Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met HosteDenis

Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.

Ik speel enkel met bwin.

Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.

Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):


Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...

EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hostedenis
Country flaghostedenis in 3-10-2011 13:10 Leden topics
in 3-10-2011 13:10 Leden topics
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel
* Waasland Beveren - Cercle Brugge 2 quote 2,35
* Man City - QPR 1 & Tottenham - Norwich 1 combi quote 1,64
* Southampton - Man Utd 2 quote 1,50
* Lille - Kopenhagen (door naar volgende ronde) 1 aan quote 1,80
Allemaal aan dezelfde inzet, behalve Rijsel. Verder speel ik ook nog (maar niet voor binnenkort):
* Wales - België 2 aan quote 2,00 (is pas binnen een week).
Een prinstscreentje van dit (en het vorige volgt) vanaf ik ze weer kan plaatsen
0 Vind ik leuk's

Rijsel binnen (y)

En zoals beloofd, printscreentjes van alles wat ik hier de laatste dagen plaatste... Eerst de afgelopen weddenschappen, dan de nog lopende. Winst dus. En nog een paar lopende (y)

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:45
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook nog Club - Debrecen 1 aan 1,32.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.