Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met tim op verschillende sporten.

Goedemorgen,
Zoals vele misschien al hadden gezien geef ik de laatste tijd veel NBA tips. Waarbij ik in korte tijd al veel grote winsten heb behaald en vele van jullie spelen deze tips mee. Buiten NBA volg ik zelf nog redelijk wat sporten.
Met name:
UFC / MMA, Boksen, Basketbal, Voetbal, Tennis, Darts, Honkbal, Ijshockey
Verder kijk ik ook zo nu en dan:
Americans Football, Wielrennen (met name tour de france), Handball, Volleybal. Maar hier heb ik iets minder kennis van dan het bovenste rijtje wat ik opnoemde. In dit topic ga ik singles maken maar ook combo's van verschillende sporten door elkaar.
Leuk als jullie ook hierin weer meespelen. Hier mijn eerste tip.
Mixed combo:
Tennis: Puetz, T - Becker, Benjamin -- Pick: Becker, Benjamin (Y) Resultaat 0-2
Basketball: Meralco Bolts - Talk N Text - Pick: Talk N Text (Y) resultaat 98-109
Ijshockey: Lokomotiv Yaroslavl - HC Lev Praha - Pick: Lokomotiv (N)Resultaat: 1-1
Lokomotiv heeft wel gewonnen maar in de 28e seconde van de overtime -__-
Odd: 2.62
Inzet: 10
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 16-11-2012 10:57 Leden topics
in 16-11-2012 10:57 Leden topics
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Combo 1
Euro Ice Hockey Challenge: Poland - Ukraine (Ukraine)
Euro Ice Hockey Challenge: Latvia - Slovenia (Slovenia)
International Tournaments Chanel One Cup: Finland - Sweden (Finland)
Totale odd: 22.05 @ niet al te hoge inzet.
Dubbele kans speel ik deze combo, daar speel ik dus 3x 25 euro op.
Oftewel als 2 wedstrijden van deze 3 winnen is genoeg!
Drievoudig speel ik er ook 25 euro erop.
Euro Ice Hockey Challenge: Poland - Ukraine (Ukraine)
Latvia - Slovenia (Slovenia )
International Tournaments Chanel One Cup: Finland - Sweden (Finland)
Motivatie:
Finland - Sweden
Laatste 4 onderlingen ontmoetingen heeft finland 3x gewonnen thuis.
17-6 de totale score van deze 4 onderlingen duels in het voordeel van finland.
In deze chanel one cup is er door beide 1 wedstrijd gespeeld, zweden verloren en finland gewonnen.
Van de laatste 6 wedstrijden die er is gespeeld heeft finland er 3 gewonnen en 3 verloren, maar van de 3 wie finland heeft verloren zijn het hele sterke landen waarbij finland ook weer van ze heeft gewonnen in deze reeks van de laatste 6 wedstrijden.
Polen - Ukraine
Polen en ukraine hebben 7x tegen elkaar gespeeld, de eerste keer heeft ukraine gelijk gespeeld en vervolgens heeft ukraine de 6 wedstrijden daarna tegen polen allemaal gewonnen. De laatste ontmoeting tussen uktraine en polen was 11 november 2012 en dat werd gewonnen door ukraine met een score van 5-1.
Verder de laatste 6 wedstrijden die beide ploegs hebben gespeeld (dus niet onderling) heeft uktraine er 5 gewonnen en 1 gelijkspel en polen er maar 3 gewonnen en de rest verloren.
Ik kan hier niets anders dan kiezen voor ukraine.
Latvia - Slovenia
Ik heb geen informatie of deze twee ooit tegen elkaar hebben gespeeld, volgens de statistieken niet. Wel heb ik statisiteken van hun laatste 6 wedstrijden:
Slovenia heeft van de laatste 6 wedstrijden er 4 gewonnen en 2 verloren, latvia heeft van de 6 wedstrijden er 6 verloren. En van de 6 wie latvia verloren heeft zitten er tegenstanders bij waarvan slovenia wel gewonnen heeft.
0 Vind ik leuk's
ik speel ze mee 2/3 en combi de stats en de odds zijn te mooi om te laten liggen
0 Vind ik leuk's
Hee tim,
Ik speel ze met je mee! ;)
Heb alleen geen hoge bankroll meer dus weinig inzet..
Succes
0 Vind ik leuk's
speel ook mee maar was telaat voor polen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.