Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Papa Leo

Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar leonardo1965
Country flagleonardo1965 in 6-10-2011 17:01 Leden topics
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
1320 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Even 5000 euro verspeeld (n)
0 Vind ik leuk's
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste!! AJAX AMSTERDAM!!
mojos:
nederland13:
Tijd voor een mentale oppepper :) Hopelijk gaat het goed met de baby wat allemaal veel belangrijker is dan die bets :)
Weekend komt eraan dus dan weten we wat er vanaf nu gaat gebeuren (y)
Comeyer, waarom gebruik je eigenlijk nieuwe profiel?

Omdat iemand mij volledig gehackt heeft. Mn mail enzo en hier ook. En iemand van de Crew hier heeft me geadviseerd om een nieuw account aan te maken. Dus niet wat jij denkt dat ik wellicht Papa leo ben ofzo ;-)
0 Vind ik leuk's
nederland13:
mojos:
nederland13:
Tijd voor een mentale oppepper :) Hopelijk gaat het goed met de baby wat allemaal veel belangrijker is dan die bets :)
Weekend komt eraan dus dan weten we wat er vanaf nu gaat gebeuren (y)
Comeyer, waarom gebruik je eigenlijk nieuwe profiel?

Omdat iemand mij volledig gehackt heeft. Mn mail enzo en hier ook. En iemand van de Crew hier heeft me geadviseerd om een nieuw account aan te maken. Dus niet wat jij denkt dat ik wellicht Papa leo ben ofzo ;-)

Je avatar is voldoende bewijs ;-) :d
0 Vind ik leuk's
nederland13:

Ach, het gaat een keer wat minder en BasedGod komt hier weer populair doen. Wat een negatief persoon ben je toch Based God, zelden een tip geven en wel kansen zien om mensen belachelijk te maken.

Zou ik je mogen verwijzen naar dit profiel https://www.voetbalwedden.net/profiel/basedgod/
Ik zou het belangrijke deel er eventjes tussenuit pakken.
Aantal tips in 2012 1096
ROI jaar 2012 103,68
En misschien overall tips die op 1475 staat! Met een ongeveer zelde ROI, stop met die onzin uitkramen alsjeblieft
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
nederland13:

Ach, het gaat een keer wat minder en BasedGod komt hier weer populair doen. Wat een negatief persoon ben je toch Based God, zelden een tip geven en wel kansen zien om mensen belachelijk te maken.

Zou ik je mogen verwijzen naar dit profiel https://www.voetbalwedden.net/profiel/basedgod/
Ik zou het belangrijke deel er eventjes tussenuit pakken.
Aantal tips in 2012 1096
ROI jaar 2012 103,68
En misschien overall tips die op 1475 staat! Met een ongeveer zelde ROI, stop met die onzin uitkramen alsjeblieft

Dat is met een spel. In het echt spelen is vaak anders. En een ROI van 103% is leuk maar is dat zo bijzonder? Ook al had hij een ROI van 130%, dan kan hij nog wel verlies maken in het echt. Nu heb ik een lage ROI van 98% ofzo maar als je op basis daarvan mensen gaat beoordelen is raar en niet rechtvaardig.
Zelfde als met beleggen, sommigen doen het goed met een beleggingsspel maar dan opeens in het echt gaat het stukken minder.
Maar ik zal je jouw zin geven en zeggen dat BasedGod echt een fenomeen is (y)
Ik heb een slecht inschattingsvermogen volgens BasedGod, ok.....mag iedereen wel vinden (y)
0 Vind ik leuk's
Leo, hoe heette die website ook alweer waar je je statistieken haalde?
Niet soccervista of windrawwin maar een andere...kan me alleen herinneren dat het een goeie was :d
Thanks (h)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Komt Leo nog terug?????????????????
0 Vind ik leuk's
stephanv:
Komt Leo nog terug?????????????????
Leo komt niet meer terug, want die heeft een IP BAN gekregen lol
0 Vind ik leuk's
Waar zit onze Leo? :s
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.