Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Papa Leo

Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar leonardo1965
Country flagleonardo1965 in 6-10-2011 17:01 Leden topics
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
1320 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag ga ik vooral de ploegen spelen die in vorm steken of een uitstekende thuisvorm hebben.Uitgezonderd Pescara die uit goed zijn en de laatste 5 wedstrijden won en op verplaatsing tegen gelijkwaardige tegenstanders als Crotone vlot won.Crotone dat de laatste weken echt van slag is en uit vorm.Is een beetje mijn beredeneerd risicobetje, zeker omdat het Italie is en uitploegen er niet zo gemakkelijk winnen.
Blackpool- Coventry 1 odd=1.65 (vierde beste thuisploeg tegen de slechtste uitploeg van de reeks die slechts 3 keer gelijkspeelde op verplaatsing)
Hull- Doncaster 1 odd=1.6 (Doncaster bakt er op verplaatsing niets van, 8 keer verlies op 10 matchen)
Charlton- Bury 1 odd=1.5 (Charlton thuis ongeslagen, in vorm en onbedreigd leider tegen Bury dat matig presteert op verplaatsing)
Brescia- Juve Stabia odd=1.95 (Brescia laatste 5 gewonnen en steekt in grote vorm en scoort erg makkelijk de laatste weken)
Crotone-Pescare odd=2.15
Deze speel ik allemaal single voor 10e en waarom niet ook in combi voor 5e. :p :p (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit, Leo, ga een aantal in een combi en een aantal single met je meespelen;)
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit Leo ;)
Ga hier zeker en vast ook enkele wedstrijden van speln (y)
0 Vind ik leuk's
Lekkere tips gister Leo, hopelijk vandaag weer succesvol. Picks zien er in ieder geval goed uit!
Pak Blackpool & Hull in 'n combo. (y)
Laat de Italianen voor wat het is, en Charlton had ik al staan in andere combo.
0 Vind ik leuk's
Ik speel wel combi Charlton / Hull City / Blackpool (y)
0 Vind ik leuk's
Ik doe ook mee! Tips zijn goed uitgewerkt. Keep it up! (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
mortaza:
Ik speel wel combi Charlton / Hull City / Blackpool (y)

(y)
0 Vind ik leuk's
Niet zo een goede avond,maar als ik alle uitslagen bekijk kom ik er nog goed mee weg. ;-) ;-)
Enkel Pescara en Blackpool juist.
Ik trek 37,5e en had voor 55e gespeeld.
55e-37,5e=17,5e verlies
Totaal:320,5e-17,5e=303e
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag speel ik volgende wedstrijden:
Trabzonspor-Bursaspor 1 odd 1.75 (Trabzonspor is in vorm en heeft een goede thuisreputatie.Laatste 6 wedstrijden 5x gewonnen)
Fulham- WBA 1 odd 1.8 (Fulham laatste 3 thuiswedstrijden gewonnen en lijkt mij onder Jol toch de weg naar boven in te slaan)
Udinese-Lecce 1 odd 1.5 (Udinese thuis ongeslagen 9w en 1x,spreekt voor zich lijkt mij)
Instabul BB-Karabukspor 1 odd 1.8 (Karabukspor slechts 1 punt behaald op verplaatsing op 12 wedstrijden en speelt tegen goede middenmotor)
Speel al deze single aan 15e.
Maak er ook een combi van voor 10e
(y) (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Raar avondje zo met veel afgelaste partijen.Instabull BB is dus afgelast.
Andere wel doorgegaan en er 2 van de drie juist.Trabzonspor en Udinese goed.
Dat maakt:26,5e+22,5=49e+15e=64e Ook de inzet van 15e bij de afgelaste match retour gekregen.
75e gespeeld en 64e retour=11e verlies
Totaal=303e-11e=292e :s :s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.