk :(
0 Vind ik leuk's
@debaas92:
een 4/7 systeem houdt eigenlijk een hoop weddenschappen in. Het tweede getal zegt op hoeveel matchen je speelt, in het geval van een 4/7 systeem speel je dus op 7 matchen. Het eerste getal zegt hoe groot de combi's zijn waarin je je systeem onderverdeelt, in dit geval dus 4.
Dat klinkt wat verwarrend, dus ik leg het even uit aan de hand van een voorbeeldje. Ik herinner me de quotes wel niet meer perfect maar dat doet er niet toe.
Er waren vorig weekend drie matchen:
Beerschot AC - Club Brugge (quote Club = 1,45), KRC Genk - RSC Anderlecht (quote Anderlecht = 1,95) en KAA Gent - OH Leuven (quote Gent = 1,33)
Stel, ik wil inzetten op deze 3 matchen. Ik weet niet wat ik moet doen, moet ik een combi of een systeem spelen? Ik besluit beide te doen en kies voor een 2/3 systeem en zet in op Club Brugge, RSC Anderlecht en KAA Gent en speel ook een combi, met dezelfde voorspelde winnaars. Ik zet op de combi en op het systeem 7,5 euro. De weddenschappen zien er dan als volgt uit:
COMBI -> quote = 1,45 * 1,95 * 1,33 = 3,76. Mijn 7,5 euro kan dus 28,20 euro worden, maar ik moet alle drie de matchen juist voorspellen. Heb ik er één fout, dan ben ik mijn volledige inzet van 7,5 euro kwijt.
2/3 SYSTEEM -> Ik ga van de 3 (tweede getal) matchen die ik speel, alle mogelijke 2-combi's (eerste getal) spelen. Ik sluit dus 3 combi's af, namelijk Club & Anderlecht, Club & Gent en Anderlecht & Gent. Ik zet 7,5 euro in op het systeem, dus 7,5 delen door 3 = 2,5 euro op elke van de drie 2-combi's. De quotes van mijn systeem zijn dan Club & Anderlecht (quote = 2,83), Club & Gent (quote = 1,93) en Anderlecht & Gent (quote = 2,59). Ik kan dus 2,5 * 2,83 + 2,5 * 1,93 + 2,5 * 2,59 = 18,38 euro winnen als ik ze alledrie juist heb. Dat is minder dan de 28,20 euro die ik in de combi kan winnen. Waarom speel ik dan toch graag systemen? Omdat ik ook geld krijg als ik er één fout heb. Van deze drie matchen speelde Club Brugge gelijk tegen Beerschot. De combi zou dus 0 euro terugbetalen. Het systeem betaalt nog 2,5 * 2,59 = 6,48 euro uit.
In dit 2/3 systeem maakten we alle mogelijke (= 3) 2-combi's die je van 3 matchen kan maken. In een 4/7 systeem maak je alle mogelijke (= 35) 4-combi's van de 7 matchen. Hoeveel je precies wint of verliest met systemen hangt af van de quotes van de afzonderlijke matchen, maar al in al maak je winst als je bij een 4/7 systeem 6 of 7 juiste voorspellingen doet. Bij 5 juiste voorspellingen zal je klein verlies, kleine winst of break even spelen afhankelijk van je quotes. Heb je er 4 juist is slechts één van je 35 combi's juist. Heb je er maar 3 juist, zal je 0 euro terugkrijgen want geen enkele 4-combi is volledig juist.
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben op dit nachtelijke uur en met enige alcohol in mijn bloed :)
0 Vind ik leuk's

Ik speel morgen ook nog volgende combi, met volgens mij mooie quote.

De hoge quote van Duitsland begrijp ik niet, ik zie Duitsland echt winnen van Turkije. Natuurlijk is het EK al binnen en maakt winst of verlies voor de Duitsers niet veel meer uit, maar volgens mij gaan ze toch nog voor de winst. Dan vind ik winst voor Spanje in de match Tsjechië - Spanje minder vanzelfsprekend, maar wel nog steeds goed mogelijk.

Ik heb van de week weinig weddenschappen gespeeld, vandaar dat het hier wat stil is. Ik wou wachten op de interlands om nog wat te spelen. Toch heb ik last-minute ook nog wat ingezet op de O21 en O19 interlands, ik heb dit echt last-minute gedaan dus had geen tijd meer om mijn tips nog in dit topic te plaatsen. Mijn voorspellingen waren goed maar ik heb dezelfde match in 2 combi's gezet waardoor ik slechts één foute voorspelling heb die 2 combi's verkloot. Verder was het ook mijn eerste ervaring met spelen op meer dan of minder dan zoveel doelpunten. Ik ben lekker safe begonnen, met +0,5 :p

Ik speelde ongeveer break even, zo'n 5 euro winst eigenlijk... Dit door Zweden die nog de gelijkmaker slikte ergens rond de 80ste minuut denk ik... Jammer maar zolang het winst is heb ik niet te klagen. En eigenlijk leer ik hieruit maar weer eens dat ik dezelfde match niet in meerdere combi's mag steken...

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 12 Jul 2021, 10:52
0 Vind ik leuk's
nog even over jou 4/7 systeem het klopt toch dat als je met een hogere waarde voor de 4 (bv; 5 of 6) speel je een hogere uitbetaling krijgt als je 1 of 2(wat dus niet kan bij 6) wedstrijden fout hebt?
dus hoe hoger het getal voor de "/" hoe hoger de uitbetaling is met bijvoorbeeld 2 fouten (als dat mogelijk is wat het niet is met 5/6)
0 Vind ik leuk's
exionche:
dus hoe hoger het getal voor de "/" hoe hoger de uitbetaling is met bijvoorbeeld 2 fouten (als dat mogelijk is wat het niet is met 5/6)

inderdaad, al hangt het natuurlijk ook allemaal van de quotes af. Maar als je een 5/6 systeem maakt bvb, heb je allemaal 5-combis die dus een hoge winst hebben, vergeleken met een 4/6 systeem waar je 'slechts' 4-combi's hebtg.
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Ik speel morgen ook nog volgende combi, met volgens mij mooie quote:

hostedenis:

Ik speel morgen ook nog volgende combi, met volgens mij mooie quote.

hostedenis:

Ik speel morgen ook nog volgende combi, met volgens mij mooie quote.


Deze is helaas niet goed afgelopen, zoals je hieronder kan zien... Voor zij die willen weten hoe mijn bets de laatste dagen afliepen.

Rijsel staat momenteel ook 1 - 3 voor, en we zitten in de blessuretijd :) !

Ik heb al winst momenteel, maar er valt nog veel te winnen met het systeem waar ik 70 op plaatste. Ik zal meer dan 100 euro winst hebben als ik ze allemaal juist heb en barca staat ook al 2 - 0 voor. Enkel nog PSV en Benfica dus. Helaas heb ik mij bij het plaatsen van de weddenschap miskeken, benfica speelt pas volgend weekend tegen beira mar en het zouden eigenlijk allemaal matchen voor vandaag moeten geweest zijn... Gohja... :)

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 12 Jul 2021, 10:53
0 Vind ik leuk's
En Lille ook gewonnen (y)
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.